eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Działdowo › Rewitalizacja budynków wraz z otoczeniem przy ul. Wolności 64 w Działdowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-30

Działdowo: Rewitalizacja budynków wraz z otoczeniem przy ul. Wolności 64 w Działdowie
Numer ogłoszenia: 180150 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Działdowo , ul. Zamkowa 12, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 023 6970450, faks 023 6970402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialdowo.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rewitalizacja budynków wraz z otoczeniem przy ul. Wolności 64 w Działdowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót związanych z rewitalizacją budynków wraz z otoczeniem przy ul. Wolności 64 w Działdowie. 3.1. W zakres zamówienia wchodzi: a) wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy (modernizacji i adaptacji) budynków i otoczenia wraz z uzyskaniem przez wykonawcę w imieniu i na rzecz zamawiającego pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, dokumentację należy wykonać w oparciu o będące w posiadaniu zamawiającego program funkcjonalno- użytkowy oraz dokumentację badań stratygrafii warstw malarskich i program konserwatorski dla budynku dawnego szpitala, stanowiące integralną część SIWZ, b) wykonanie przebudowy (modernizacji i adaptacji) budynku dawnego szpitala w Działdowie, sąsiadujących budynków oraz przyległego parku rekreacyjnego wraz z uzyskaniem, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego przez wykonawcę w imieniu i na rzecz zamawiającego, pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie zmodernizowanych obiektów zgodnie z ich przeznaczeniem. W zakres zamierzenia projektowego wchodzi: - opracowanie koncepcji architektonicznej, koncepcji wnętrz oraz koncepcji podświetlenia elewacji, w wersji papierowej 2 egzemplarze i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej, - wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy (modernizacji i adaptacji) budynków z otoczeniem wraz z uzyskaniem pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, w wersji papierowej 6 egzemplarzy i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej, - wykonanie dokumentacji wykonawczych wszystkich branż, uwzględniających również specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, w wersji papierowej 4 egzemplarze i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej, - wykonanie wszystkich niezbędnych ekspertyz konstrukcyjnych, - wykonanie badania gruntu, - wykonanie przedmiarów robót zawierających zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót przedstawionych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót, - wykonanie kosztorysów ofertowych dla każdego projektu- sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami w wersji papierowej - 2 egzemplarze i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej W zakres zamierzenia budowlanego wchodzi - przebudowa (modernizacja) budynku dawnego Szpitala w zakresie układu i funkcji pomieszczeń, na potrzeby domu kultury, - przebudowa (adaptacja) budynku sali gimnastycznej wraz z garażem na potrzeby biblioteki, - przebudowa (adaptacja) budynku socjalno-biurowego na potrzeby biblioteki (zaplecza), - wyposażenie obiektów w urządzenia i sprzęty niezbędne do funkcjonowania placówek, - uporządkowanie terenu, modernizacja nawierzchni utwardzonych, - modernizacja sąsiadującego parku w zakresie nawierzchni alejek, małej architektury, - wykonanie innych prac, które będą wynikać z opracowanej przez wykonawcę szczegółowej dokumentacji projektowej. 3.2. Dopuszcza się możliwość zamiany materiałów, urządzeń jak również technologii wykonania robót budowlanych przedstawionych w programie funkcjonalno-użytkowym, na etapie realizacji umowy, po zatwierdzeniu przez zamawiającego i pod warunkiem, że zamiany te będą korzystne dla zamawiającego i nie spowodują wzrostu ceny wykonania przedmiotu umowy oraz nie obniżą parametrów funkcjonalnych i użytkowych. Będą to, przykładowo, okoliczności: a) powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację i konserwację wykonanego przedmiotu umowy, b) powodujące poprawienie parametrów technicznych, c) wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, d) wynikające z wytycznych uzyskanych od WKZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 51.00.00.00 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego) 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 100.000,00 (sto tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a). udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: - jednej roboty budowlanej dotyczącej budowy, przebudowy lub remontu budynku o wartości robót minimum 5 mln zł (brutto). - jednej roboty budowlanej dotyczącej budowy, przebudowy lub remontu budynku wpisanego do ewidencji zabytków lub rejestru zabytków, b). udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: - jednej dokumentacji projektowej dotyczącej budowy, przebudowy lub remontu budynku, wymagającego uzyskania pozwolenia na bu?dowę o kubaturze min. 2 000 m3 - jednej dokumentacji projektowej dotyczącej budowy, przebudowy lub remontu budynku wpisanego do ewidencji zabytków lub rejestru zabytków. Uwaga: Za spełnienie warunków określonych w pkt.5.2 zostanie uznane również wówczas, gdy Wykonawca wykaże jedną inwestycję spełniającą wymogi zawarte w ppkt. a) i b). łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia oraz złożą oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania całości robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia na warunkach określonych w umowie oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2.000.000,00 zł. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek może być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku art. 26 ust. 2c prawa zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą: 1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 2. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru - pełnomocnictwo (a). 3. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy P.z.p., Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia pisemnego zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z ich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy wypełnienia formularza - Oferta łącznie z uwzględnieniem poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany jest w terminie do 30 dni po podpisaniu umowy sporządzić szczegółowy harmonogram zawierający etapy (elementy), które mogą stanowić osobny element odbioru częściowego, z uwzględnieniem terminów realizacji każdego z tych elementów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Termin realizacji przedmiotu umowy, może ulec zmianie w przypadku: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego, b) działania siły wyższej, rozumianej jako zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, przy czym nie uważa się za siłę wyższą jakichkolwiek warunków atmosferycznych, c) opóźnienia w wykonaniu dokumentacji pomimo zachowania należytej staranności przez wykonawcę i zamawiającego, d) wykopalisk uniemożliwiających wykonywanie robót, e) wstrzymania robót przez uprawnione organy, z przyczyn nie wynikających z winy wykonawcy, f) konieczności wykonania prac wynikających z zaleceń organów uprawnionych np. Nadzoru budowlanego, Konserwatora Zabytków, itp. 2. Dopuszcza się zmianę osoby sprawującej funkcję inżyniera kontraktu, osób w zespole opracowującym dokumentację oraz kierownika budowy i kierowników robót ze strony Wykonawcy. 3. Dopuszcza się zastosowanie innej stawki i wysokości podatku VAT należnego w przypadku urzędowych zmian obowiązujących w tym zakresie przepisów. W przypadku zmiany podatku VAT, liczyć się będzie podatek obowiązujący na dzień składania faktur.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialdowo.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Rozwoju i Promocji Miasta Urząd Miasta Działdowo, ul. Zamkowa 12, 13 - 200 Działdowo pok. 20..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego w Biurze Obsługi Klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: . Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej; 2. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w siedzibie zamawiającego w dniu 18.06.2012r. o godz. 10:15 w sali nr 7 - Sala Konferencyjna ; 3. Znak sprawy WRP.271.3.2012; 4. Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają oni lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy P.z.p. tj. odwołanie i skarga do sądu, w okolicznościach określonych w pkt. 19 SIWZ. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.