eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostosowanie pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Rehabilitacji dla Dzieci dla Oddziału Neurologii z pododdziałem Rehabilitacji wraz z dobudowaniem windy, w ramach inwestycji pn. Rozbudowa i przebudowa Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego im. J. Brudzińskiego

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-10-16

Toruń: Dostosowanie pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Rehabilitacji dla Dzieci dla Oddziału Neurologii z pododdziałem Rehabilitacji wraz z dobudowaniem windy, w ramach inwestycji pn. Rozbudowa i przebudowa Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego im. J. Brudzińskiego w Bydgoszczy w formule zaprojektuj i wykonaj
Numer ogłoszenia: 180135 - 2009; data zamieszczenia: 16.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorskie Inwestycje Medyczne Sp. z o.o. , plac Teatralny 2/416, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6218598, faks 56 6218474.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kpim.lo.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.kpim.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie pomieszczeń Wojewódzkiego Ośrodka Rehabilitacji dla Dzieci dla Oddziału Neurologii z pododdziałem Rehabilitacji wraz z dobudowaniem windy, w ramach inwestycji pn. Rozbudowa i przebudowa Wojewódzkiego Szpitala Dziecięcego im. J. Brudzińskiego w Bydgoszczy w formule zaprojektuj i wykonaj.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie w budynku Wojewódzkiego Ośrodka Rehabilitacji dla Dzieci przy ul. Gajowej 24 a, należącym do Szpitala, w formule zaprojektuj i wykonaj : 1) Projektów technicznych budowlano-wykonawczych wraz z kosztorysami ofertowymi i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót na: a) przystosowanie części pomieszczeń usytuowanych na I p. na oddział szpitalny; b) modernizację i rozbudowę wiatrołapu wraz z uwzględnieniem: - usytuowania gabinetu lekarskiego na I p. konstrukcji; - budowy szybu windowego. 2) Robót budowlanych i dostaw, zgodnie z przygotowanymi projektami w zakresie: - modernizacji części pomieszczeń na potrzeby oddziału szpitalnego; - robót malarskich ( w tym elewacji zewnętrznej) i ogólnobudowlanych; - zakupu i montażu wykładzin podłogowych typu PCV; - remontu pomieszczeń polegających na wykonaniu szatni - remontu gabinetów lekarskich, polegających na wymianie glazury, umywalek, baterii uruchamianej bez kontaktu z dłonią; - modernizacji i rozbudowy wiatrołapu z uwzględnieniem usytuowania gabinetu lekarskiego na I p. konstrukcji oraz budowy szybu windowego i montażu windy; 3) uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 74.23.20.00 - 74.23.20.00 29.22.16.10 - 29.22.16.10 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.80 - Powtórne malowanie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.31.31.00 - Instalowanie wind .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum). O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a mianowicie wykażą się w tym względzie wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej dwóch robót budowlanych, odpowiadających swym rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości minimum 300 tys. zł brutto każda, oraz co najmniej jedną robotę obejmującą dostawę i montaż windy, wraz z pisemnym potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane należycie; 3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a mianowicie wykażą, że posiadają kadrę techniczną legitymującą się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów ( co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania budową oraz robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i elektrycznej). Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale X pkt 1 - 7 z zastrzeżeniem pkt. II rozdziału X SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w.w. warunki wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w.w. warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do formularza oferty (Zał. Nr 1 do SIWZ) należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia: W formie oryginału 1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy - wzór stanowi załącznik nr 6, W formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (§ 4.1 rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Uwaga: Odpis (zaświadczenie) musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające zmiany w składzie organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Dokumenty, o których mowa w pkt 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje sie dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia powyższego pkt b. stosuje sie odpowiednio. 3. Wykaz zrealizowanych robót w okresie wskazanym w ogłoszeniu, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, z podaniem; wraz z podaniem daty realizacji, wartości i ich odbiorców - Załącznik nr 2 do SIWZ oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że odpowiednio roboty te zostały wykonane należycie. Wykaz ma potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale IX SIWZ pkt 2 , 4. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia, niezbędnych do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z dokumentami potwierdzającymi posiadane uprawnienia lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - wzór stanowi załącznik nr 3. Wykaz ma potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w rozdziale IX SIWZ pkt 3, 5. Wykaz części zamówienia jakie Wykonawca powierza podwykonawcom - zał. nr 7 6. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 200 000,00 zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 300.000,00 zł. II. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum lub spółka cywilna): - Oświadczenie wymienione w pkt 1, Wykonawcy mogą złożyć wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie). - Dokument wymieniony w pkt 2 musi być złożony odrębnie dla każdego z Wykonawców. - W zakresie dokumentu wymienionego w pkt 3 wystarczy, że zostanie on złożony przez jednego członka konsorcjum - Dokumenty wymienione w pkt 4-5 mogą być złożone wspólnie dla wszystkich Wykonawców jako jeden dokument. - Dokumenty wymienione w pkt 6 mogą być złożone przez jednego członka konsorcjum lub przez każdego odrębnie. Doświadczenie, potencjał kadrowy i finansowy Wykonawców występujących wspólnie oceniany będzie w sposób łączny, w celu stwierdzenia czy Wykonawcy wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpim.lo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kujawsko-Pomorskie Inwestycje MedyczneSp. z o.o. Plac Teatralny 2/416 87-100 Toruń.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w siedzibie Zamawiającego - 87-100 Toruń, Plac Teatralny 2/416, sekretariat Prezesa..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.