eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kolno › Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej powiatu kolneńskiego, współfinansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach III konkursu Programu priorytetowego System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publiczne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-05-30

Kolno: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej powiatu kolneńskiego, współfinansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach III konkursu Programu priorytetowego System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publiczne
Numer ogłoszenia: 180116 - 2012; data zamieszczenia: 30.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Kolnie , ul. 11-go Listopada 1, 18-500 Kolno, woj. podlaskie, tel. 086 2782429, faks 086 2782092.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkolno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej powiatu kolneńskiego, współfinansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach III konkursu Programu priorytetowego System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publiczne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja sześciu budynków użyteczności publicznej powiatu kolneńskiego, z podzieleniem na zadania: Zadanie 1 (budynek Zespołu Szkół Technicznych w Kolnie, ul. T. Kubraka 1 - budynek szkolny wraz złącznikiem i salą gimnastyczną): a) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, c) docieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych i stropodachów budynków, d) wykonanie prac remontowych, murarskich i blacharskich. Zadanie 2 (budynek pracowni kształcenia praktycznego Zespołu Szkół Technicznych w Kolnie ul. T. Kubraka 1): a) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, c) docieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych i stropodachów budynków, d) wykonanie prac remontowych, murarskich i blacharskich. Zadanie 3 (budynek siedziby Starostwa Powiatowego w Kolnie przy ul. 11 Listopada 1): a) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, b) częściowa przebudowa i wymiana stolarki okiennej oraz wymiana stolarki drzwiowej, c) docieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych i stropodachu budynku, d) wykonanie prac remontowych, murarskich i blacharskich. Zadanie 4 (budynek Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kolnie przy ul. Wojska Polskiego 69): a) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, b) docieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych i stropodachu budynku, c) wykonanie prac remontowych i murarskich. Zadanie 5 (budynek Powiatowego Urzędu Pracy w Kolnie przy ul. Wojska Polskiego 46): a) wymiana stolarki okiennej, b) docieplenie ścian fundamentowych i stropodachu budynku, c) wykonanie prac remontowych i murarskich. Zadanie 6 (budynek Powiatowego Zarządu Dróg w Kolnie oraz Warsztatów Terapii Zajęciowej przy ul Wojska Polskiego 48): a) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, c) docieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych i stropodachu budynku, d) wykonanie prac remontowych, murarskich i blacharskich..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.11.00-7, 45.45.00.00-6, 45.26.25.22-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferent zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 60000,00 zł w przypadku ubiegania się o całość zamówienia, 15000 zł w przypadku ubiegania się o zadanie nr 1, 15000 zł w przypadku ubiegania się o zadanie nr 2, 20000 zł w przypadku ubiegania się o zadanie nr 3, 3000 zł w przypadku ubiegania się o zadanie nr 4, 3000 zł w przypadku ubiegania się o zadanie nr 5, 4000 zł w przypadku ubiegania się o zadanie nr 6.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dostarczenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku osoby fizycznej, załącza się oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy. W przypadku wykonawcy unijnego zamiast dokumentu wymienionego powyżej składa potwierdzenie, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dostarczenie wykazu wykonanych w okresie ostatnich 5 lat ważniejszych prac o zakresie tożsamym lub podobnym do niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 60% kwoty ogólnej zaproponowanej w ofercie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dostarczenie wykazu osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Załączenie podpisanego oświadczenia, zgodnego z art. 22 ust. 1 ustaw Prawo zamówień publicznych (zgodnie z załącznikiem nr 3 SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian w terminach wykonania zamówienia, z wyjątkiem zadania nr 1 i 2 (obiekty Zespołu Szkół Technicznych w Kolnie), w przypadku: a) opóźnienia ze strony Zamawiającego przekazania Wykonawcy terenu budowy - przesunięcie terminu może nastąpić wyłącznie o czas równy ilości dni zwłoki, w jakiej pozostaje Zamawiający [od dnia powstania zwłoki do dnia protokolarnego przekazania terenu budowy]; b) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, na czas jej działania uniemożliwiającego wykonywanie zamówienia,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatkolno.pl z zakładce BIP przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kolnie Ul. 11 Listopada 1, 18-500 Kolno pokój 317.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kolnie Ul. 11 Listopada 1, 18-500 Kolno pokój nr 212 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: współfinansowanie ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach III konkursu Programu priorytetowego System zielonych inwestycji (GIS - Green Investment Scheme) Zarządzanie energią w budynkach użyteczności publicznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: budynek Zespołu Szkół Technicznych w Kolnie, ul. T. Kubraka 1 - budynek szkolny wraz złącznikiem i salą gimnastyczną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, c) docieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych i stropodachów budynków, d) wykonanie prac remontowych, murarskich i blacharskich..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.11.00-7, 45.45.00.00-6, 45.26.25.22-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: budynek pracowni kształcenia praktycznego Zespołu Szkół Technicznych w Kolnie ul. T. Kubraka 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, c) docieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych i stropodachów budynków, d) wykonanie prac remontowych, murarskich i blacharskich..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.11.00-7, 45.45.00.00-6, 45.26.25.22-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: budynek siedziby Starostwa Powiatowego w Kolnie przy ul. 11 Listopada 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, b) częściowa przebudowa i wymiana stolarki okiennej oraz wymiana stolarki drzwiowej, c) docieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych i stropodachu budynku, d) wykonanie prac remontowych, murarskich i blacharskich..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.11.00-7, 45.45.00.00-6, 45.26.25.22-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: budynek Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kolnie przy ul. Wojska Polskiego 69.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, b) docieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych i stropodachu budynku, c) wykonanie prac remontowych i murarskich..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.11.00-7, 45.45.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: budynek Powiatowego Urzędu Pracy w Kolnie przy ul. Wojska Polskiego 46.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) wymiana stolarki okiennej, b) docieplenie ścian fundamentowych i stropodachu budynku, c) wykonanie prac remontowych i murarskich..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.45.00.00-6, 45.26.25.22-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: budynek Powiatowego Zarządu Dróg w Kolnie oraz Warsztatów Terapii Zajęciowej przy ul Wojska Polskiego 48.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, c) docieplenie ścian zewnętrznych, fundamentowych i stropodachu budynku, d) wykonanie prac remontowych, murarskich i blacharskich..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.33.11.00-7, 45.45.00.00-6, 45.26.25.22-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.