eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Rekonstrukcja fontanny i budowa zjazdu chodnika na poziom piwnic dla osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Wejherowo: Rekonstrukcja fontanny i budowa zjazdu chodnika na poziom piwnic dla osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 180098 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Piśmiennictwa i Muzyki Kaszubsko-Pomorskiej , ul. Zamkowa 2a, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 6722566, faks 058 6722956 w. 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.wejherowo.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.muzeum.wejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rekonstrukcja fontanny i budowa zjazdu chodnika na poziom piwnic dla osób niepełnosprawnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dotyczy remontu i rekonstrukcji istniejącej niecki fontanny zachowując istniejącą strukturę układu przestrzennego i charakter fontanny oraz nowoprojektowanego zjazdu chodnika z kostki granitowej brukowej na poziom piwnic, spełniającego funkcję dojścia dla osób niepełnosprawnych. Przewiduje się nowoprojektowaną nieckę żelbetową ,której ściany wew. będą obłożone płytami z granitu szczotkowanego i promieniowanego a cokoły obłożone gzymsami profilowanymi. Nieckę przewiduje się wyposażyć w zestaw fontannowy i pompę zatapialną. W zakres zamówienia nie wchodzi doprowadzenie wody do fontanny rys. S-01 ,S-03oraz wykonanie kanalizacji deszczowej od strony budynku S-06.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.11.27.11 - Roboty w zakresie kształtowania parków 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.61.00 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium dla całości zamówienia w wysokości: 3000,00 zł, słownie: trzy tysiące złotych. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia każdy z wykonawców; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: 1) wykonawca winien wykazać, iż należycie wykonał, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające w szczególności na wykonaniu nawierzchni z kostki brukowej oraz z zakresu betonowania konstrukcji ; 2) kierownik budowy musi: a) posiadać ważne uprawnienia ogólnobudowlane, b) należeć do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, c) posiadać doświadczenie co najmniej pięciu lat pracy na stanowisku kierownika robót bez ograniczeń, 3) kierownik sieci elektrycznych i elektroenergetycznych musi: a) posiadać ważne uprawnienia do kierowania robotami w zakresie instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, b) należeć do właściwych Izb Samorządu Zawodowego, c) posiadać doświadczenie co najmniej pięciu lat pracy na stanowisku kierowniczym w zakresie instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, 4) kierownik robót sanitarnych musi: a) posiadać ważne uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, b) należeć do właściwych Izb Samorządu Zawodowego, c) posiadać doświadczenie co najmniej pięciu lat pracy na stanowisku kierowniczym w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, 5) wykonawca jest zobowiązany dysponować osobami posiadającymi odpowiednie doświadczenie i wiedzę techniczną w zakresie instalacji teletechnicznych, akustycznych i oświetleniowych, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają wyżej wymienione warunki; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności: 1) posiadają środki finansowe w kwocie nie mniejszej niż 50 000,00 zł lub posiadają zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł; 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę co najmniej 5 000 zł wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu okoliczności określonych w art. 24 ustawy, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że powyższy warunek spełnia każdy z wykonawców. Złożenie przez wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie X specyfikacji będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający ustali na podstawie treści tych dokumentów i oświadczeń czy wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki, stosując zasadę spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien przedstawić: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (określonych w pkt. X.2.1 specyfikacji), z podaniem ich zakresu oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik nr 2 specyfikacji); 4) wykaz osób, które będą pełnić funkcje kierownika budowy, robót sanitarnych i elektrycznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w w/w wykazie, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 5) aktualne dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w wyżej wymienionym punkcie: a) posiadają ważne uprawnienia, o których mowa w pkt. X.2.a oraz X.3.a specyfikacji, b) przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 6) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności opiewający na kwotę co najmniej na 5 000 zł Ponadto wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zawartych w art. 22 ust.1 ustawy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. X.1: 1) ppkt 1-3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) ppkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. X.2 ppkt 1 lit. a i c oraz ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokument, o którym mowa w pkt. X.2. ppkt 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. X.2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa w pkt. od X.1.1 do X.1.4 winien złożyć każdy wykonawca. Pozostałe wymagane dokumenty mogą zostać złożone wspólnie. 7. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu mogą być doręczone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 8. Jeżeli w określonym terminie wykonawca nie złoży oświadczeń, dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i pełnomocnictw lub jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy lub który złożył wadliwe pełnomocnictwo, zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu wyznaczonym przez zamawiającego jako termin składania ofert. 9. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. 10. Zamawiający będzie mógł żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.wejherowo.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 84-200 Wejherowo ul. Zamkowa 2A sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Wejherowo ul. Zamkowej 2A, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.