Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-04
Koszalin: Wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia oraz inne czynności w zakresie: obsługi portierni, sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno- porządkowego na terenie nieruchomości administrowanych przez ZBM przy:
Zadanie nr 1 - Koszalin, ul. Połczyńska 24
Zadanie nr 2 - Koszalin, ul. Zwycięstwa 42
Zadanie nr 3 - Koszalin, Al. Monte Cassino 2
Numer ogłoszenia: 180066 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3409106, 3409107, fax 094 3409196.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://zbm.koszalin.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia oraz inne czynności w zakresie: obsługi portierni, sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno- porządkowego na terenie nieruchomości administrowanych przez ZBM przy: Zadanie nr 1 - Koszalin, ul. Połczyńska 24 Zadanie nr 2 - Koszalin, ul. Zwycięstwa 42 Zadanie nr 3 - Koszalin, Al. Monte Cassino 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia oraz inne czynności w zakresie: obsługi portierni, sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno- porządkowego na terenie nieruchomości administrowanych przez ZBM przy: Zadanie nr 1 - Koszalin, ul. Połczyńska 24 Zadanie nr 2 Koszalin, ul. Zwycięstwa 42 Zadanie nr 3 - Koszalin, Al. Monte Cassino 2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 74.75.00.00 - Usługi sprzątania biur Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp i nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, a także zamawiający wymaga, aby wykonawca: a) w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej jedną usługę w zakresie wykonywania ochrony fizycznej i dozoru mienia o wartości usługi wykazanej w wykazie - co najmniej 50.0000 zł brutto ( z podatkiem VAT) . Wykazane zamówienie zostanie uznane, jeżeli będzie poparte dokumentami (np. referencjami) potwierdzającymi , że usługi zostały wykonane z należytą starannością. b) posiadał koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji wydana na podstawie ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity Dz. U. z 2005r. nr 145, poz. 1221 z póź. zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. c) dysponował osobami (realizującymi ochronę fizyczną) posiadającymi co najmniej licencję I stopnia. d) posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty złożone przez wykonawcę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek załączyć następujące oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 siwz , 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 3) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, o której mowa w sekcjcji III.2 pkt 1 pkt 1b). 4) wykaz przynajmniej jednej usługi wykonanej, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, polegającej(ch) na wykonaniu/ wykonywaniu usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia o wartości usługi wykazanej w wykazie - co najmniej 50.000,00 zł (z podatkiem VAT) wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 siwz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających , że usługa(i) zostały/są wykonywane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej ww. wykaz składają ci z wykonawców składających ofertę wspólną, którzy potwierdzają spełnienie warunku. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 5) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 siwz. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże , że dysponuje osobami (realizującymi bezpośrednią ochronę fizyczną) posiadającymi licencję co najmniej I stopnia. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz kadry i podwykonawców. 6) kserokopie licencji osób przewidzianych do ochrony fizycznej. W przypadku podmiotów występujących wspólnie dokumenty te składa ten wykonawca, który spełnia warunek udziału w postępowaniu. 7) polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia na sumę nie mniejszą niż 50.000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 8) W przypadku wykonywania zamówienia przy udziale podwykonawców do oferty należy dołączyć wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom wg wzoru stanowiącego zał. nr 5 siwz 2. Ponadto oferta musi zawierać: a) ofertę cenową wraz z załączonym formularzem cenowym W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument b) pełnomocnictwo w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty w formie oryginału albo kopii poświadczonej przez notariusza za zgodność z oryginałem. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zbm.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24, pokój 212 lub za zaliczeniem pocztowym. Koszt siwz (w formie papierowej) 18,30 PLN. Siwz dostępna bezpłatnie na stronie internetowej..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2008 godzina 09:55, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkalnych 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska 24, pokój 307..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia oraz inne czynności w zakresie obsługi portierni, sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno-porządkowego na terenie nieruchomości administrowanych przez ZBM przy ul. Połczyńskiej 24 w Koszalinie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia oraz inne czynności w zakresie obsługi portierni, sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno-porządkowego na terenie nieruchomości administrowanych przez ZBM przy: ul. Połczyńska 24 w Koszalinie: ochrona fizyczna oraz dozór mienia sprzątanie całego budynku (wraz z kosztem materiałów) obsługa portierni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8, 74.61.30.00-9, 74.75.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia oraz inne czynności w zakresie obsługi portierni, sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno-porządkowego na terenie nieruchomości administrowanych przez ZBM przy ul. Zwycięstwa 42 w Koszalinie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia oraz inne czynności w zakresie obsługi portierni, sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno-porządkowego na terenie nieruchomości administrowanych przez ZBM przy ul. Zwycięstwa 42 w Koszalinie.ochrona fizyczna oraz dozór mienia sprzątanie części wspólnych budynku (wraz z kosztem materiałów) obsługa portierni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8, 74.61.30.00-9, 74.75.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia oraz inne czynności w zakresie obsługi portierni, sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno-porządkowego na terenie nieruchomości administrowanych przez ZBM przy Al. Monte Cassino 2 w Koszalinie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług w zakresie ochrony fizycznej i dozoru mienia oraz inne czynności w zakresie obsługi portierni, sprzątania i utrzymania prawidłowego stanu sanitarno-porządkowego na terenie nieruchomości administrowanych przez ZBM przy Al. Monte Cassino 2 w Koszalinie.ochrona fizyczna oraz dozór mienia sprzątanie części wspólnych (wraz z kosztem materiałów) obsługa portierni.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.00.00-8, 74.61.30.00-9, 74.75.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa pokładów przesiewających wraz z elementami mocującymi zamontowanymi w separatorze balistycznym Ballistor 6300
- Całodobowa obsługa portierni w Domach Studenckich Politechniki Koszalińskiej nr 1, 2, 3 i 4 przy ul. Rejtana w Koszalinie
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach przezn. do wspólnego użytku w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
- Przebudowa DW 126 odc. Smolnica-Dębno
- Remont poziomych ciągów komunikacyjnych w bud. nr 3 w m. Koszalin
- Przebudowa DW 120 odc. Kobylanka - Motaniec
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynku przy ul. Hożej 76/78 i pomieszczeń w budynku przy ul. E. Plater 18 w Warszawie, stanowiących siedzibę Urzędu PGRP.
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY IMPREZ MASOWYCH/SPORTOWYCH w TS Podbeskidzie S.A.
- "Świadczenie usług dozoru oraz ochrony osób i mienia na potrzeby 1 WSzKzP SPZOZ w Lublinie- Filia w Ełku"
- Świadczenie usługi stałego monitoringu wizyjnego w budynku przy ul. Złotego Smoka 6 w Gorzowie Wlkp.
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w siedzibie Urzędu Lotnictwa Cywilnego
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.