eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łuków › Przeprowadzenie kursów w ramach projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-08-21

Łuków: Przeprowadzenie kursów w ramach projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż
Numer ogłoszenia: 180061 - 2014; data zamieszczenia: 21.08.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Broniewskiego 20/26, 21-400 Łuków, woj. lubelskie, tel. 25 798 99 13, faks 25 798 99 13.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.lukow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów w ramach projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie oraz przeprowadzenie kursów i szkoleń dla beneficjentów projektu Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej. Celem projektu jest utworzenie skoordynowanego systemu współpracy instytucjonalnej wobec wielodzietnych rodzin zagrożonych wykluczeniem społecznym. 2. Zamówienie obejmuje 11 części - kursów: - kurs doszkalający fryzjerstwo; - kurs kosmetyczny - wizaż oraz kurs stylizacji paznokci; - kurs rękodzieła artystycznego; -kurs doszkalający krawiecki; - kurs prawa jazdy kat. B oraz kurs doszkalający jazdę samochodem; - kurs florystyczny; - kurs obuwniczy - szycia butów; - kurs obsługi komputera; - kurs masażysty; - kurs remontowo - budowlany - technolog robót wykończeniowych; - kurs operatora koparko - ładowarki. 3. Poszczególne kursy zostaną przeprowadzone według harmonogramu zatwierdzonego przez Dyrektora Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Łukowie, sporządzonego uprzednio przez Wykonawcę. 4. W przypadku jeżeli kurs/szkolenie będą odbywały się poza granicami administracyjnymi powiatu łukowskiego Wykonawca zorganizuje we własnym zakresie oraz na własny koszt i ryzyko przejazd uczestników z miejsca zamieszkania na miejsce szkolenia/kursu oraz z miejsca szkolenia /kursu do miejsca zamieszkania. 5. Wykonawca zapewni badania lekarskie - m.in. lekarz medycyny pracy + badania psychologiczne + badania sanitarno-epidemiologiczne + badania lekarza uprawnionego do badań kierowców (na szkoleniach gdzie są wymagane). 6. Dla części 5 - Kurs prawa jazdy kat. B Wykonawca pokryje koszty przystąpienia do państwowego egzaminu zewnętrznego teoretycznego i państwowego egzaminu zewnętrznego praktycznego z jazdy, przeprowadzonego przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego w Białej Podlaskiej, Oddział Terenowy w Łukowie. W przypadku negatywnego wyniku egzaminu teoretycznego lub praktycznego, wszystkie kolejne opłaty pokrywa uczestnik kursu osobiście. 7. Dla części 11 - Kurs operatora koparko - ładowarki Wykonawca pokryje koszty przystąpienia do egzaminu zewnętrznego przed Komisją z Instytutu Mechanizacji, Budownictwa i Górnictwa Skalnego. W przypadku negatywnego wyniku egzaminu, wszystkie kolejne opłaty pokrywa uczestnik kursu osobiście. 8. Godzina szkoleniowa w ramach niniejszego zamówienia wynosi 60 minut zajęć, a godzina dydaktyczna wynosi 45 minut. 9. Wykonawca w ramach przeprowadzanych kursów, zapewni serwis kawowy (tj. kawa, herbata, cukier, woda mineralna gazowana i niegazowana, śmietanka do kawy, ciastka, paluszki) dla każdej osoby podczas zajęć. 10. Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników kursów/szkoleń. 11. Kursy odbywać się będą w pomieszczeniach zapewniających warunki pracy osobom szkolącym się (kursantom) zgodne z obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. W trakcie kursu uczestnicy muszą mieć swobodny dostęp do sanitariatów. 12. Materiały własne i opracowania wykładowców obejmujące swoim zakresem tematykę kursu oraz jego cały cykl, spięte w estetyczny sposób lub bindowane, zostaną wydane uczestnikom kursu w momencie jego rozpoczęcia. Na wszelkich materiałach szkoleniowych Wykonawca zamieści informację o współfinansowaniu kursu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, PO KL - nazwą działania oraz tytułem projektu. 13. Kursy muszą być przeprowadzone przez wykładowców posiadających kwalifikacje i umiejętności adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich kursów. 14. Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji dotyczącej przeprowadzonych usług szkoleniowych z wytycznymi Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia odpowiedniej dokumentacji: Dzienna lista obecności uczestników kursów; Codziennych list pokwitowania odbioru posiłków przez uczestników; List osób ubezpieczonych; List osób poddanych badaniom lekarskim; Pokwitowań odbioru materiałów dydaktycznych do zajęć teoretycznych i praktycznych dla każdego uczestnika; Dziennik zajęć zawierający m.in. wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych; Oświadczenia uczestników potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych i biurowych; Rejestr wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu; Protokół z egzaminu jeżeli program szkolenia przewiduje organizację egzaminu. 16. Po ukończonym kursie Wykonawca wystawi każdemu uczestnikowi certyfikat potwierdzający uczestnictwo w danym szkoleniu - kursie oraz określający zakres zdobytych umiejętności i uzyskanych kwalifikacji. Wzór certyfikatu zostanie dostarczony po podpisaniu umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony przez Wykonawców, którzy wykażą, że posiadają: - wpis do rejestru instytucji szkoleniowych - dla części 1-4 i 6-11; - wpis do rejestru przedsiębiorców prowadzących ośrodek szkolenia kierowców - dla części 5.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożonego na lub w formie druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: a) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie zmniejszone: - w przypadku przerwania kursu przez osobę skierowaną, wówczas zapłata za kurs ww. osoby nastąpi za okres faktycznego uczestnictwa, - w przypadku zmniejszenia ilości uczestników proporcjonalnie do zmniejszonej ilości uczestników kursu, c) Zmiana którejkolwiek z osób, przy pomocy, których wykonawca realizuje zamówienie przy zachowaniu kwalifikacji i doświadczenia spełniających warunki postawione w tym zakresie w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, d) w wyniku innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujących niemożliwością realizacji umowy, e) Zakres rzeczowy zamówienia określony umową może zostać ograniczony przez Zamawiającego w przypadku gdy wykonanie przedmiotu zamówienia w pełnym zakresie rzeczowym nie leży w interesie publicznym, lub stało się to niemożliwe z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy, czego nie można było przewidzieć przed zawarciem umowy, f) Dopuszcza się wszelkie nieistotne zmiany w treści umowy, które to zmiany nie wpłynęłyby na krąg wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia ani na wynik postępowania m.in. zmiana danych adresowych Wykonawcy, jego formy organizacyjnej, osób reprezentujących Wykonawcę,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://splukow.bip.e-zeto.eu/?public/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łukowie, ul. Broniewskiego 20/26, 21-400 Łuków..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Łukowie, ul. Broniewskiego 20/26, 21-400 Łuków..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego i Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet I Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs doszkalający fryzjerstwo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Tematyka: Celem kursu jest podniesienie kwalifikacji uczestnika i przygotowanie uczestnika z zakresu praktycznej nauki niezbędnej do profesjonalnego wykonywania zawodu stylisty fryzjerstwa. Zajęcia obejmować będą: techniki strzyżenia poziom podstawowy (męskie i damskie), techniki strzyżenia poziom wysoko zaawansowany, techniki koloryzacji i balayage, nowoczesne techniki strzyżenia zgodne z trendami mody, techniki wykonywania koków i upięć. - Sposób prowadzenia zajęć: Czas trwania kursu wynosi min. 80 godzin. - Ilość osób: 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs kosmetyczny - wizaż oraz kurs stylizacji paznokci.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A) Kurs kosmetyczny - wizaż Kurs powinien składać się z następujących bloków tematycznych: Wizaż wraz ze stylizacją rzęs (przynajmniej 40 godzin zajęć), stanowisko pracy, przybory i kuferek wizażysty, charakterystyka kosmetyków do wizażu, zasady higieny miejsca pracy wizażysty, pielęgnacja, masaż relaksacyjny, oczyszczanie twarzy, zmywanie i techniki usuwania makijażu, analiza kolorystyczna, oddziaływanie barw, podział na ciepłe i zimne typy urody, charakterystyka i kształty twarzy, modelowanie twarzy różnymi technikami, makijaż korekcyjny i techniki kamuflażu, korekta brwi, korekta oczu, rodzaj i kształt - kreska, cieniowanie, eye liner, techniki malowania rzęs, korekta ust, korekta niedoskonałości twarzy - przebarwienia, pękające naczynka, cienie pod oczami, zmarszczki wykonywanie różnego rodzaju makijażu (makijaż dzienny, wieczorowy, makijaż do okularów, makijaż synchroniczny), techniki doklejania ozdób do twarzy: sztuczne rzęsy, brokaty, piórka i inne. Stylizacja rzęs - przedłużanie i zagęszczanie rzęs, trwała rzęs Depilacja woskiem Higiena i bezpieczeństwo pracy, stanowisko pracy (przygotowanie stanowiska, omówienie poszczególnych akcesoriów, preparatów, wosków), Metody depilacji (mechaniczne, chemiczne, definitywne usuwanie zbędnego owłosienia). - Sposób prowadzenia zajęć: Czas trwania kursu wynosi min. 80 godzin. - Ilość osób: 3 B) Kurs stylizacji paznokci Liczba godzin: kurs powinien zawierać przynajmniej 80 godzin, w tym przynajmniej 70 godzin zajęć praktycznych i składać się z następujących bloków tematycznych: Stylizacja paznokci, manicure, pedicure, reperacja paznokci, przedłużanie paznokci metodą akrylową, przedłużanie paznokci metodą żelową, UV żel i akryl na paznokciach naturalnych żel i akryl na stopach - przedłużanie /utwardzanie naturalnej płytki, wzornictwo paznokci podstawowe: egzamin praktyczny i teoretyczny. - Ilość osób: 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kurs rękodzieła artystycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkoleniowa: kurs rękodzieła artystycznego i użytkowego. Łączna ilość godzin dydaktycznych 40 (1 godz. = 60 minut). Zakres tematyczny: podstawowa technika decoupage, dekoracje, ozdoby świąteczne, szydełkowanie, haftowanie. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić niezbędne wyposażenie oraz materiały szkoleniowe, dydaktyczne i papiernicze do wykorzystania podczas zajęć i oddać je uczestnikom na własność. Trening musi odbyć się w dni powszednie. - Ilość osób: 4.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs doszkalający krawiecki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba godzin szkolenia min. 80 godz. lekcyjnych (podzielonych na moduł teoretyczny i praktyczny). Oferta szkolenia powinna uwzględniać: Koszt szkolenia, serwis kawowy oraz minimum programowe zawierające: Technologia materiałoznawstwa, Maszynoznawstwo tj: obsługa maszyn i konserwacja maszyn podstawowych i specjalnych, regulacja maszyn i usuwanie drobnych usterek, maszyny szwalnicze podstawowe; zasady tworzenia ściegu. Krój i modelowanie - pojęcia podstawowe z zakresu modelowanie form odzieży, Pomiary sylwetki, wymiary podstawowe i kontrolne, płaszczyzny, linie i punkty pomiarowe umownie wyznaczane na sylwetkę; symbolika pomiarów, siatka konstrukcyjna. Modelowanie form spódnicy/spodni/bluzki Praktyczna nauka przeróbek krawieckich. Poznanie poszczególnych technik wykonywania ściegów: ręczne - zasadnicze i ozdobne, pikowanie, haftowanie, obszywanie dziurek, przyszywanie guzików, wszywanie zamków, skracanie, podwijanie, zwężanie, poszerzanie, wymiany podszewek, obsługa i użytkowanie maszyn stebnówek; Wykonanie spódnicy damskiej/spodni/bluzki. Przepisy BHP. Wykonawca dostarczy maszynę do szycia oraz materiały o różnej strukturze na praktyczne zajęcia szycia dla każdego uczestnika kursu. Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może przekroczyć 30% całkowitej wartości kursu. Wykonawca zobowiązuje się również do opracowania programu kursu tak, aby był zgodny z wymogami określonymi w przepisach Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 roku w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (j.t. Dz. U. z 2014 r., poz. 622). - Ilość osób: 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs prawa jazdy kat. B oraz kurs doszkalający jazdę samochodem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A) Kurs prawa jazdy kat. B Sposób prowadzenia zajęć: Program szkolenia ma zawierać liczbę godzin zajęć teoretycznych i praktycznych dla każdej osoby zgodnie z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. 2001 Nr 125 poz. 1371 z późn. zm.) wraz z państwowym egzaminem zewnętrznym teoretycznym i państwowym egzaminem zewnętrznym praktycznym z jazdy, przeprowadzonym przez Wojewódzki Ośrodek Ruchu Drogowego. Oferta szkolenia powinna uwzględniać koszt kursu teoretycznego, praktycznego, egzaminu wewnętrznego, koszt pierwszego podejścia absolwenta kursu do egzaminu państwowego, materiałów szkoleniowych, ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków, badań lekarskich, badań psychotechnicznych od dnia rozpoczęcia szkolenia do dnia zakończenia szkolenia. Inne istotne elementy kursu: zajęcia praktyczne mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli, średnio 2 godziny zegarowe dziennie. Zajęcia teoretyczne mogą odbywać się od poniedziałku do niedzieli nie więcej niż 8 godzin zegarowych dziennie, w tym 7 godz. zajęć dydaktycznych. Zajęcia teoretyczne nie mogą odbywać się w systemie e-learning. Pojazdy mechaniczne, na których będzie prowadzone szkolenie będą w pełni sprawne technicznie. - Ilość osób: 7. B) Kurs doszkalający jazdę samochodem Liczba godzin zajęć praktycznych - 30. Inne istotne elementy kursu: zajęcia mogą odbywać się od poniedziałku do soboty, średnio 2 godziny zegarowe dziennie. Pojazdy mechaniczne, na których będzie prowadzony kurs doszkalający, będą w pełni sprawne technicznie. - Ilość osób: 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs florystyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Program szkolenia - co najmniej 50 godzin zajęć - musi zawierać takie zagadnienia jak: pielęgnacja kwiatów, podstawy roślinoznawstwa, materiałoznawstwa, florystyka okolicznościowa, florystyka pogrzebowa, florystyka ślubna, Uczestnicy kursu po jego zakończeniu otrzymują zaświadczenie o ukończeniu kursu. Kurs powinien rozpocząć się krótkim wprowadzeniem teoretycznym nie mniej niż 8 godz. Pozostałe godziny muszą być przeznaczone na zajęcia praktyczne. Zamawiający zapewnia na cele kursu materiały dydaktyczne do przeprowadzenia szkolenia: kwiaty, suchy oraz sztuczny materiał roślinny, naczynia, podkłady, dodatki florystyczne, dekoracyjne, itp. Absolwenci szkolenia otrzymają zaświadczenia o ukończeniu kursu, na drukach MEN, zgodnie z § 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. - Ilość osób: 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs obuwniczy - szycie butów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tematyka kursu: - mierzenie i tworzenie form obuwia; - klasyfikacja butów; - analiza materiałów wykończeniowych i komponentów; - zajęcia praktyczne - szycie butów - Ilość osób: 1 - Liczba godzin: min. 80 godzin, w tym co najmniej 50 godzin zajęć praktycznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs obsługi komputera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem szkoleń jest zdobycie przez uczestników wiedzy i umiejętności dotyczących: samodzielnego korzystania z komputera; obsługi programu Microsoft Office Word; obsługi programu Microsoft Office Excel; swobodnego korzystania z Internetu (w tym poczta). Program szkolenia powinien zawierać minimum następujące tematy: podstawy obsługi komputera; obsługa programu Word (minimum 10 godzin praktycznych); obsługa programu Excel (minimum 10 godzin praktycznych); obsługa poczty elektronicznej i Internetu (minimum 10 godzin praktycznych) - Ilość osób: 1 Łącznie co najmniej 40 godzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kurs masażysty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kurs obejmował będzie przeprowadzenie zajęć w wymiarze min. 120 godzin lekcyjnych z podziałem na następujące części: I stopień 90 godz. lekcyjnych - w programie masaż klasyczny, anatomia człowieka i masaż relaksacyjny II stopień 30 godz. lekcyjnych - w programie masaż leczniczy - segmentarny, masaż leczniczy w wybranych schorzeniach kręgosłupa i stawów obwodowych, masaż kondycyjny i izometryczny, Kurs kończy się sprawdzianem praktycznym przeprowadzonym przez prowadzącego zajęcia. Cele kursu: Po ukończeniu I stopnia kursu słuchacze: zdobędą praktyczne umiejętności z zakresu wykonywania masażu klasycznego na poszczególnych częściach ciała. będą umieli zastosować poznane techniki dla uzyskania efektu relaksu i odprężenia. nauczą się wykonywania masażu wyszczuplającego. poznają budowę anatomiczną kości szkieletu ludzkiego. nauczą się budowy mięśni oraz rozpoznawania i odnajdywania przyczepów mięśniowych. Po ukończeniu II stopnia kursu słuchacze: zdobędą praktyczne umiejętności z zakresu wykonywania masażu segmentarnego. poznają zasady wykonywania technik masażu kondycyjnego w odnowie biologicznej. będą umieli zastosować techniki masażu klasycznego i masażu segmentarnego w wybranych dolegliwościach (bóle głowy i pleców, rwa kulszowa, kręcz szyjny, kontuzje i inne) - Ilość osób: 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Kurs remontowo - budowlany - technolog robót wykończeniowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zorganizowanie i przeprowadzenie kursu remontowo - budowlanego dla 2 osób. Liczba godzin szkolenia min. 120 godz. (podzielonych na moduł teoretyczny i praktyczny). W ramach zajęć teoretycznych kursu wykonawca zapewni: podręczniki, materiały do praktycznej nauki kursu, skrypty, materiały piśmienno-biurowe, środki dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. Wykonawca w zakresie zajęć praktycznych zapewnia: instruktorów nauki zawodu oraz materiały budowlane, odzież roboczą i środki ochrony indywidualnej. Ponadto Wykonawca zapewni sprzęt, narzędzia i urządzenia wraz z materiałami eksploatacyjnymi do urządzeń wykorzystywanych podczas szkolenia. Część praktyczna będzie realizowana w miejscu zamieszkania kursanta. Wykonawca zapewni taką ilość materiałów budowlanych, która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie co najmniej 90 godzin zajęć praktycznych kursu. Koszt materiałów przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu nie może być niższy niż: 40% całkowitej wartości kursu. Przed dokonaniem ostatecznego rozliczenia Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kserokopie faktur VAT lub rachunków potwierdzających dostarczenie w wymaganej ilości materiałów do przeprowadzenia praktycznej nauki zawodu. Wykonawca zobowiązuje się również do opracowania programu kursu tak, aby był zgodny z wymogami określonymi w przepisach rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych. Sposób zakończenia kursu: Zaświadczenie o ukończeniu kursu. - Ilość osób: 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Kurs operatora koparko - ładowarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Celem kursu jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestników do egzaminu państwowego w celu uzyskania uprawnień na operatora koparko-ładowarki kl. III. Zakres szkolenia(program) powinien być zgodny z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r.w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. Nr 118 poz. 1263). Czas trwania szkolenia (zajęcia teoretyczne i praktyczne): 176 godzin zegarowych (w tym co najmniej 60 godzin zajęć praktycznych). Zajęcia szkoleniowe nie mogą trwać krócej niż 6 godzin zegarowych dziennie. Po zakończonym szkoleniu uczestnicy otrzymają zaświadczenie o jego ukończeniu. Egzamin państwowy powinien odbyć się w ostatnim dniu szkolenia. W cenie należy uwzględnić koszt egzaminu przed Komisją z Instytutu Mechanizacji, Budownictwa i Górnictwa Skalnego. W przypadku pozytywnego zdania egzaminu uczestnicy otrzymają świadectwa potwierdzające pozytywny wynik sprawdzianu na uprawnienia operatora koparko ładowarki kl. III oraz książki operatora maszyn roboczych. - Ilość osób: 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.53.00.00-8, 80.57.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.