eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głubczyce › Dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla SPZOZ w Głubczycach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-25

Głubczyce: Dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla SPZOZ w Głubczycach
Numer ogłoszenia: 18005 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Sobieskiego 5, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 077 4852061, 4062566, fax 077 4852063.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla SPZOZ w Głubczycach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu i materiałów medycznych jednorazowego użytku dla SPZOZ w Głubczycach przez okres 18 miesięcy. Określenie części zamówienia: 1. pakiet I - strzykawki, igły, przyrządy jednorazowego użytku, 2. pakiet II - cewniki, zgłębniki, worki, dreny, 3. pakiet III - rękawice, 4. pakiet IV - specjalistyczny sprzęt medyczny j.u., 5. pakiet V - papiery rejestracyjne do EKG, elektrody EKG, do stymulacji, 6. pakiet VI - sprzęt i materiały różne, 7. pakiet VII - materiały 1xuż. z folii, latexu i włókniny.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.14.12.20 - Kaniula Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.20 - Kaniula Oryginalny kod CPV: 25.22.33.00 - Pojemniki na odpady z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.38.00 - Pojemniki na tworzywa odpadowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 do SIWZ; - Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2/1 do 2/7 do SIWZ; - Oświadczenie Wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; - oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia posiada deklarację zgodności CE lub zgłoszenie do Rejestru Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych lub pozytywną opinię PZH. Oprócz dokumentów należy dołączyć próbki po 1 sztuce z każdego asortymentu, na który Wykonawca złoży ofertę, celem sprawdzenia zgodności oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem Zamawiającego. 2. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej - umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - Oferta winna zawierać dokumenty dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę osoby uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozglubczyce.biuletyn.info.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Skłodowskiej 26, 48-100 Głubczyce, Sekcja Techniczna lub do pobrania ze strony internetowej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Skłodowskiej 26 ,48-100 Głubczyce, Sekretariat III piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet I - strzykawki, igły, przyrządy jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet I - strzykawki, igły, przyrządy jednorazowego użytku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II - cewniki, zgłębniki, worki, dreny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr II - cewniki, zgłębniki, worki, dreny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.40-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - rękawice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet III - rękawice.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV - specjalistyczny sprzęt medyczny j.u.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet IV - specjalistyczny sprzęt medyczny j.u.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V - papiery rejestracyjne do EKG, elektrody EKG, do stymulacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet V - papiery rejestracyjne do EKG, elektrody EKG, do stymulacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI - sprzęt i materiały różne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VI - sprzęt i materiały różne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet VII - materiały 1xuż. z folii, latexu i włókniny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet VII - materiały 1xuż. z folii, latexu i włókniny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.