eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wągrowiec › Zagospodarowanie terenu w miejscowości Bracholin, Kobylec, Micharzewo, Żelice obejmującego:Część I Budowa zaplecza socjalno - sanitarnego dla ścieżki przyrodniczej Bracholińska Ostoja - budowa placu zabaw, Część II Doposażenie terenu rekreacyjnego w Kobylcu, Część III Zagospodarowanie terenu - centrum wsi Micharzewo, Część IV Zagospodarowanie terenu przy wigwamie rekreacyjnym w Żelicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-07-16

Wągrowiec: Zagospodarowanie terenu w miejscowości Bracholin, Kobylec, Micharzewo, Żelice obejmującego:Część I Budowa zaplecza socjalno - sanitarnego dla ścieżki przyrodniczej Bracholińska Ostoja - budowa placu zabaw, Część II Doposażenie terenu rekreacyjnego w Kobylcu, Część III Zagospodarowanie terenu - centrum wsi Micharzewo, Część IV Zagospodarowanie terenu przy wigwamie rekreacyjnym w Żelicach
Numer ogłoszenia: 180056 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wągrowiec , ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec, woj. wielkopolskie, tel. 67 26 80 800, faks 67 26 80 803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wagrowiec.wlkp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu w miejscowości Bracholin, Kobylec, Micharzewo, Żelice obejmującego:Część I Budowa zaplecza socjalno - sanitarnego dla ścieżki przyrodniczej Bracholińska Ostoja - budowa placu zabaw, Część II Doposażenie terenu rekreacyjnego w Kobylcu, Część III Zagospodarowanie terenu - centrum wsi Micharzewo, Część IV Zagospodarowanie terenu przy wigwamie rekreacyjnym w Żelicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji zamówienia: 1) Część I - Bracholin, 62-106 Rąbczyn, Gmina Wągrowiec, działka numer ewidencyjny 85, obręb geodezyjny Bracholin; 2) Część II - Kobylec, 62-100 Wągrowiec, Gmina Wągrowiec, działka numer ewidencyjny 154/21, obręb geodezyjny Kobylec; 3) Część III - Micharzewo, 62-100 Wągrowiec, działka numer ewidencyjny 31/1, obręb geodezyjny Kaliska; 4) Część IV - Żelice, 62-113 Żelice, Gmina Wągrowiec, działka numer ewidencyjny 19, obręb geodezyjny Żelice. Zakres robót obejmuje: Część I Budowa zaplecza socjalno - sanitarnego dla ścieżki przyrodniczej Bracholińska Ostoja - budowa placu zabaw. W ramach zadania planuje się lokalizację na terenie działki elementów placu zabaw takich jak: - zestaw wieżowy ze zjeżdżalnią 1szt., - huśtawka wagowa 1szt., - podwójna huśtawka wahadłowa 1szt., - bujak sprężynowy 1szt., - karuzela 1szt. W realizacji zadania udział wezmą mieszkańcy miejscowości Bracholin. Zakres robót planowanych do wykonania przez mieszkańców: 1) Przygotowanie i uporządkowanie terenu, w tym koszenie, wyrównanie terenu, spulchnianie ziemi, obsianie trawą, ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; 2) Wykonanie i montaż ogrodzenia drewnianego wokół placu zabaw oraz ławek drewnianych ręcznie robionych; Przedmiary robót stanowiące załącznik do SIWZ nie zawierają zakresu robót jakie mają wykonać mieszkańcy. Część II Doposażenie terenu rekreacyjnego w Kobylcu. Zakres prac obejmuje lokalizację na terenie dwóch dwufunkcyjnych urządzeń fitness: biegacza z orbitrekiem (urządzenie do wzmacniania mięśni nóg, bioder, pasa barkowego i ramion) oraz wyciągu górnego z wyciskaniem (urządzenie do wzmacniania górnych partii mięśniowych, pleców i ramion). W realizacji zadania udział wezmą mieszkańcy miejscowości Kobylec. Zakres robót planowanych do wykonania przez mieszkańców: 1) Przygotowanie i uporządkowanie terenu, w tym koszenie, usunięcie warstwy gruntu pod utwardzenie, wykopy pod fundamenty projektowanych urządzeń, rozścielenie ziemi urodzajnej, obsianie trawą; 2) Wykonanie utwardzenia z kostki wraz z podbudową pod urządzenia. Przedmiary robót stanowiące załącznik do SIWZ nie zawierają zakresu robót jakie mają wykonać mieszkańcy. Część III Zagospodarowanie terenu - centrum wsi Micharzewo. Zakres prac do wykonania obejmuje budowę boiska do streetballa wraz z ogrodzeniem. Płyta boiska o nawierzchni poliuretanowej 9,00m x 9,00m zakończona obrzeżam betonowym gr. 8cm. Z każdej strony boiska pas o szerokości 2,00 m z kostki betonowej gr. 6 cm zakończony obrzeżem betonowym gr. 8 cm. Wokół boiska ogrodzenie z siatki o wys. 2,00 m oraz bramo - furtka o szer. 150 cm. Ogrodzenie w odległości 0,50 m od krawędzi utwardzenia z kostki. Wzdłuż jednego z boków piłkochwyt z siatki węzłowej na rurach stalowych o wysokości 4 m. Zakres prac obejmuje również lokalizację na terenie działki nowych elementów placu zabaw. W skład nowego placu zabaw będą wchodzić: karuzela, dwa bujaki sprężynowe oraz zestaw sprawnościowy. Ponadto projektuje się lokalizację na terenie dwóch dwufunkcyjnych urządzeń fitness: biegacza z orbitrekiem (urządzenie do wzmacniania mięśni nóg, bioder, pasa barkowego i ramion) oraz wyciągu górnego z wyciskaniem (urządzenie do wzmacniania górnych partii mięśniowych, pleców i ramion). W realizacji zadania udział wezmą mieszkańcy miejscowości Micharzewo. Zakres robót planowanych do wykonania przez mieszkańców: 1) Przygotowanie i uporządkowanie terenu, w tym koszenie, ręczne usunięcie warstwy gruntu pod utwardzenia dla urządzeń sportowo-rekreacyjnych, rozścielenie ziemi urodzajnej wraz z obsianiem trawą, 2) Wykopy ręczne pod fundamenty fitness; 3) Profilowanie i zagęszczenie podłoża - pod utwardzenia dla urządzeń sportowo rekreacyjnych; 4) Rowki pod obrzeża; 5) Demontaż i ponowny montaż elementów drewnianych - elementy placu zabaw z bali: podwójna huśtawka wahadłowa, huśtawka wagowa, zestaw wieżowy ze zjeżdżalnią, bujak sprężynowy; 6) Odgrzybianie i oczyszczenie, elementów drewnianych - elementy placu zabaw z bali: podwójna huśtawka wahadłowa, huśtawka wagowa, zestaw wieżowy ze zjeżdżalnią; 7) Impregnacja poprzez dwukrotne malowanie preparatami, środkami zabezpieczającymi typu lakierobejca elementów placu zabaw z bali: podwójna huśtawka wahadłowa, huśtawka wagowa, zestaw wieżowy ze zjeżdżalnią. Przedmiary robót stanowiące załącznik do SIWZ nie zawierają zakresu robót jakie mają wykonać mieszkańcy.Część IV Zagospodarowanie terenu przy wigwamie rekreacyjnym w Żelicach. Zakres prac obejmuje wykonanie utwardzonego placu o wymiarach około 10,00m x 13.00m wraz z utwardzonym zejściem o wymiarach 4,00m x 1,50m. Ponadto projektuje się doświetlenie istniejącego terenu poprzez lokalizację dwóch latarni. Na w/w terenie planuje się również lokalizację 6 szt. ławek parkowych oraz 2 szt. koszy na śmieci. Zadanie realizowane będzie bez udziału mieszkańców. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które są załącznikami do SIWZ.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiot zamówienia uzupełniającego dotyczy rodzaju robót określonych w przedmiarach robót i wynosić może 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.20-8, 45.11.27.23-9, 45.21.22.00-8, 45.23.32.00-1, 45.24.20.00-5, 45.26.23.00-4, 45.31.12.00-2, 45.31.73.00-5, 45.31.61.10-9, 45.34.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w wysokości: dla Części I - 500,00 zł (pięćset złotych 00/100); dla Części II - 300,00 zł (trzysta złotych 00/100); dla Części III - 1 500,00 zł (tysiąc pięćset złotych 00/100); dla Części IV - 500,00 zł (pięćset złotych 00/100). w terminie do 31.07.2015 r., do godz. 9:00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika Nr 3 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą i udokumentują, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli: a) dla Części I - co najmniej 1 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: zamówienie polegające na zagospodarowaniu terenu, w tym budowie placu zabaw lub urządzeń siłowni zewnętrznej o wartości minimum 20 0000,00 zł netto; b) dla Części II - co najmniej 1 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: zamówienie polegające na zagospodarowaniu terenu, w tym budowie placu zabaw lub urządzeń siłowni zewnętrznej o wartości minimum 10 000,00 zł netto; c) dla Części III - co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: 1 zamówienie polegające na budowie boiska sportowego lub kompleksu sportowego o nawierzchni poliuretanowej o wartości minimum 24 000,00 zł netto oraz 1 zamówienie polegające na budowie placu zabaw lub montażu elementów siłowni zewnętrznej o wartości minimum 8 000,00 zł netto; d) dla Części IV - co najmniej 1 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj.: zamówienie polegające na zagospodarowaniu terenu, w tym utwardzeniu terenu kostką betonową o wartości minimum 10 000,00 zł netto. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu wykonanych robót (wg załącznik Nr 4 do SIWZ) oraz załączonych dowodów, poprzez stwierdzenie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA (dowodami są: poświadczenia, - inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczeń

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg załącznika Nr 3 do SIWZ) poprzez stwierdzenie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że zapewnią nadzór nad prowadzonymi robotami w postaci - kierownika robót lub osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie wykazu osób odpowiadających za kierowanie robotami budowlanym (wg załącznika Nr 5 do SIWZ) poprzez stwierdzenie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawcy wykażą, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości: dla Części I - 25 000,00 zł (dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100); dla Części II - 15 000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych 00/100); dla Części III - 66 000,00 zł (sześćdziesiąt sześć tysięcy złotych 00/100); dla Części IV - 23 000,00 zł (dwadzieścia trzy tysiące złotych 00/100). b) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (od szkód na rzecz osób i mienia) o wartości nie mniejszej niż: dla Części I - 30 000,00 zł (trzydzieści tysięcy złotych 00/100); dla Części II - 18 000,00 zł (osiemnaście tysięcy złotych 00/100); dla Części III - 80 000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100); dla Części IV - 29 000,00 zł (dwadzieścia dziewięć tysięcy złotych 00/100). Ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie dostarczonych dokumentów tj.: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert oraz opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (od szkód na rzecz osób i mienia), poprzez stwierdzenie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) dowód wniesienia wadium, 2) wykaz części zamówienia, które zostaną powierzone podwykonawcom wg załącznika nr 6 do SIWZ, 3) kosztorys ofertowy - wydruk uproszczony kosztorysu z podaniem cen jednostkowych wykonania robót, oraz z informacją o zastosowanych stawkach czynników produkcji (roboczogodzinie, kosztach zakupu, kosztach pośrednich i zysku). Cenę jednostkową należy podać z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku. Ponadto podczas sporządzania kosztorysu ofertowego należy sprawdzić czy stosowana formuła: ilość x cena jest równa wartości danej pozycji kosztorysowej. 4) zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów wg załącznika nr 7 do SIWZ (o ile dotyczy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany umowy obejmują: 1) zmiany terminu realizacji umowy aneksem do umowy w przypadku zaistnienie takich warunków atmosferycznych, które spowodują przerwę w wykonaniu robót lub uniemożliwia realizacje robót zgodnie z wymaganą technologią, pod warunkiem złożenia pisemnego wniosku przez Wykonawcę i potwierdzenia przez inspektora nadzoru. 2) zmiana kwoty umownej: a) aneksem do umowy - w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT pod warunkiem pisemnego złożenia wniosku przez Wykonawcę z zastrzeżeniem, że możliwa jest zmiana tylko kwoty umownej brutto (kwota umowna netto wynikająca z oferty musi pozostać bez zmian) o różnicę w podatku VAT między stawką obowiązującą w dniu składania ofert a stawką nowo wprowadzoną urzędowo. b) aneksem do umowy - po rozliczeniu i zatwierdzeniu przez przedstawiciela Zamawiającego robót wykonanych - w przypadku wystąpienia różnic między faktycznym zakresem wykonanych robót, a kosztorysem ofertowym sporządzonym na podstawie przedmiarów robót - dopuszcza się możliwość zmiany kwoty umownej do wysokości kosztorysu powykonawczego. Zamawiający warunkuje dokonanie zmian umowy w tym zakresie, bieżącym informowaniem Zamawiającego o występujących różnicach. Kosztorys powykonawczy zostanie sporządzony w oparciu o ceny jednostkowe zawarte w kosztorysie ofertowym. W przypadku braku cen jednostkowych - wg cen jednostkowych zaproponowanych przez Wykonawcę skalkulowanych wg czynników produkcji (roboczogodzina, koszty zakupu, koszty pośrednie i zysk) z oferty, a w przypadku ich braku cen rynkowych (niewiększych niż publikowane przez wydawnictwo ORGBUD-SERWIS z kwartału poprzedzającego okres rozliczenia). W/w regulacje dotyczą również wykonania robót zamiennych, których wykonanie musi być poprzedzone sporządzeniem protokołu konieczności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wagrowiec.wlkp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2015 godzina 09:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy Wągrowiec, ul. Cysterska 22, 62-100 Wągrowiec - pokój 110 (biuro podawcze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I.Część I, II i III współfinansowane są przez Samorząd Województwa Wielkopolskiego w ramach Programu Wielkopolska Odnowa wsi 2013-2020, konkurs Pięknieje wielkopolska wieś. Umowa o udzielenie pomocy finansowej: Część I - Nr DR 73/2015 z dnia 6 lipca 2015 r., Część II - Nr DR 93/2015 z dnia 6 lipca 2015 r., Część III - Nr DR 88/2015 z dnia 6 lipca 2015 r. II. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. III. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Budowa zaplecza socjalno - sanitarnego dla ścieżki przyrodniczej Bracholińska Ostoja - budowa placu zabaw.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji zamówienia: Część I - Bracholin, 62-106 Rąbczyn, Gmina Wągrowiec, działka numer ewidencyjny 85, obręb geodezyjny Bracholin; Zakres robót obejmuje: Część I Budowa zaplecza socjalno - sanitarnego dla ścieżki przyrodniczej Bracholińska Ostoja - budowa placu zabaw. W ramach zadania planuje się lokalizację na terenie działki elementów placu zabaw takich jak: - zestaw wieżowy ze zjeżdżalnią 1szt., - huśtawka wagowa 1szt., - podwójna huśtawka wahadłowa 1szt., - bujak sprężynowy 1szt., - karuzela 1szt. W realizacji zadania udział wezmą mieszkańcy miejscowości Bracholin. Zakres robót planowanych do wykonania przez mieszkańców: 1) Przygotowanie i uporządkowanie terenu, w tym koszenie, wyrównanie terenu, spulchnianie ziemi, obsianie trawą, ręczne profilowanie i zagęszczenie podłoża; 2) Wykonanie i montaż ogrodzenia drewnianego wokół placu zabaw oraz ławek drewnianych ręcznie robionych; Przedmiary robót stanowiące załącznik do SIWZ nie zawierają zakresu robót jakie mają wykonać mieszkańcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doposażenie terenu rekreacyjnego w Kobylcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji zamówienia: Część II - Kobylec, 62-100 Wągrowiec, Gmina Wągrowiec, działka numer ewidencyjny 154/21, obręb geodezyjny Kobylec.Część II Doposażenie terenu rekreacyjnego w Kobylcu. Zakres prac obejmuje lokalizację na terenie dwóch dwufunkcyjnych urządzeń fitness: biegacza z orbitrekiem (urządzenie do wzmacniania mięśni nóg, bioder, pasa barkowego i ramion) oraz wyciągu górnego z wyciskaniem (urządzenie do wzmacniania górnych partii mięśniowych, pleców i ramion). W realizacji zadania udział wezmą mieszkańcy miejscowości Kobylec. Zakres robót planowanych do wykonania przez mieszkańców: 1) Przygotowanie i uporządkowanie terenu, w tym koszenie, usunięcie warstwy gruntu pod utwardzenie, wykopy pod fundamenty projektowanych urządzeń, rozścielenie ziemi urodzajnej, obsianie trawą; 2) Wykonanie utwardzenia z kostki wraz z podbudową pod urządzenia. Przedmiary robót stanowiące załącznik do SIWZ nie zawierają zakresu robót jakie mają wykonać mieszkańcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.26.23.00-4, 45.24.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zagospodarowanie terenu - centrum wsi Micharzewo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji zamówienia: Część III - Micharzewo, 62-100 Wągrowiec, działka numer ewidencyjny 31/1, obręb geodezyjny Kaliska. Część III Zagospodarowanie terenu - centrum wsi Micharzewo. Zakres prac do wykonania obejmuje budowę boiska do streetballa wraz z ogrodzeniem. Płyta boiska o nawierzchni poliuretanowej 9,00m x 9,00m zakończona obrzeżam betonowym gr. 8cm. Z każdej strony boiska pas o szerokości 2,00 m z kostki betonowej gr. 6 cm zakończony obrzeżem betonowym gr. 8 cm. Wokół boiska ogrodzenie z siatki o wys. 2,00 m oraz bramo - furtka o szer. 150 cm. Ogrodzenie w odległości 0,50 m od krawędzi utwardzenia z kostki. Wzdłuż jednego z boków piłkochwyt z siatki węzłowej na rurach stalowych o wysokości 4 m. Zakres prac obejmuje również lokalizację na terenie działki nowych elementów placu zabaw. W skład nowego placu zabaw będą wchodzić: karuzela, dwa bujaki sprężynowe oraz zestaw sprawnościowy. Ponadto projektuje się lokalizację na terenie dwóch dwufunkcyjnych urządzeń fitness: biegacza z orbitrekiem (urządzenie do wzmacniania mięśni nóg, bioder, pasa barkowego i ramion) oraz wyciągu górnego z wyciskaniem (urządzenie do wzmacniania górnych partii mięśniowych, pleców i ramion). W realizacji zadania udział wezmą mieszkańcy miejscowości Micharzewo. Zakres robót planowanych do wykonania przez mieszkańców: 1) Przygotowanie i uporządkowanie terenu, w tym koszenie, ręczne usunięcie warstwy gruntu pod utwardzenia dla urządzeń sportowo-rekreacyjnych, rozścielenie ziemi urodzajnej wraz z obsianiem trawą, 2) Wykopy ręczne pod fundamenty fitness; 3) Profilowanie i zagęszczenie podłoża - pod utwardzenia dla urządzeń sportowo rekreacyjnych; 4) Rowki pod obrzeża; 5) Demontaż i ponowny montaż elementów drewnianych - elementy placu zabaw z bali: podwójna huśtawka wahadłowa, huśtawka wagowa, zestaw wieżowy ze zjeżdżalnią, bujak sprężynowy; 6) Odgrzybianie i oczyszczenie, elementów drewnianych - elementy placu zabaw z bali: podwójna huśtawka wahadłowa, huśtawka wagowa, zestaw wieżowy ze zjeżdżalnią; 7) Impregnacja poprzez dwukrotne malowanie preparatami, środkami zabezpieczającymi typu lakierobejca elementów placu zabaw z bali: podwójna huśtawka wahadłowa, huśtawka wagowa, zestaw wieżowy ze zjeżdżalnią. Przedmiary robót stanowiące załącznik do SIWZ nie zawierają zakresu robót jakie mają wykonać mieszkańcy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 45.11.27.20-8, 45.21.22.00-8, 45.34.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zagospodarowanie terenu przy wigwamie rekreacyjnym w Żelicach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Miejsce realizacji zamówienia: Część IV - Żelice, 62-113 Żelice, Gmina Wągrowiec, działka numer ewidencyjny 19, obręb geodezyjny Żelice. 3. Zakres robót obejmuje: Część IV Zagospodarowanie terenu przy wigwamie rekreacyjnym w Żelicach. Zakres prac obejmuje wykonanie utwardzonego placu o wymiarach około 10,00m x 13.00m wraz z utwardzonym zejściem o wymiarach 4,00m x 1,50m. Ponadto projektuje się doświetlenie istniejącego terenu poprzez lokalizację dwóch latarni. Na w/w terenie planuje się również lokalizację 6 szt. ławek parkowych oraz 2 szt. koszy na śmieci. Zadanie realizowane będzie bez udziału mieszkańców. Szczegółowy zakres prac, które należy wykonać określa dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót, które są załącznikami do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.23.32.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.73.00-5, 45.31.61.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.