Siedlce: Dostawa aparatury badawczej w ramach projektu Wzmocnienie potencjału badawczego Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 180036 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury badawczej w ramach projektu Wzmocnienie potencjału badawczego Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatury badawczej w ramach projektu Wzmocnienie potencjału badawczego Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach, w tym chromatograf cieczowy, spektrometr UV/VIS, liofilizator laboratoryjny, analizator składu ciała, oprogramowanie do oceny składu ciała, fałdomierz..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9, 38.43.22.00-4, 38.43.30.00-9, 38.43.20.00-2, 48.46.10.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia: 1) w zakresie Zadania nr 1 - jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował zamówienia obejmujące dostawę aparatury naukowo - badawczej o łącznej wartości nie mniejszej niż 300 tys. zł brutto, z zastrzeżeniem iż przedmiot tych zamówień obejmował dostawę co najmniej 1 (jednego) chromatografu cieczowego i 1 (jednego) spektrofotometru UV/VIS; 2) w zakresie Zadania nr 2 - jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 (jedno) zamówienie o wartości nie mniejszej niż 250 tys. zł brutto, obejmujące dostawę chromatografu cieczowego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 5 - 8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie okre-ślonym w art. 24 ust. 1 pkt. 5 - 8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samo?rządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Działając na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego zawartej w wyniku niniejszego postępowania, okre-ślając iż dopuszcza się zmianę zakresu lub sposobu wykonania przedmiotu zamówienia oraz terminu wykonania zamówienia pod warunkiem zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1) z powodu wystąpienia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia, zaproponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, pod warunkiem że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; 2) z powodu okoliczności siły wyższej (wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne), której nie można było przewidzieć, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 3) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie zamówienia, pod warunkiem że działania te nie są konsekwencją winy stron umowy; 4) w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: a) urządzenie wskazane w ofercie zostało wycofane z rynku, b) zaprzestano produkcji urządzenia wskazanego w ofercie, c) na rynku pojawił się nowy model urządzenia wskazanego w ofercie, dopuszczalna jest zmiana urządzeń wskazanych w ofercie na inne, pod warunkiem łącznego zaistnienia następujących warunków: - zamienne urządzenia posiadały będą parametry nie gorsze niż urządzenia wskazane w ofercie; - zmiana urządzeń nie spowoduje zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych UPH w Siedlcach
ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2015 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Ogólna UPH w Siedlcach ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013 (Działanie 1.1. Wzmocnienie sektora badawczo-rozwojowego, Priorytetu I Tworzenie warunków dla rozwoju potencjału innowacyjnego i przedsiębiorczości na Mazowszu) w ramach projektu Wzmocnienie potencjału badawczego Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Dostawa aparatury naukowo - badawczej na potrzeby Wydziału Przyrodniczego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) sprzedaż Zamawiającemu następujących urządzeń: - chromatografu cieczowego, - spektrometru UV/VIS, - liofilizatora laboratoryjnego, b) dostarczenie (w tym wniesienie i ustawienie w poszczególnych pomieszczeniach) urządzeń; c) montaż, skonfigurowanie i uruchomienie dostarczonych urządzeń; d) przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń; e) zainstalowanie wymaganego oprogramowania; f) serwis gwarancyjny na dostarczone urządzenia;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9, 38.43.22.00-4, 38.43.30.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji na zaofeorwane urządzenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - Dostawa aparatury naukowo - badawczej na potrzeby Wydziału Nauk Ścisłych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) sprzedaż Zamawiającemu zestawu do HPLC składający się m.in. z pomp, detektora DAD, detektora elektrochemicznego, kolektora frakcji, dozownika i kolumn chromatograficznych, b) dostarczenie (w tym wniesienie i ustawienie w poszczególnych pomieszczeniach) urządzeń; c) montaż, skonfigurowanie i uruchomienie dostarczonych urządzeń; d) przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń; e) zainstalowanie wymaganego oprogramowania; f) serwis gwarancyjny na dostarczone urządzenia;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.22.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji na zaoferowane urządzenia - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - Dostawa aparatury naukowo - badawczej na potrzeby Poradni Dietetyczno - Żywieniowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) sprzedaż Zamawiającemu następujących urządzeń: - analizatora składu ciała, - oprogramowania do oceny składu ciała, - fałdomierza, b) dostarczenie (w tym wniesienie i ustawienie w poszczególnych pomieszczeniach) urządzeń; c) podłączenie, skonfigurowanie i uruchomienie dostarczonych urządzeń; d) przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń; e) zainstalowanie wymaganego oprogramowania; f) serwis gwarancyjny na dostarczone urządzenia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.40.00.00-9, 38.43.20.00-2, 48.46.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. okres gwarancji na zaoferowany analizator składu ciała - 10
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Sukcesywne dostawy artykułów medycznych przez okres 2 lat
- "Remont budynku Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim"
- Świadczenie usługi gastronomicznej w dniach 16-17 maja 2024 r. w Centralnej Bibliotece Wojskowej w Warszawie podczas Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej.
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Siedlce
- Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Siedlce
- Wycieczka do Krakowa
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu o napędzie hybrydowym stanowiący mobilne laboratorium służące do monitoringu jakości powietrza w gminie Błędów
- Dostawa aparatury badawczej i laboratoryjnej na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- ZP/G/24/24 dostawa oraz instalacja spektrometru XRF z dyspersją energii umożliwiający odczyt, zapisywanie oraz raportowanie danych wraz ze szkoleniem pracowników.
- 32.2024 Dostawa sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego im. Piastów Śląskich we Wrocławiu.
- Dzierżawa analizatora do badań koagulologicznych wraz z dostawą odczynników, kalibratorów, kontroli, materiałów zużywalnych
- Dostawa systemu do pomiaru temperatury w kotle.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.