eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Minikowo › Przetarg nieograniczony o wartości nieprzekraczającej 137.000 euro na dostawę sprzętu komputerowego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-01

Minikowo: Przetarg nieograniczony o wartości nieprzekraczającej 137.000 euro na dostawę sprzętu komputerowego.
Numer ogłoszenia: 179985 - 2007; data zamieszczenia: 01.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kujawsko-Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie, 89-122 Minikowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3867200, fax 052 3867227.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kpodr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony o wartości nieprzekraczającej 137.000 euro na dostawę sprzętu komputerowego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.22.00 - Oprogramowanie do komputerów zminiaturyzowanych Kod CPV wg słownika 2008: 48.62.20.00 - Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych minikomputerów Oryginalny kod CPV: 30.23.13.00 - Komputery biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.21.00 - Sprzęt archiwizujący Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.74.00 - Akcesoria do wprowadzania danych Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłatę wadium: Składając ofertę każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: zadanie nr 1 - 199,18 zł zadanie nr 2 - 368,85 zł zadanie nr 3 - 752,01 zł zadanie nr 4 - 72,00 zł W przypadku gdy wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie zobowiązany jest ją zabezpieczyć wadium w wysokości odpowiadającej łącznie wszystkim zadaniom na które składa ofertę. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do dnia 10 października 2007r. do godz. 10.45. Szczegóły wniesienia wadium określa SIWZ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 4. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają łącznie niżej wymienione warunki: a. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, b. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych c. nie mogą być wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, d. nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, e. należycie wykonali dwie dostawy, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, f. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełnienia wymienionych wyżej warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składający ofertę musi do niej dołączyć następujące dokumenty: 1. wypełniony formularz oferty na całość zamówienia - załącznik nr 2, 2. specyfikację techniczną oferowanego sprzętu z określeniem wszystkich wymaganych parametrów podanych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia (np. katalog, wydruk ze strony internetowej) 3. podpisany projekt umowy - załącznik nr 6, 4. oświadczenie z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3, 5. oświadczenie z art. 24 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4, 6. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 8. wykaz wykonanych należycie dwóch dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów wraz z dokumentami potwierdzającymi, że wymienione w wykazie dostawy zostały wykonane należycie - załącznik nr 5, 9. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, 10. pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt VII ppkt 1 jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kpodr.pl/przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kujawsko - Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie 89-122 Minikowo.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2007 godzina 10:45, miejsce: Kujawsko - Pomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Minikowie 89-122 Minikowo.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przetarg nieograniczony organizowany jest w ramach wydatkowania środków programu System Zbierania i Wykorzystywania Danych Rachunkowych z Gospodarstw Rolnych - FADN.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa komputerów przenośnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa komputerów przenośnych 5 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.22.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa zestawów komputerowych i klawiatur.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zestawów komputerowych 9 i klawiatur 20.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0, 30.23.32.11-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa napędu taśmowego do archiwizacji danych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa napędu taśmowego do archiwizacji danych 1 szt.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania danych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oprogramowania do tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania danych 1 licencja pełniąca funkcję serwera, 3 licencje pełniące funkcję agentów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.