eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie remontu elewacji budynku Ministerstwa Skarbu Państwa w Warszawie przy ul. Kruczej 36/Wspólnej6

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-07

Warszawa: Wykonanie remontu elewacji budynku Ministerstwa Skarbu Państwa w Warszawie przy ul. Kruczej 36/Wspólnej6
Numer ogłoszenia: 179963 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103443 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Skarbu Państwa, ul. Krucza 36/Wspólna 6, 00-522 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6958719, faks 022 6958935.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu elewacji budynku Ministerstwa Skarbu Państwa w Warszawie przy ul. Kruczej 36/Wspólnej6.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonania remontu elewacji budynku Ministerstwa Skarbu Państwa w Warszawie przy ul. Kruczej 36/Wspólnej6. Zamawiający przewiduję realizację zamówienia z podziałem na 2 etapy: 1) I etap - wykonanie elewacji ścian od ul. żurawiej i elewacji wschodniej; 2) II etap (opcja) - wykonanie elewacji ścian wewnętrznych od strony dziedzińca. ZAMAWIAJĄCY zastrzega sobie prawo nie wykorzystania opcji o której mowa w pkt. 2. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w kosztorysie ślepym, który stanowi ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ, w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, która stanowi ZAŁĄCZNIK NR 8 do SIWZ oraz dokumentacji projektowej. 3. WYKONAWCA wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Materiały te muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art. 10 ustawy z dn. 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.). Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać Polskim Normom lub Aprobatom Technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: Atest, Świadectwo, Certyfikat Zgodności. 4. Użyte w kosztorysie ślepym i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, dokumentacji projektowe, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy rozumieć jako wzorzec jakościowy. Określenie przedmiotu zamówienia poprzez wskazanie nazwy producenta, typu urządzenia, sprzętu lub materiałów ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych, pod warunkiem, że zaproponowane rozwiązania równoważne będą posiadały wszystkie parametry nie gorsze niż te, które są określone w przedmiotowych dokumentach (kosztorys ślepym, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót, dokumentacji projektowej). 5. Potwierdzeniem odbioru końcowego przez ZAMAWIAJĄCEGO przedmiotu zamówienia jest podpisanie protokołu odbioru. 6. Okres gwarancji: Wybrany WYKONAWCA udzieli ZAMAWIAJĄCEMU gwarancji jakości na: roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy. Okres udzielonej gwarancji liczony od daty odbioru końcowego (protokół końcowy) tych robót bez wad. 7. WYKONAWCA jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 8. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza aby WYKONAWCA przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz należytego wykonania zamówienia 9. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi samodzielnie każdy WYKONAWCA. 10. ZAMAWIAJĄCY umożliwi WYKONAWCOM wstęp na teren inwestycji, w uzgodnionym terminie 11. Każdy WYKONAWCA ponosi również wyłączną odpowiedzialność za treść uzyskanej informacji oraz za wszelkie straty lub szkody powstałe jako następstwo wizji lokalnej terenu inwestycji. 12. WYKONAWCA jest zobowiązany do zabezpieczania terenu budowy w okresie trwania realizacji umowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót. 13. Prace będą wykonywane w czynnym budynku. WYKONYWANIE robót nie może zakłócać pracy w budynku Ministerstwa Skarbu Państwa. Wszystkie prace głośne powinny być wykonywane poza godzinami pracy urzędu a więc w godzinach 1700 - 2200 i w dni ustawowo wolne od pracy w godzinach 7:00 - 22:00. 14. W dni robocze istniejące instalacje muszą być sprawne w godzinach 700- 1700. 15. W czasie wykonywania robót miejsce prowadzenia prac należy tak zabezpieczyć aby uniknąć wszelkich przypadkowych uszkodzeń ludzi i mienia. 16. Prace należy wykonać ostrożnie tak aby nie uszkodzić istniejących przewodów elektrycznych i istniejącego okablowania strukturalnego. 17. WYKONAWCA zapewni kierownictwo robót z uprawnieniami budowlanymi odpowiednimi do kierowania pracami w danej branży. 18. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza zatrudnienie przez WYKONAWCĘ podwykonawców na wykonanie przedmiotu zamówienia. Jeżeli WYKONAWCA zamierza powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, ZAMAWIAJĄCY żąda aby WYKONAWCA wskazał w swojej ofercie tę część zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.06.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Produkcja i Usługi Związane z Budownictwem Grzegorz Piasecki, ul. Spokojna 33, 05-152 Czosnów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1265573,77 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1529976,36

  • Oferta z najniższą ceną: 1484719,91 / Oferta z najwyższą ceną: 3664169,59

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.