Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-30
Ciechanów: Zaprjektowanie i budowa : 1. Placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 6 w Ciechanowie w ramach rządowego programu RADOSNA SZKOŁA. 2. Boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum nr 1 w Ciechanowie
Numer ogłoszenia: 179943 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli w Ciechanowie , ul. Jesionowa 27, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 0 23 673 72 72, faks 0 23 673 72 72 wew. 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprjektowanie i budowa : 1. Placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 6 w Ciechanowie w ramach rządowego programu RADOSNA SZKOŁA. 2. Boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum nr 1 w Ciechanowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy: Opracowania projektu technicznego i wybudowania na podstawie tego projektu tzw. małego placu zabaw wraz z dostawą i montażem sprzętu rekreacyjno-zabawowego o niżej wymienionych parametrach: > powierzchnia placu ogółem - 240,0m2 w tym : 150,0m2 pod urządzenia zabawowe o nawierzchni amortyzującej swobodny upadek dziecka z wysokości minimum do 150cm, piankowej, gumowej lub innej nawierzchni syntetycznej w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152C, RAL : 2011-Tieforange, zgodnej z Polskimi Normami, 20,0m2 pod ciąg komunikacyjny o nawierzchni syntetycznej typu tartan lub innej nawierzchni syntetycznej w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE: 540C, RAL:5003 - Shapirblau zgodną z Polskimi Normami, 70,0m2 trawnik z nasadzeniami drzewek i krzewów iglastych i liściastych ( ok. 20 szt.) Wyposażenie w urządzenia rekreacyjno-zabawowe wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, zgodne z Polskimi Normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczenstwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach. Przedmio zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Opracowania projektu technicznego i wybudowania na podstawie tego projektu boiska sportowego, wielofunkcyjnego o niżej wymienionych parametrach: > boisko o wymiarach zewnętrznych 22,0 x 40,0m na istniejącej asfaltowej płycie boiska, > nawierzchnia poliuretanowa układana dwuwarstwowo metodą natryskową na podbudowie nieprzepuszczalnej > chodnik z kostki brukowej betonowej gr. 6,0cm o powierzchni ok. 90,0m2 > malowanie linii boisk sportowych do mini piłki nożnej, piłki koszykowej i siatkowej > 2 piłkochwyty o wymiarach 20,0x5,0m z siatka polipropylenową > ławki typ parkowy bez oparcia 16 szt > bramki do mini piłki nożnej - 2 szt.(1kpl) > kosze do koszykówki -4 szt. (2kpl) > zestaw do piłki siatkoqwej - 1kpl.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zad. nr 1 - w zakresie doposażenia w metalową podwójną huśtawkę wahadłową. Zad. nr 2 - w zakresie budowy bieżni 4-ro torowej do biegu na 60,0m ze strefą startu i wyhamowania o nawierzchni poliuretanowej
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.21.22.21-1, 37.45.10.00-4, 71.32.00.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Dla zadania nr 1 w wysokości 3000zł Dla zadania nr 2 w wysokości 5000zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metodą warunku granicznego spełnia/ nie spełnia na podstawie wykazu zrealizowanych co najmniej 2 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o charakterze robót tożsamym lub zbliżonym do przedmiotu zamówienia i wartości odpowiadającej co najmniej wycenie dokonanej przez Wykonawcę na każde z wymienionych zadań.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metodą warunku granicznego spełnia/ nie spełnia na podstawie wykazu posiadania lub dysponowania specjalistycznym sprzętem do wykonywania nawierzchni układanej dwuwarstwowo metodą natryskową.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metodą warunku granicznego spełnia/ nie spełnia na podstawie wykazu posiadania lub dysponowania osobą/ami posiadającymi przeszkolenie w zakresie układania nawierzchni syntetycznej metodą natryskową; posiadającymi uprawnienia do projektowania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz uprawnieniami do pełnienia obowiązków kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno-budowlanej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Metodą warunku granicznego spełnia/ nie spełnia na podstawie posiadania opłaconej aktualnej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100000zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zosip.republika.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli ul. Jesionowa 27 06-400 Ciechanów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli ul. Jesionowa 27 06-400 Ciechanów.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektu technicznego i wybudowanie na podstawie tego projektu tzw. małego placu zabaw wraz z dostawą i montażem sprzętu rekreacyjno-zabawowego wyszczególnionego w załączonym programie funkcjonalno-użytkowym przy Szkole Podstawowej nr 6 w Ciechanowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnia placu ogółem 240,0m2 w tym: 150,0m2 o nawierzchni amortyzującej swobodny upadek dziecka z wysokości minimum do 150,0cm, piankowej, gumowej lub innej nawierzchni syntetycznej w kolorze pomarańczowym w odcieniu PANTONE: 152C, RAL: 2011- Tieforange, zgodnej z Polskimi Normami > 20,0m2 nawierzchnia syntetyczna typu tartan lub inna nawierzchnia syntetyczna w kolorze niebieskim w odcieniu PANTONE:540C, RAL: 5003-Shapirblau zgodna z Polskimi Normami > 70,0m2 nawierzchnia trawiasta z nasadzeniami drzewek i krzewów liściastych i iglastych (ok.20szt) > wyposażenie w urządzenia rekreacyjno-zabawowe wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów zgodne z Polskimi Normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów oraz przepisach w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach, zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 71.32.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektu technicznego i wybudowanie na podstawie tego projektu wielofunkcyjnego boiska sportowego wraz z dostawą i montażem sprzętu sportowego zgodnie z programem funkcjonalno-użyytkowym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: > boisko wielofunkcyjne o wymiarach zewnętrznych 22,0x40,0m na istniejącej asfaltowej płycie boiska > nawierzchnia poliuretanowa układana dwuwarstwowo metodą natryskową, > chodnik z kostki brukowej betonowej gr. 6,0cm - ok. 90,0m2 > malowanie linii boisk sportowych do mini piłki nożnej, piłki koszykowej i siatkowej > piłkochwyty konstrukcji stalowej z siatką polipropylenową 2 szt o wymiarach 20,0m x 5,0m > dostawa i montaż 16 szt ławek stalowych z siedziskami drewnianymi typ parkowy bez oparcia > dostawa i montaż bramek do mini piłki nożnej 2 szt(1kpl), koszy do koszykówki 4 szt (2kpl), zestawu do pilki siatkowej 1kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1, 37.45.10.00-4, 71.32.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 50.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Dostawa materiałów zużywalnych i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej.
- "Rozbudowa monitoringu miejskiego - etap II" "Monitoring na Osiedlu Bloki" - BO 2024
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę /rozbudowę drogi powiatowej nr 1235W Wola Młocka - Płaciszewo - Ogonowo
- Rozbudowa i przebudowa Centrum Kultury i Sztuki w Ciechanowie - II etap
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Ciechanów
- Zakup odzieży i obuwia roboczego dla personelu Szpitala.
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztowej dla zadania inwestycyjnego pn: Budowa drogi gminnej na odcinku Nowa Wieś Ełcka - Śniepie
- Zagospodarowanie terenu na podzamczu przy wieży zamkowej w Golczewie
- Przebudowa poddasza Samorządowego Centrum Kultury Turystyki i Rekreacji w Popielowie oraz przebudowa budynku Gminnej Biblioteki Publicznej w Popielowie
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Budowa parkingu przy ul. Chopina"
- " Turystka szansą rozwoju Gminy Santok poprzez przebudowę i rozbudowę terenów rekreacyjnych położonych nad rzeką Wartą w m. Czechów - Etap II"
- Budowa małej architektury w ramach zadania pn. Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury rekreacyjnej w miejscowości Podzamek Golubski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.