eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chorzów › Modernizacja obiektu przy ul. Katowickiej w Chorzowie w systemie projektuj-buduj

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-16

Chorzów: Modernizacja obiektu przy ul. Katowickiej w Chorzowie w systemie projektuj-buduj
Numer ogłoszenia: 179928 - 2015; data zamieszczenia: 16.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 151838 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Rekreacji i Sportu, ul. Dąbrowskiego 113, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2417050, 2411313, faks 032 2417055.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja obiektu przy ul. Katowickiej w Chorzowie w systemie projektuj-buduj.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja obiektu przy ul. Katowickiej w Chorzowie w systemie projektuj-buduj 3.1 Zakres zamówienia: a) opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, w tym: - projekt budowlano-wykonawczy dla w/w przedsięwzięcia (4 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej w plikach *.pdf), - kosztorys + przedmiar dla celów fakturowania, dla w/w przedsięwzięcia (1 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej w plikach *.pdf), b) uzyskanie pozwolenia na budowę, w sytuacji, kiedy jest to wymagane przepisami prawa, bądź uzyskanie braku sprzeciwu przy zgłoszeniu robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę, c) uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień, w szczególności z ChŚPWiK- warunki techniczne przyłączenia do sieci kanalizacyjnej w załączeniu, wymaganych prawem w odniesieniu do przedmiotu zamówienia d) wykonanie dokumentacji powykonawczej dla wykonanej inwestycji ( 2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej w pliku pdf) e) wykonanie robót budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji, zatwierdzonej przez Zamawiającego, w szczególności: - wykonanie nowego boiska o nawierzchni modułowej z tworzywa sztucznego na płycie betonowej, umożliwiające sezonowe zakładanie sztucznego lodowiska, oraz kortu do Padla - nowe ogrodzenie całego obiektu - budowa fundamentu pod agregat lodowiska - doprowadzenie zasilania do punktów przyłączenia projektowanych kontenerów- mapka z ustawieniem kontenerów w załączeniu - budowa przyłącza kanalizacji ogólnospławnej - odwodnienie i drenaż boiska - doprowadzenie kanalizacji do projektowanego kontenera sanitarnego - doprowadzenie wody do projektowanych kontenerów sanitarnego i magazynowego - ułożenie fragmentów nawierzchni z kostki betonowej f) sprawowanie nadzoru autorskiego UWAGA! Szczegółowe wymagania Zamawiającego zawiera p.f.u dołączony do niniejszej SIWZ. 3.2 Wykonawca powinien w czasie trwania budowy zapewnić na terenie budowy w granicach przekazanych przez Zamawiającego należyty ład, porządek, przestrzegać przepisów BHP, ochronę znajdujących się na terenie obiektów urządzeń i utrzymywać je w należytym stanie technicznym, a po zakończeniu budowy uporządkować teren, doprowadzić do stanu pierwotnego. 3.3. Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja techniczna tj.: Program Funkcjonalno-Użytkowy - PFU (w załączeniu PDF), stanowiący załącznik do SIWZ. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest stosować wyroby budowlane wprowadzone do obrotu zgodnie z przepisami odrębnymi (art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 263 poz. 1623 ze zm.). Dokumenty potwierdzające wprowadzenie do obrotu należy przedstawić Zamawiającemu do wglądu w trakcie realizacji, a komplet przekazać przed odbiorem końcowym (atesty lub certyfikaty lub deklaracje zgodności itp.) 3.4. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych 3.5. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały i urządzenia zamienne muszą one być równoważne jakościowo, estetycznie i gabarytowo tym podanym w SIWZ, po uzyskaniu zgody inwestora. Jeżeli produkty będą posiadały parametry techniczne gorsze od wymaganych w pfu przedmiotu zamówienia, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 2 ustawy Pzp. Jeśli wykonawca zaoferuje produkt równoważny, zobowiązany jest dostarczyć wraz z ofertą: - opis pozycji równoważnych z podaniem producentów artykułów, - opis parametrów indywidualizujących zaoferowany towar potwierdzony kartami technicznymi wyrobu lub produktu wydanymi przez producenta materiałów i urządzeń równoważnych . W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów zamawiający wezwie wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. 3.6. Wykonawca udzieli na wykonaną robotę budowlaną, w oparciu o wcześniej opracowany projekt budowlano-wykonawczy nie mniej niż 36 miesięcy gwarancji. 3.7. Zamawiający pozostawia Wykonawcy możliwość dokonania wizji lokalnej miejsca roboty budowlanej. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Przy czym, wizja lokalna zostanie potraktowana przez Zamawiającego jako czynność pomocnicza przy przygotowaniu oferty i nie będzie miała jakiegokolwiek wpływu na merytoryczną, ani nawet formalną ocenę oferty. 3.8.Oferta musi obejmować całość zamówienia 3.9.Nie dopuszcza się składania ofert częściowych 3.10.Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych 3.11.Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej, 3.12.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, 3.13.Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, 3.14.Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, 3.15.Nie ogranicza się możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne, 3.16.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia, 3.17.Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, 3.18. Kwotę netto i brutto (wraz z należnym podatkiem VAT) Wykonawca podaje w formularzu ofertowym, którego wzór znajduje się w załączniku nr 1. Wykonawca w przedstawionej wycenie- zał. nr 9 do SIWZ, zobowiązany jest do uwzględnienia wszystkich kosztów prac, które niezbędne są do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z rozdziałem III niniejszej specyfikacji oraz z dokumentacją techniczną, czyli PFU..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 45.21.22.20 - Roboty budowlane związane z wielofunkcyjnymi obiektami sportowymi 45.21.22.90 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 43.12.41.00 - Drenaże .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BTS Marcin Szymała, ul. Jacka 18, 41-707 Ruda Śląska, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 498059,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 338188,50

  • Oferta z najniższą ceną: 338188,50 / Oferta z najwyższą ceną: 356085,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.