eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielnik › ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY MIELNIK

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-28

Mielnik: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY MIELNIK
Numer ogłoszenia: 179916 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 343192 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielnik, ul. Piaskowa 38, 17-307 Mielnik, woj. podlaskie, tel. 085 6577003, faks 085 6577121.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU GMINY MIELNIK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi: 1)odbierania i zagospodarowania (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Mielnik 2)utworzenie i obsługa Punktu Selektywnej zbiórki Odpadów Komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie przez Gminę odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, tj.: a)recyklingu i przygotowania do ponownego użycia papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645), b)recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami innych niż niebezpieczne odpadów budowlanych i rozbiórkowych, określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 645), c)ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania - co najmniej 50 % - liczony w stosunku do masy tych odpadów wytworzonych w 1995 roku, określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676). d)zorganizowania w ramach mobilnego punktu selektywnej zbiórki odpadów 1 raz w roku zbiórki odpadów tj. mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon. 3) W zakres zamówienia wchodzą również opisane poniżej obowiązki Wykonawcy polegające na: a)zapewnieniu właścicielom nieruchomości pojemników na odpady zmieszane (niesegregowane, pozostałości z sortowania) na zasadach opisanych w pkt. III niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, b)zakup i dostarczenie właścicielom nieruchomości jednorodzinnych worków na selektywnie zbierane odpady komunalne na zasadach opisanych w pkt. III. niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, c)zapewnieniu właścicielom nieruchomości wielorodzinnych pojemników na selektywnie zbierane odpady komunalne, na zasadach opisanych w pkt. III niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, d)sporządzanie harmonogramu usług na zasadach opisanych w pkt. IV niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, e)sprawozdawczość związana z działalnością objętą zamówieniem, tj. sporządzanie raportów i sprawozdań opisanych w pkt. V niniejszego opisu przedmiotu zamówienia. 4) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z przepisami prawa, w szczególności: a)ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz.391 ze zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, b)ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz.21) wraz z przepisami wykonawczymi, c)ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz.150 z późn. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi, d)ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2005 r. Nr 180 poz. 1495 z późn. zm.) e)ustawa z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2009 r. Nr 79, poz.666 z późn. zm.), f)Plan gospodarki odpadami województwa podlaskiego na lata 2012 - 2017 (uchwała XX/233/12 z dnia 21 czerwca 2012 r.) g)Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Mielnik (UCHWAŁA NR XVIII/121/12 RADY GMINY MIELNIK z dnia 7 grudnia 2012 r.) I.CHARAKTERYSTYKA OBSZARU OBJĘTEGO PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA 1. Obszar objęty przedmiotem zamówienia to teren Gminy Mielnik położonego na południu województwa podlaskiego. W skład gminy wchodzą 23 miejscowości: Wilanowo, Tokary, Mętna, Radziwiłłówka, Moszczona Królewska, Homoty, Pawłowicze, Maćkowicze, Osłowo, Mielnik, Wajków, Sutno, Niemirów, Adamowo, Adamowo- Zastawa, Grabowiec, Poręby, Końskie Góry, Koterka, Oksiutycze, Olchowicze, Stankowicze, Kudelicze. Szacowana liczba mieszkańców zamieszkałych na terenie Gminy Mielnik wynosi ok. 2084 osób, w tym 2015 mieszkańców w zabudowie jednorodzinnej i 69 osób w zabudowie wielorodzinnej. Informację zebrano na podstawie złożonych deklaracji od mieszkańców Gminy Mielnik. II.SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi: a)odbierania i zagospodarowania (odzysk lub unieszkodliwienie) wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Mielnik b)utworzenia i obsługi Punktu Selektywnej zbiórki Odpadów Komunalnych c)zorganizowania w ramach mobilnego punktu selektywnej zbiórki odpadów 1 raz w roku zbiórki odpadów tj. mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zużytych opon. 2. Wykaz ilości gospodarstw domowych (zamieszkałych) i ilości osób zamieszkujących w poszczególnych miejscowościach w obrębie Gminy Mielnik objętej przedmiotem zamówienia przedstawiają załączniki nr 9 do Opisu Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający wskazuje, iż liczba zamieszkałych gospodarstw może ulec zmianie pod wpływem naturalnych migracji ludności. Przewidywany wzrost ilości: odbieranych odpadów, obsługiwanych nieruchomości i liczby mieszkańców, może wynieść do 5% (oszacowano na podstawie danych statystycznych za lata 2010-2012) 3. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych wymienionych w tabeli nr 4 wytworzonych na nieruchomościach, na których zamieszkują mieszkańcy. UWAGA! Wykonawca zobowiązany jest do odebrania każdej ilości odpadów komunalnych. 4. Termin realizacji przedmiotu zamówienia - 24 miesiące liczone od dnia podpisania umowy I I.1 OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1.Wykonanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla mieszkańców poszczególnych gmin do niezbędnego minimum. 2.Odbieranie odpadów może następować od godz. 7.00 do 20.00 od poniedziałku do soboty z wyłączeniem świąt. W przypadku, gdy dzień odbioru przypada w dzień ustawowo wolny od pracy, dniem odbioru odpadów są pierwsze dni robocze następujące po dniu wolnym. 3.Odbieranie, w wyjątkowych sytuacjach, na zgłoszenie zamawiającego, odpadów poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców. 4.Wykonawca odpowiada za prawidłowe opróżnianie i odstawianie pojemników oraz za pozostawienie porządku po odbiorze odpadów od mieszkańców. Właściciel nieruchomości ma obowiązek wystawiania pojemników i worków z odpadami komunalnymi przed posesję. Wyjątek stanowią specjalne przygotowane zasieki/osłony z dostępem do drogi publicznej. 5.Wykonawca zobowiązany jest do zagospodarowania odpadów odebranych od właścicieli nieruchomości i z punktów selektywnego zbierania odpadów komunalnych z uwzględnieniem obowiązujących przepisów, w tym zgodnie z zasadą, iż podmiot odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do: a) przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art.17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013, poz.21). b) przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wskazanych w Uchwałach Sejmiku Województwa Podlaskiego nr XX/233/12 z dnia 21 czerwca 2012 r. i nr XXII/252/12 z dnia 22 października w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Podlaskiego na lata 2012-2017 6.Wykonawca jest zobowiązany do kontroli zawartości pojemników i worków w celu określenia prawidłowości posegregowania odpadów. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowej segregacji odpadów, Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania tego zdarzenia (wykonać zdjęcie) i niezwłocznego powiadomienia pisemnego o tym fakcie Zamawiającego, nie później niż w ciągu 3 dni. Wykonawca musi powiadomić o zdarzeniu właściciela nieruchomości poprzez pozostawienie informacji z ostrzeżeniem, iż oddano odpady nieposegregowane (ulotki). Wykonawca odbierze takie odpady jako zmieszane odpady komunalne. 7. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług dodatkowych płatnych, tj. udostępnianie pojemnika (kontener, worek) przeznaczonego na odpady budowlane i rozbiórkowe z remontów prowadzonych samodzielnie oraz odbiór i zagospodarowanie tych odpadów. 8.Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy objętej przedmiotem zamówienia. 9.Wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy. 10.Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. 11.Okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodne z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa. 12.Wykonawca jest zobowiązany do naprawy lub ponoszenia kosztów napraw szkód wyrządzonych podczas lub w związku z wykonywaniem usługi. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu lub zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas lub w związku z realizacją przedmiotu zamówienia. 13.Obowiązki Wykonawcy w zakresie transportu odpadów komunalnych: a) zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości b) zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych; c)zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem na drogę 14.Wykonawca jest zobowiązany do: a)Dysponowania bazą magazynowo - transportową usytuowaną na terenie gminy objętej przedmiotem zamówienia lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy i na terenie, do którego posiada tytuł prawny, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013 r. poz.122). b)Dysponowania na terenie bazy magazynowo - transportowej urządzeniami do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed transportem do miejsc przetwarzania, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z dnia 25 stycznia 2013 r. poz.122). II.2 OBOWIĄZKI ZAMAWIAJĄCEGO 1.Zamawiający przekaże Wykonawcy przed podpisaniem umowy wykaz nieruchomości zamieszkałych objętych umową, w tym wykaz osób prowadzących selektywne zbieranie odpadów komunalnych. 2.Zamawiający zobowiązuje się do współpracy z Wykonawcą w celu wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności przy akceptacji Harmonogramu odbierania odpadów, 3.Zamawiający odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu umieszcza na stronie internetowej harmonogram odbioru sporządzony przez Wykonawcę. 4.Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty Wykonawcy wynagrodzenia, na warunkach i w terminach określonych w projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. II.3 WARUNKI I ZAKRES ODBIERANIA ODPADÓW W PODZIALE NA TYPY PUNKTÓW ODBIORU 1.BEZPOŚREDNIO OD MIESZKAŃCÓW NIERUCHOMOŚCI Usługa obejmuje odbieranie i zagospodarowanie odpadów w zabudowie jednorodzinnej i wielorodzinnej zgodnie z podanymi niżej częstotliwościami. 1.1 Nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy - zabudowa jednorodzinna Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo - workowy odbioru odpadów komunalnych: a)Zmieszane (niesegregowane/pozostałości z sortowania) odpady komunalne: Zmieszane odpady komunalne powinny być odbierane z pojemników o pojemności 120 l lub 240 l. Odpady te powinny być odbierane z częstotliwością 1 raz w miesiącu. b)Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane - papier i tektura, szkło, tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe): Selektywnie zbierane odpady komunalne powinny być odbierane w workach na takie odpady wg n/w frakcji: a)Papier i tektura b)Szkło, c)Plastik (tworzywa sztuczne), metale, opakowania wielomateriałowe. Odpady te powinny być odbierane 1 raz na kwartał. 1.2 Nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy - zabudowa wielorodzinna a)Zmieszane (niesegregowane lub pozostałości z sortowania) odpady komunalne: Zmieszane odpady komunalne powinny być odbierane z pojemników o pojemności 1100 l. Dopuszczalne są pojemniki o innych pojemnościach. Odpady te powinny być odbierane z częstotliwością 1 raz w tygodniu. b)Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane - papier i tektura, szkło): Selektywnie zbierane odpady komunalne powinny być odbierane z pojemników o pojemności 1100 l (dopuszczalne są pojemniki o innych pojemnościach) przeznaczonych na takie odpady wg n/w frakcji: a)Papier i tektura, b)Szkło, Odpady te powinny być odbierane 1 raz w miesiącu. c)Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane - tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe): Selektywnie zbierane odpady komunalne powinny być odbierane z pojemników o pojemności 1100 l. Dopuszczalne są pojemniki o innych pojemnościach. Odpady te powinny być odbierane 1 raz w tygodniu. 2.PUNKTY SELEKTYWNEGO ZBIERANIA ODPADÓW KOMUNALNYCH (PSZOK) 2.1 Wykonawca zobowiązany jest do utworzenia i obsługi stacjonarnego punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK) na terenie Gminy Mielnik. 2.2 PSZOK wykorzystywany będzie do czasowego gromadzenia odpadów komunalnych takich jak: zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, odzież i tekstylia, popiół i żużel z palenisk domowych, odpady budowlane i rozbiórkowe, odpady ulegające biodegradacji w tym opakowania ulegające biodegradacji. Ponadto przewiduje się przyjmowanie na PSZOK także odpadów, które objęte są selektywną zbiórką u źródła, tj. papier i makulatura, odpady z tworzyw sztucznych opakowania wielomateriałowe, szkło i metal. 2.3 Świadczenie usług przez PSZOK będzie bezpłatne dla mieszkańców Gminy Mielnik. 1)Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych w terminie do 150 dni od dnia podpisania umowy. 2)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia funkcjonowania PSZOK na terenie gminy przez cały okres obowiązywania umowy. 3)Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia punktu selektywnego zbierania odpadów w sposób zapewniający sprawne funkcjonowanie i utrzymywanie punktu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa 4) PSZOK winien być czynny przez jeden dzień w tygodniu w godzinach od 8.00 do 16.00. 5)Wykonawca winien zapewnić minimalne wyposażenie punktu PSZOK w: - kontenery/pojemniki do oddzielnego gromadzenia wyselekcjonowanych frakcji odpadów, dopuszcza się, aby zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony oraz meble i inne odpady wielkogabarytowe były składowane w wydzielonych kwaterach (boksach), - zadaszenie miejsc gdzie będą gromadzone odpady, - wagę towarową z ważnym świadectwem zgodności Głównego Urzędu Miar. 6)Do obowiązków Wykonawcy w zakresie prowadzenia PSZOK należy: a) przyjąć wymienione wyżej odpady komunalne dostarczone przez mieszkańca (właściciela nieruchomości zamieszkałej) po okazaniu dokumentu potwierdzającego jego zamieszkanie na terenie gmin Mielnik b)zważyć lub w inny sposób określić ilość przyjętych odpadów i odnotować ją w ewidencji wraz ze wskazaniem posesji/właściciela nieruchomości, c) wydać mieszkańcowi dokument potwierdzający przyjęcie jego odpadów do PSZOK, d) prowadzenie ewidencji jakościowej i ilościowej przyjmowanych odpadów. 7)Selektywnie zebrane odpady komunalne winny być na bieżąco, po zapełnieniu kontenerów/pojemników bądź kwater (boksów), przekazywane do zagospodarowania. 3.Mobilny punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych Odbieranie odpadów (tj. meble i inne odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony) w ramach mobilnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (zbiórki organizowane) odbywać się będzie na podstawie harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. Wykonawca jest zobowiązany odebrać wszystkie odpady wielkogabarytowe, które zostaną wystawione przez mieszkańców przed posesję lub przy osłonach śmietnikowych. Częstotliwość odbioru odpadów w ramach mobilnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych - jeden raz w roku. III.ZAPEWNIENIE WŁAŚCICIELOM NIERUCHOMOŚCI POJEMNIKÓW NA ODPADY ZMIESZANE ORAZ ZAKUP I DOSTARCZENIE WŁAŚCICIELOM NIERUCHMOŚCI JEDNORODZINNYCH WORKÓW NA SELEKTYWNIE ZBIERANE ODPADY KOMUNALNE 1.Wykonawca jest zobowiązany na czas trwania umowy wyposażyć nieruchomości zamieszkałe w pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych (niesegregowanych) oraz zapewnić utrzymanie pojemników w odpowiednim stanie sanitarnym (mycie i dezynfekcja co najmniej dwa razy w roku), porządkowym i technicznym. 2.Pojemniki muszą być wykonane z tworzyw sztucznych lub metalowe, odpowiadać obowiązującym normom, znajdować się nienagannym stanie technicznym i estetycznym, m.in. bez oznak korozji. 3.W przypadku uszkodzenia pojemnika Wykonawca zobowiązany jest do jego naprawy lub wymiany. W przypadku uszkodzenia pojemnika z winy właściciela nieruchomości, Wykonawca może obciążyć właściciela kosztami jego naprawy bądź wymiany. 4.Pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych zostaną dostarczone mieszkańcom przez Wykonawcę najpóźniej 7 dni przed rozpoczęciem odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, zgodnie z wykazem przekazanym przez Zamawiającego. 5.W przypadku rozszerzenia listy punktów wywozowych Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia nieruchomości w pojemniki i odbioru odpadów komunalnych z tych nieruchomości, w terminie 7 dni roboczych od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego. 6.W przypadku zmniejszenia listy punktów wywozowych Wykonawca zobowiązany będzie do odebrania pojemnika/pojemników z nieruchomości, zakończenia świadczenia usług odbioru odpadów komunalnych z tych nieruchomości, w terminie 10 dni roboczych od dnia powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego o wykreśleniu punktu wywozowego z wykazu. 7.Wykonawca jest zobowiązany do zakupu i dostarczenia właścicielom nieruchomości jednorodzinnych kolorowych worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych: niebieskiego na papier i tekturę - 1 worek na kwartał na gospodarstwo domowe, zielonego na szkło - 1 worek na kwartał na gospodarstwo domowe, żółtego na tworzywa sztuczne, metale i odpady wielomateriałowe - 1 worek na kwartał na osobę zamieszkałą. Przed dniem pierwszej zbiórki w ramach objazdu terenu objętego zamówieniem, Wykonawca jest zobowiązany do rozdysponowania pakietu zawierającego: Worki na selektywną zbiórkę, Harmonogram wywozu. 8.Dostarczone worki powinny spełniać następujące wymagania: a)Posiadać pojemność 120 l, b)Być wykonane z folii polietylenowej LDPE lub równoważnego materiału o grubości minimum 60 mikrometrów, c)Być odporne na rozerwanie - wytrzymałość min 30 kg, d)Być odporne na działanie promieni UV, niskich temperatur oraz środków chemicznych, e)Tworzywa i substancje użyte do wykonania worków nie powinny zawierać kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska. f)Powinny być oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów, nazwą, adresem oraz numerem telefonu Wykonawcy. 9.Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia na własny koszt właścicielom nieruchomości jednorodzinnych worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych, poprzez pozostawienie przy wejściu na nieruchomość nowych pustych worków w dniu odbioru odpadów, zgodnie z pkt.7. IV. HARMONOGRAM USŁUG 1.Harmonogram usług Wykonawca opracuje i przedłoży Zamawiającemu do zaakceptowania w terminie 1 tygodnia od daty zawarcia umowy. 2.Harmonogram staje się załącznikiem do umowy i stanowi jej integralną część. 3.W przypadku, gdy wyniknie potrzeba jakichkolwiek zmian w harmonogramie usług, Wykonawca zobowiązany jest poinformować wcześniej Zamawiającego i uzyskać jego zgodę. 4.Wykonawca ma obowiązek przekazania właścicielowi nieruchomości informacji o terminie odbierania odpadów w formie wydruku podczas objazdu terenu przed dniem pierwszej zbiórki (informacja musi być zgodna z harmonogramem usług). 5.W przypadku zmiany harmonogramu usług, Wykonawca ma obowiązek aktualizować informację o terminie odbierania odpadów i przekazać ją właścicielom nieruchomości (w formie wydruków) na co najmniej 3 dni przed następną zbiórką odpadów. 6.Harmonogram, który Wykonawca ma przekazać właścicielom nieruchomości ma zawierać n/w informacje: Daty odbioru odpadów (z zaznaczeniem ich rodzaju), Tel. Wykonawcy. V. SPRAWOZDAWCZOŚĆ 1.Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów (dalej Raport) zawierających informacje o: a)informacje o masie poszczególnych rodzajów odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, b)informacje o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: -przekazanych do składowania na składowisku odpadów, -nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów i sposobie ich zagospodarowania; c)liczbę właścicieli nieruchomości, od których zostały odebrane odpady komunalne, d) wskazanie właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem (w tym mimo zadeklarowania nie zbierają selektywnie odpadów). e)wykonawca jest zobowiązany do przekazania dokumentów potwierdzających odzysk lub unieszkodliwienie odpadów odebranych z PSZOK w terminie 60 dni od odebrania odpadów z punktu, f)w przypadku nie przekazania do odzysku lub unieszkodliwienia, w terminie wskazanym w lit. e), odebranych z PSZOK odpadów, wykonawca zobowiązany jest do złożenia w terminie 3 dni, po upływie terminu wskazanego w ust. 10 informacji określającej dalszy sposób gospodarowania odpadami. 2.Wykonawca sporządza Raport w formie papierowej i elektronicznej uzgodnionej z Zamawiającym. 3.Wykonawca przesyła Raport do Zamawiającego w terminie do 7 dni od zakończenia miesiąca, którego dotyczy. 4.Zamawiający w terminie 7 dni akceptuje raport lub zgłasza uwagi. W przypadku, gdy raport jest sporządzony nierzetelnie, Zamawiający wezwie Wykonawcę do jego uzupełnienia lub poprawienia. Wykonawca uzupełni bądź poprawi raport w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania. 5.Zaakceptowany przez Zamawiającego Raport jest podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę. 6.Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca przedstawi kopie dowodów dostarczania odpadów do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania, tj. Karty ewidencji odpadów lub karty przekazania odpadów. 7.Wykonawca sporządza kwartalne sprawozdanie, o którym mowa w art.9n ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Sprawozdanie sporządzone w sposób wymagany przez przepisy prawa Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy. 8.Wykonawca jest zobowiązany do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przekazywania dokumentacji pomiarów Zamawiającemu w okresach miesięcznych. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego prowadzenia ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów zgodnie z przepisami ustawy o odpadach oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach i przekazywania kopii dokumentacji Zamawiającemu. 9.Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu dokumentów sporządzonych na potrzeby ewidencji odpadów oraz dokumentów potwierdzających osiągnięcie określonych poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. VI. PŁATNOŚCI Raporty miesięczne, o których mowa w pkt. V niniejszego opisu przedmiotu zamówienia, po zaakceptowaniu przez Zamawiającego, będą podstawą płatności dla Wykonawcy. Zakłada się płatności miesięczne. VII. KONTROLA Wykonawca umożliwi Zamawiającemu dokonanie kontroli i/lub audytu w dowolnym dniu i o dowolnej godzinie w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych, pojazdów Wykonawcy, baz magazynowo - transportowych. VIII. REKLAMACJE Wykonawca jest obowiązany do realizacji reklamacji (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w przeciągu 36 godzin od otrzymania zawiadomienia e-mailem od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem na adres Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Hajnówce, ul. Łowcza 4, 17-200 Hajnówka, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 403170,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 338951,58

  • Oferta z najniższą ceną: 338951,58 / Oferta z najwyższą ceną: 540172,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.