eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Przasnysz › Wykonanie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Przasnyszu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-07

Przasnysz: Wykonanie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Przasnyszu
Numer ogłoszenia: 179888 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Przasnyszu , ul. Świerkowa 7, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7521391, faks 0-29 7521300.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia w obiekcie Sądu Rejonowego w Przasnyszu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie przez pracowników ochrony w obiekcie sądu w formie bezpośredniej ochrony fizycznej : a)stałej ; b)polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych w budynku Zamawiającego;c) polegającej na konwojowaniu wartości pieniężnych oraz innych przedmiotów wartościowych , poniżej 1 jednostki obliczeniowej przewożonych na odległość do 5 km , w dni robocze tj. 251 konwojów Zamawiający zastrzega sobie prawo dodatkowego konwoju po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym na 30 minut przed konwojem . d) bezpośrednia ochrona fizyczna w formie wskazanej w pkt.1 a i b będzie sprawowana w dni robocze, soboty, niedziele i święta - 24 h / dobę, tj. łącznie 11 512 godzin ( w okresie obowiązywania umowy) ; w godzinach pracy jednostki ( dni robocze) 7:30-15:30 - dwóch pracowników (8 godzin); w pozostałych dniach i godzinach - jeden pracownik. e) zapewnienie bezpieczeństwa w budynkach Zamawiającego przez podejmowanie interwencji wobec osób nietrzeźwych lub zakłócających porządek; f) stałą obserwację monitorów pokazujących obrazy z kamer zainstalowanych w budynkach Zamawiającego; g)ochronę majątku Zamawiającego przed kradzieżą, zniszczeniem, utratą; h)wykonywanie obchodów chronionych budynków w celu badania ich zabezpieczenia oraz informowanie Zamawiającego o stwierdzonych nieprawidłowościach w zakresie zabezpieczenia przed kradzieżą, zniszczeniem lub utratą mienia; i)niezwłoczne zawiadomienie Zamawiającego o czynach wyczerpujących znamiona przestępstwa zaistniałych w chronionych budynkach lub w ich bezpośrednim otoczeniu, powodujących zagrożenie dla osób i mienia znajdujących się w chronionych budynkach. j)wezwanie osób do opuszczenia chronionego budynku w przypadku stwierdzenia zakłócania porządku; k)ujęcie osób stwarzających w sposób oczywisty bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także dla chronionego mienia, w celu niezwłocznego oddania tych osób Policji; l)stosowanie środków przymusu bezpośredniego, o których mowa w art. 38 ust. 2 ustawy o ochronie osób i mienia, w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub odparcia ataku na pracownika ochrony..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 8 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W przetargu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 p z p . -Załącznik do nr 1 do SIWZ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy ,którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy p z p .-załącznik nr 2 do SIWZ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają ważną koncesję na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego, są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej . W dniu podpisania umowy suma ubezpieczenia nie może być niższa niż: odpowiedzialność deliktowa min 2 500 000,00 zł , kontraktowa 2 500 000,00 zł, posiadają ubezpieczenie na konwój wartości pieniężnych minimum do kwoty jednej jednostki obliczeniowej ,

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonali co najmniej trzy usługi ochrony osób i mienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi ochrony osób i mienia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem , na obiektach (obiekt- jest to miejsce, w którym znajduje się jednostka organizacyjna posiadająca swój adres pocztowy ) Resortu Sprawiedliwości, z podaniem ich wartości, dat wykonania zamówienia i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie- załącznik 3a) do SIWZ usługi ochrony osób i mienia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem , na obiektach użyteczności publicznej, obiektach (obiekt- jest to miejsce, w którym znajduje się jednostka organizacyjna posiadająca swój adres pocztowy ) wojskowych ,CBA,CBŚ , z podaniem ich wartości, dat wykonania zamówienia i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie- załącznik nr 3b) do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 26 ust. 2b Pzp wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia(np. wspólnicy spółki cywilnej,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zgodnie z art. 26 ust. 2c Pzp, jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie zawodowe - 40

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przasnysz.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Przasnyszu,ul. Świerkowa 7 ,06-300 Przasnysz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Sad Rejonowy w Przasnyszu, ul.Świerkowa 7 , 06-300 Przasnysz pok. 7 (parter) Biuro Podawcze ..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.