eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Korfantów › systematyczne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Opolskiego Centrum Rehabilitacji w Korfantowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-04

Korfantów: systematyczne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Opolskiego Centrum Rehabilitacji w Korfantowie
Numer ogłoszenia: 179879 - 2008; data zamieszczenia: 04.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Opolskie Centrum Rehabilitacji, ul. Wyzwolenia 11, 48-317 Korfantów, woj. opolskie, tel. 077 4319042 - 44, fax 077 4319019.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ocr.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: systematyczne dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Opolskiego Centrum Rehabilitacji w Korfantowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całe zamówienie składa się z 8 części i obejmuje: cewniki dopęchjeżowe oraz do odsysania dróg oddechowych, dreny Redona, igły strzykawki, papiery i torebki papierowo-foliowe do sterylizacji, sprawdziany do sterylizacji, odzież chirurgiczna jednorazowego użytku, serwety operacyjne oraz samoprzylepne folie operacyjne.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.13.20 - Igły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.20 - Igły medyczne Oryginalny kod CPV: 36.73.00.00 - Wyroby do jednorazowego użytku Kod CPV wg słownika 2008: 33.71.00.00 - Perfumy, produkty toaletowe i prezerwatywy Oryginalny kod CPV: 33.14.12.00 - Cewniki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.12.00 - Cewniki Oryginalny kod CPV: 17.22.10.00 - Worki i torby Kod CPV wg słownika 2008: 18.93.00.00 - Worki i torby Oryginalny kod CPV: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.20 - Zestawy medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Oferent wniesie jako zabezpieczenie swojej oferty wadium w wysokości 5 591,55 zł. (słownie: pięć tysięcy pięćset dziewięćdziesiąt jeden złotych 55/100) na cały przedmiot zamówienia obejmujący 8 części lub na poszczególne części w wysokości: Część 1 zamówienia - 646,95 zł Część 2 zamówienia - 637,70 zł Część 3 zamówienia - 1119,03 zł Część 4 zamówienia - 608,50 zł Część 5 zamówienia - 142,50 zł Część 6 zamówienia - 236,25 zł Część 7 zamówienia - 1878,13 zł Część 8 zamówienia - 322,50zł Wadium wniesione w pieniądzu zostanie wpłacone na konto Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Prudnik Oddział Korfantów na nr konta 35 8905 1010 9001 0000 1544 0003 Inne formy, w których można wnosić wadium: poręczenia lub gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art.6, ust.3, pkt.4, lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Uwaga ! Wadium należy wnieść w terminie do dnia 11.08.2008 r do godz. 9:00 Poręczenie, gwarancja powinno być ważne przez okres ważności oferty, powinno dotyczyć konkretnego zamówienia i zawierać klauzulę o dostępności środków przez Zamawiającego przez okres trwania procedury udzielania zamówienia, bez spełniania jakichkolwiek dodatkowych warunków. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz odpowiednie dokumenty powinny być złożone w kasie Zamawiającego w terminie do dnia 11.08.2008 r. do godz. 9:00 Wadium uważać się będzie za wniesione wtedy, gdy znajdować się będzie ono na rachunku Zamawiającego lub zostanie zdeponowane w kasie zamawiającego (w razie wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz). W razie nie zabezpieczenia oferty akceptowaną formą wadium zostanie ona przez zamawiającego wykluczona z postępowania. Zwrot wadium nastąpi w oparciu o postanowienia art. 46 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest złożyć: 1. Oświadczenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu przetargowym wynikające z art. 22 ust. 1 i 24 ust.1i2 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr2 2. Oświadczenie, że zapoznał się z wymaganiami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ ( łącznie z projektem umowy) i przyjmuje je bez zastrzeżeń - zamieszczone w druku oferty. 3. Oświadczenie, że uważa się za związanego z ofertą - zamieszczone w druku oferty. 4. Oświadczenie, że oferowany sprzęt medyczny posiada stosowne świadectwa i certyfikaty oraz, że jest dopuszczony do obrotu na terenie RP, które zobowiązuje się dostarczyć na każde wezwanie Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. W celu spełnienia warunków określonych w pkt. 1 Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. b) Zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń , ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualną informację z KRK albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby i firmy w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ocr.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolskie Centrum Rehabilitacji w Korfantowie ul Wyzwolenia 11, 48-317 Korfantów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Opolskie Centrum Rehabilitacji w Korfantowie ul Wyzwolenia 11, 48-317 Korfantów pokój Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cewniki dopęcherzowe oraz do odsysania dróg oddechowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cała część zamówienia obejmuje 29 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dreny oraz inny drobny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cała część zamówienia obejmuje 35 pozycji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.40-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.