eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i kalibracyjnych do wykonywania morfologii krwi obwodowej oraz dzierżawa analizatorów hematologicznych do Ginekologiczno - Położniczego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego im

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Poznań: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i kalibracyjnych do wykonywania morfologii krwi obwodowej oraz dzierżawa analizatorów hematologicznych do Ginekologiczno - Położniczego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu PL 60 - 535, przy ul. Polnej 33 .
Numer ogłoszenia: 179874 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu , ul. Polna 33, 60-535 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8419294, faks 061 8419620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpsk.am.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i kalibracyjnych do wykonywania morfologii krwi obwodowej oraz dzierżawa analizatorów hematologicznych do Ginekologiczno - Położniczego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu PL 60 - 535, przy ul. Polnej 33 ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, materiałów kontrolnych i kalibracyjnych do wykonywania morfologii krwi obwodowej oraz dzierżawa analizatorów hematologicznych do Ginekologiczno - Położniczego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu PL 60 - 535, przy ul. Polnej 33 . - Dostawa odczynników na wykonanie 96 000 analiz pełnych oznaczeń morfologii krwi - Dostawa materiałów kontrolnych na wykonanie w tym czasie analiz kontrolnych na 3 poziomach referencyjnych na dwóch aparatach każdego dnia przez cały okres trwania umowy - Dostawa kalibratorów w ilości stosownej do okresu dzierżawy i przewidywanych obciążeń analizatorów i ich przeznaczenia - Dzierżawa analizatora hematologicznego 5-diff z podajnikiem do wykonywania 70% analiz z ogólnej liczby 96 000, głównie u pacjentów dorosłych przystosowanego do podłączenia do funkcjonującego w Szpitalu systemu informatycznego ESKULAP - Dzierżawa analizatora hematologicznego 3 - diff przeznaczonego do wykonywania 30 % oznaczeń z ogólnej liczby 96 000 w trybie cito z przeznaczeniem głównie dla pacjentów neonatologicznych przystosowanego do podłączenia do funkcjonującego w Szpitalu systemu ESKULAP. do Ginekologiczno - Położniczego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu PL 60 - 535, przy ul. Polnej 33 . - Dostawa odczynników na wykonanie 96 000 analiz pełnych oznaczeń morfologii krwi - Dostawa materiałów kontrolnych na wykonanie w tym czasie analiz kontrolnych na 3 poziomach referencyjnych na dwóch aparatach każdego dnia przez cały okres trwania umowy - Dostawa kalibratorów w ilości stosownej do okresu dzierżawy i przewidywanych obciążeń analizatorów i ich przeznaczenia - Dzierżawa analizatora hematologicznego 5-diff z podajnikiem do wykonywania 70% analiz z ogólnej liczby 96 000, głównie u pacjentów dorosłych przystosowanego do podłączenia do funkcjonującego w Szpitalu systemu informatycznego ESKULAP - Dzierżawa analizatora hematologicznego 3 - diff przeznaczonego do wykonywania 30 % oznaczeń z ogólnej liczby 96 000 w trybie cito z przeznaczeniem głównie dla pacjentów neonatologicznych przystosowanego do podłączenia do funkcjonującego w Szpitalu systemu ESKULAP. 3) Na podstawie przepisu art. 25 ust. 1 pkt. 2 ustawy w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga przedstawienia w ofercie: - deklaracji zgodności, potwierdzających zgodność wyrobu z wymaganiami dyrektyw Unii Europejskiej - kart charakterystyk materiałów niebezpiecznych dla odczynników, materiału kontrolnego i innych materiałów zużywalnych, które w swoim składzie zawierają substancje niebezpieczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 28 września 2005r. w sprawie substancji niebezpiecznych wraz z ich klasyfikacją i oznakowaniem (Dz. U. 2005, 201.1674) oraz dokument potwierdzający brak substancji niebezpiecznych dla odczynników, które takich substancji nie zawierają zgodnie z Dyrektywą o Preparatach Niebezpiecznych nr 1999/45/EC, - certyfikatu ISO 9001/9002 dotyczący technologii produkcji aparatów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający z uwzględnieniem przepisu art. 45 ust. 1 nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy; 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Szczegółowe warunki udziału w postępowaniu ustalone przez Zamawiającego: 1)w zakresie warunku wskazanego w punkcie 2) Zamawiający wymaga: - dysponowania pracownikami serwisu technicznego 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, przeszkolonymi (certyfikaty i oświadczenia) do wykonywania napraw, instalacji i prowadzenia szkoleń w zakresie obsługi dzierżawionych analizatorów Ocena spełniania warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń żądanych w pkt. 8 niniejszej specyfikacji i przedstawionych wraz z ofertą, z zastosowaniem metody spełnia nie spełnia ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wraz z ofertą należy przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia, opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą wykaz osób - wg wzoru załącznika nr 7 do specyfikacji- którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Zamawiający wymaga dysponowania pracownikami serwisu technicznego 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu , przeszkolonymi do wykonywania napraw, instalacji i prowadzenia szkoleń w zakresie obsługi dzierżawionych analizatorów. Dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje będą przedstawione oświadczenia i certyfikaty. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 5 do specyfikacji. 4.Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - załącznik nr 6 do specyfikacji. 5.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do specyfikacji 6.Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosują się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz. U. Nr 87, poz. 605 ) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. ( Dz. U. Nr 188, poz. 1155) zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpsk.am.poznan.pl/dzp.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GPSK , ul. Polna 33, 60-535 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2009 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego przy ul. Polnej 33 , w pokoju nr 317 - Kancelaria Ogólna mieszcząca się w Budynku Wielofunkcyjnym Szpitala, wejście D1 lub drogą pocztową na adres Zamawiajacego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.