eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie remontu łodzi motorowo-roboczej Lidka wraz z uzyskaniem świadectwa klasy PRS.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-01

Szczecin: Wykonanie remontu łodzi motorowo-roboczej Lidka wraz z uzyskaniem świadectwa klasy PRS.
Numer ogłoszenia: 179860 - 2011; data zamieszczenia: 01.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 142614 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Szczecinie, ul. Tama Pomorzańska 13A, 70-030 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4411200, faks 091 4411300.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu łodzi motorowo-roboczej Lidka wraz z uzyskaniem świadectwa klasy PRS..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa, polegająca na wykonaniu remontu klasowego łodzi motorowo-roboczej Lidka oraz uzyskaniu świadectwa klasy PRS dla tej łodzi. W ramach remontu klasowego należy przeprowadzić następujące prace: I. Kadłub, pokład 1. Wydokować łódź, 2. Oczyścić kadłub, 3. Dokonać oględzin kadłuba oraz pomiarów grubości poszycia w zakresie uzgodnionym z Polskim Rejestrem Statków, 4. Poprostować ostre wgnioty na poszyciu kadłuba, 5. Wyspawać rysy, ubytki spoin oraz głębokie wżery, 6. Wypiaskować kadłub oraz pokład, 7. Przeprowadzić remont nadbudówki aluminiowej (poprostować, pospawać pęknięcia, wymienić sworznie zawiasów), 8. Pomalować kadłub i pokład. Dobór farb będzie uzależniony od oględzin na doku istniejących powłok malarskich. Malowanie przeprowadzić zgodnie z zaleceniami producenta farb niezbędnymi do uzyskania gwarancji, 9. Oczyścić i pomalować skrajnik dziobowy, 10. Wyremontować włazy : 1) skrajnika dziobowego, 2) skrajnika rufowego, 11. Zdemontować gumową odbojnicę dziobową - naprawić łoże odbojnicy (oczyścić, poprostować, wyspawać, zakonserwować), 12. Uszkodzone odcinki odbojnicy wymienić na nowe, 13. Zamontować odbojnicę, 14. Wymyć i oczyścić zęzy kadłuba, 15. Zdemontować nadbudówkę aluminiową, wymienić uszczelnienia i ponownie zamontować nadbudówkę, II. Urządzenie sterowe 1. Zdemontować stery i zastawki strugowodne oraz wykonać pomiary, 2. Wymienić łożyska i uszczelnienia, 3. Wymienić olinowanie i ściągacze sterów oraz zastawek strugowodnych, 4. Oczyścić i zakonserwować (pomalować) stery i zastawki strugowodne, 5. Zamontować stery i zastawki strugowodne, przeprowadzić regulację sterociągów, 6. Ustawić stery i zastawki strugowodne, 7. Sprawdzić i zdać pracę urządzeń wykonując próby w działaniu przed wodowaniem jednostki, III. Wał śrubowy 1. Zdemontować śrubę napędową i wyciągnąć wał śrubowy, 2. Śrubę napędową oczyścić, dokonać regeneracji i wywarzyć, 3. Sprawdzić wał śrubowy, pomierzyć czopy nośne, zbadać końcówkę wału na pęknięcia, 4. Wymontować dławicę wału, wymienić uszczelnienie, 5. Wymienić łożyska toczne na wale śrubowym, 6. Zamontować całą linię przeniesienia napędu zgodnie z dokumentacją, 7. Dokonać niezbędnych pomiarów, 8. Przedstawić protokół z pomiarów wału śrubowego, 9. Wał kardana - dokonać przeglądu, wymienić i wyważyć łożyska, przedstawić protokół, 10. Wymienić ułożyskowanie końcowe (tuleje metalowo-gumową), 11. Wymienić pochwę wału śrubowego, IV. Zbiorniki 1. Dokonać przeglądu i czyszczenia zbiornika: 1) zapasowego paliwa LB, 2) zapasowego paliwa PB, 2. Wykonać próby szczelności zbiorników według przepisów PRS, V. Urządzenie kotwiczne 1. Odrdzewić i pomalować kotwice, 2. Wymienić olinowania, VI. Silnik główny z osprzętem, skrzynia biegów 1. Wykonać pomiary ciśnienia na cylindrach, 2. Zdemontować wtryskiwacze, wymienić końcówki oraz ustawić ciśnienie wtryskiwaczy, 3. Wyregulować luzy zaworowe, 4. Wymienić pompę wtryskową (nową pompę dostarczy Zamawiający), 5. Ustawić zapłon i usunąć przecieki, 6. Wymienić poduszki gumowe posadowienia silnika na samochodowe, 7. Sprawdzić stan techniczny przekładni, 8. Wymienić oleje, 9. Wymienić filtry paliwowe i olejowe, 10. Naprawić chłodnicę oleju i kolektor wodno-spalinowy, 11. Wymienić cięgna (linki) sprzęgła i gazu - uruchomić rolki, 12. Sprawdzić stan techniczny sprzęgła - usunąć ewentualne usterki, 13. Wymienić uszczelki na deklach klawiatury, 14. Wymienić zawory odcinania awaryjnego paliwa zbiorników - 2 szt., 15. Przepłukać kanały chłodzące silnika wraz z chłodnicą, 16. Sprawdzić pompę wodną, 17. Wymienić paski klinowe - 4 szt., VII. Instalacja elektryczna 1. Wykonać megatest instalacji elektrycznej i oświetleniowej, 2. Usunąć zaniżone stany, 3. Wymienić wycieraczki szyb wraz z silnikami, 4. Sprawdzić i zregenerować rozrusznik oraz alternator, 5. Wykonać przegląd tablicy GTR, 6. Wymienić akumulatory 210 Ah 12V - 2 szt. , 7. Sprawdzić działanie czujnika zęz w maszynowni, VIII. Prace pozostałe 1. Wykonać remont relingów na L i PB, 2. Wyremontować rolki linowe na dziobie, 3. Wykonać remont instalacji wydechowej silnika, dławic, kolektorów, tłumików i rur wydechowych, 4. Wyremontować nadburcie dziobowe na L i PB, 5. Sprawdzić ciśnienie pompy olejowej - uszczelnić pompę, 6. Wykonać remont masztu świateł nawigacyjnych, 7. Wymienić wiosła pychowe - 2 szt., 8. Wymienić liny cumownicze (polipropylenowe) O 16mm po 12 mb - 2 szt., 9. Wyremontować trap, 10. Przeprowadzić remont pokryw włazów komór strugowodnych (odrdzewić i pomalować), 11. Wyremontować instalację chłodzenia oleju i tłumików wodą zaburtową, 12. Zwodować łódź, 13. Posprzątać łódź po zakończeniu prac remontowych w danym dniu roboczym a generalnie po zakończeniu wszystkich prac, 14. Przeprowadzić próby ruchowe łodzi na uwięzi i na wodzie w obecności Armatora i PRS. IX. Zobowiązania wykonawcy 1. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzać wszystkie prace zgodnie z przepisami BHP, ppoż., PRS i ochrony środowiska, 2. Wykonanie przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia zostanie przez niego udokumentowane protokołami z wykonanych prac lub stosownymi wpisami w paszportach technicznych urządzeń bądź w innej dokumentacji prowadzonej przez Zamawiającego, a także innymi dokumentami wymaganymi przepisami prawa, 3. Wykonawca przy przekazywaniu Zamawiającemu uzyskanego świadectwa klasy PRS dla łodzi motorowo-roboczej Lidka, przekaże Zamawiającemu również dokumenty, o których mowa w ust. 2, a także wszystkie wyniki pomiarów i badań wykonanych podczas realizacji przedmiotu umowy oraz napisaną w języku polskim wszelką dokumentację dla nowo montowanych urządzeń, materiałów, części oraz systemów (DTR, instrukcje obsługi, schematy, karty legalizacji i atesty). 4. Wykonawca przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia oraz przy usuwaniu jego ewentualnych wad, zobowiązany jest do przestrzegania szczegółowych zaleceń Zamawiającego oraz PRS, 5. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany z materiałów Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wszystkich materiałów i części oraz gotowych produktów, 6. Wycena Wykonawcy musi uwzględniać wszystkie niezbędne technologicznie prace związane z wykonaniem poszczególnych pozycji powyższej specyfikacji remontowej oraz przeprowadzeniem utylizacji odpadów szkodliwych dla środowiska naturalnego, 7. Wykonawca zapewni na swój koszt nadzór Polskiego Rejestru Statków (PRS) nad remontem klasowym, 8. Wykonawca uzyska w imieniu Zamawiającego niezbędne dokumenty potwierdzające odnowienie klasy statku i przekaże Zamawiającemu uzyskane świadectwo klasy PRS. B. Informacje dodatkowe - dane dotyczące jednostek: 1. Klasa PRS: bKM 3 rob, 2. Rejon żeglugi: 3, 3. Świadectwo klasy PRS nr 146/OR/2007 4. Numer rejestru PRS: 629039 5. Numer rejestracyjny: SZ-01-054 6. Budowa: nieznany - b. ZSRR, 1989 rok, 7. Typ: KS-100 D1/301, 8. Długość: 12,00m, Szerokość: 3,00m, Wysokość boczna: 0,89m, Zanurzenie: 0,39m, 9. Silnik: SG: JAMZ, 238GM, moc 125 kW, 10. Miejsce eksploatacji: Nadzór Wodny Szczecin. Istnieje możliwość obejrzenia jednostki w Nadzorze Wodnym w Szczecinie, w godzinach pracy jego urzędowania..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.24.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji statków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Metalowych Naprawa Statków-Spawalnictwo, Skoczylas Zbigniew, ul. Zawadzkiego 119/9, 71-246 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109756,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 102582,00

  • Oferta z najniższą ceną: 102582,00 / Oferta z najwyższą ceną: 263220,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.