Ogłoszenie z dnia 2011-06-30
Morąg: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Żabim Rogu oraz do Gimnazjum w Żabim Rogu w latach 2011 - 2012.
Numer ogłoszenia: 179853 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Żabim Rogu oraz do Gimnazjum w Żabim Rogu w latach 2011 - 2012..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów prowadzonych przez Gminę Morąg w latach 2011-2012. Wspólny Słownik Zamówień: 601172000-4 1. Gimnazjum w Żabim Rogu, 14 - 300 Morąg Ilość dzieci - 21 2. Szkoła Podstawowa w Żabim Rogu , 14 - 300 Morąg Ilość dzieci - 27 Przebieg trasy : G/SP Żabi Róg - Ruś - Zawroty - G/SP Żabi Róg Długość trasy - 11,4 km. Przewidywana ilość kursów dziennie wyliczona ze średniej tygodnia wynosi 2,6. Temat: Dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów prowadzonych przez Gminę Morąg w latach 2011-2012. Wspólny Słownik Zamówień: 601172000-4 1. Gimnazjum w Żabim Rogu, 14 - 300 Morąg Ilość dzieci - 9 2. Szkoła Podstawowa w Żabim Rogu, 14 - 300 Morąg Ilość dzieci - 24 Przebieg trasy: G/SP Żabi Róg -Boguchwały(przy budynku szkoły)- Wilnowo - Kretowiny - Żabi Róg kolonia (zakaz przekraczania przejazdu kolejowego) - G/SP Żabi Róg. Długość trasy - 21 km..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 8.1. Wadium wnosi się na poszczególne trasy w wysokości: trasa nr XIII - 568,00 (słownie: pięćset sześćdziesiąt osiem zł.); trasa nr XIV - 1 044,00 (słownie: jeden tysiąc czterdzieści cztery zł) ; 8.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 11.07.2011 r. do godz. 1000. 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 ptk 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z poź. zm.). 8.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Banku Millennium S.A. o/Morąg nr konta: 32 1160 2202 0000 0000 6193 4146 Środki muszą znaleźć się na rachunku Zamawiającego (zostać zaksięgowane) przed upływem terminu do wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej nia 6 m-cy przed terminem składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy (zał. nr 2); 2) zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie krajowego transportu osób na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r. Nr 125, poz.874 z póź. zm.); 3) oświadczenia o dostarczeniu do 31.08.2011 r. zezwolenia odpowiedniego organu na utworzenie regularnych linii komunikacyjnych, w przypadku Wykonawcy, który przewiduje przewóz uczniów w ramach regularnych linii komunikacyjnych;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) wykaz posiadanych pojazdów, którymi będzie realizowane zamówienie (pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne) wraz z kserokopiami dowodów rejestracyjnych pojazdów i ubezpieczeniem OC pojazdów oraz informacje o podstawie dysponowania tymi pojazdami;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) wykaz kierowców i opiekunów, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych ( w przypadku opiekuna - informacji o odbytym szkoleniu z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami (umowa o pracę, umowa zlecenie, i.t.p.); Uwaga: Wykonawca dostarczy do 09.09.2011 r. Zamawiającemu kserokopie zaświadczenia o odbytym przez opiekuna szkoleniu z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej; 2) oświadczenie że osoby te posiadają wymagane uprawnienia;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 100 000 zł.(słownie: sto tysięcy zł.).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/morag_gmina_miejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miejski w Morągu, 14-300 Morąg, ul. 11 Listopada 9,pok. nr 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urzad Miejski w Morągu, 14-300 Morąg, ul. 11 Listopada 9,pok. nr 30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Żabim Rogu oraz do Gimnazjum w Żabim Rogu w latach 2011 - 2012..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gimnazjum w Żabim Rogu, 14 - 300 Morąg Ilość dzieci - 21 2. Szkoła Podstawowa w Żabim Rogu , 14 - 300 Morąg Ilość dzieci - 27 Przebieg trasy : G/SP Żabi Róg - Ruś - Zawroty - G/SP Żabi Róg Długość trasy - 11,4 km. Środek transportu : minimum 48 miejsca. Ilość dni pracujących - 267 Przewidywana ilość kursów dziennie wyliczona ze średniej tygodnia wynosi 2,6..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Żabim Rogu oraz do Gimnazjum w Żabim Rogu w latach 2011 - 2012..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gimnazjum w Żabim Rogu, 14 - 300 Morąg Ilość dzieci - 9 2. Szkoła Podstawowa w Żabim Rogu, 14 - 300 Morąg Ilość dzieci - 24 Przebieg trasy: G/SP Żabi Róg -Boguchwały(przy budynku szkoły)- Wilnowo - Kretowiny - Żabi Róg kolonia (zakaz przekraczania przejazdu kolejowego) - G/SP Żabi Róg. Długość trasy - 21 km. Środek transportu : minimum 33 miejsca. Ilość dni pracujących - 267 Przewidywana ilość kursów dziennie wyliczona ze średniej tygodnia wynosi 2,6..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz dzieci z terenu gminy Kunów do PSP im. Antoniego Hedy "Szarego" w Kunowie, Publicznego Przedszkola w Kunowie, Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Janiku, PSP w Wymysłowie
- Wynajem autobusów i busów wraz z kierowcą w celu świadczenia usług przewozowych w krajowym transporcie drogowym dla jednostek wojskowych stacjonujących w m. Nisko.
- Świadczenie usług hotelarsko - restauracyjnych oraz zapewnienie sal konferencyjnych dla celów spotkania w układzie zadaniowym.
- "Usługi transportowe w zakresie dowozu dzieci i uczniów do szkół prowadzonych przez Gminę Cedynia w roku szkolnym 2024/2025 na podstawie biletów miesięcznych oraz odwóz po zakończonych zajęciach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.