eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Morąg › Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Żabim Rogu oraz do Gimnazjum w Żabim Rogu w latach 2011 - 2012.



Ogłoszenie z dnia 2011-06-30

Morąg: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Żabim Rogu oraz do Gimnazjum w Żabim Rogu w latach 2011 - 2012.
Numer ogłoszenia: 179853 - 2011; data zamieszczenia: 30.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Morągu , ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7572231, faks 089 7572120.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.morag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Żabim Rogu oraz do Gimnazjum w Żabim Rogu w latach 2011 - 2012..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Temat: Dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów prowadzonych przez Gminę Morąg w latach 2011-2012. Wspólny Słownik Zamówień: 601172000-4 1. Gimnazjum w Żabim Rogu, 14 - 300 Morąg Ilość dzieci - 21 2. Szkoła Podstawowa w Żabim Rogu , 14 - 300 Morąg Ilość dzieci - 27 Przebieg trasy : G/SP Żabi Róg - Ruś - Zawroty - G/SP Żabi Róg Długość trasy - 11,4 km. Przewidywana ilość kursów dziennie wyliczona ze średniej tygodnia wynosi 2,6. Temat: Dowożenie uczniów do szkół podstawowych i gimnazjów prowadzonych przez Gminę Morąg w latach 2011-2012. Wspólny Słownik Zamówień: 601172000-4 1. Gimnazjum w Żabim Rogu, 14 - 300 Morąg Ilość dzieci - 9 2. Szkoła Podstawowa w Żabim Rogu, 14 - 300 Morąg Ilość dzieci - 24 Przebieg trasy: G/SP Żabi Róg -Boguchwały(przy budynku szkoły)- Wilnowo - Kretowiny - Żabi Róg kolonia (zakaz przekraczania przejazdu kolejowego) - G/SP Żabi Róg. Długość trasy - 21 km..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 8.1. Wadium wnosi się na poszczególne trasy w wysokości: trasa nr XIII - 568,00 (słownie: pięćset sześćdziesiąt osiem zł.); trasa nr XIV - 1 044,00 (słownie: jeden tysiąc czterdzieści cztery zł) ; 8.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 11.07.2011 r. do godz. 1000. 8.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 ptk 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z poź. zm.). 8.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy w Banku Millennium S.A. o/Morąg nr konta: 32 1160 2202 0000 0000 6193 4146 Środki muszą znaleźć się na rachunku Zamawiającego (zostać zaksięgowane) przed upływem terminu do wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • ) aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej nia 6 m-cy przed terminem składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy (zał. nr 2); 2) zezwolenia na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie krajowego transportu osób na zasadach określonych w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r. Nr 125, poz.874 z póź. zm.); 3) oświadczenia o dostarczeniu do 31.08.2011 r. zezwolenia odpowiedniego organu na utworzenie regularnych linii komunikacyjnych, w przypadku Wykonawcy, który przewiduje przewóz uczniów w ramach regularnych linii komunikacyjnych;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) wykaz posiadanych pojazdów, którymi będzie realizowane zamówienie (pojazdy muszą posiadać aktualne badania techniczne) wraz z kserokopiami dowodów rejestracyjnych pojazdów i ubezpieczeniem OC pojazdów oraz informacje o podstawie dysponowania tymi pojazdami;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) wykaz kierowców i opiekunów, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych ( w przypadku opiekuna - informacji o odbytym szkoleniu z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami (umowa o pracę, umowa zlecenie, i.t.p.); Uwaga: Wykonawca dostarczy do 09.09.2011 r. Zamawiającemu kserokopie zaświadczenia o odbytym przez opiekuna szkoleniu z zakresu udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej; 2) oświadczenie że osoby te posiadają wymagane uprawnienia;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości minimum 100 000 zł.(słownie: sto tysięcy zł.).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/morag_gmina_miejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Miejski w Morągu, 14-300 Morąg, ul. 11 Listopada 9,pok. nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2011 godzina 10:00, miejsce: Urzad Miejski w Morągu, 14-300 Morąg, ul. 11 Listopada 9,pok. nr 30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Żabim Rogu oraz do Gimnazjum w Żabim Rogu w latach 2011 - 2012..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gimnazjum w Żabim Rogu, 14 - 300 Morąg Ilość dzieci - 21 2. Szkoła Podstawowa w Żabim Rogu , 14 - 300 Morąg Ilość dzieci - 27 Przebieg trasy : G/SP Żabi Róg - Ruś - Zawroty - G/SP Żabi Róg Długość trasy - 11,4 km. Środek transportu : minimum 48 miejsca. Ilość dni pracujących - 267 Przewidywana ilość kursów dziennie wyliczona ze średniej tygodnia wynosi 2,6..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowożenie uczniów do Szkoły Podstawowej w Żabim Rogu oraz do Gimnazjum w Żabim Rogu w latach 2011 - 2012..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Gimnazjum w Żabim Rogu, 14 - 300 Morąg Ilość dzieci - 9 2. Szkoła Podstawowa w Żabim Rogu, 14 - 300 Morąg Ilość dzieci - 24 Przebieg trasy: G/SP Żabi Róg -Boguchwały(przy budynku szkoły)- Wilnowo - Kretowiny - Żabi Róg kolonia (zakaz przekraczania przejazdu kolejowego) - G/SP Żabi Róg. Długość trasy - 21 km. Środek transportu : minimum 33 miejsca. Ilość dni pracujących - 267 Przewidywana ilość kursów dziennie wyliczona ze średniej tygodnia wynosi 2,6..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.