Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-25
Katowice: Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych.
Numer ogłoszenia: 17978 - 2008; data zamieszczenia: 25.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. A. Mielęckiego Śląskiej Akademii Medycznej, ul. Francuska 20-24, 40-027 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2591668, fax 032 2591671, 2554633.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spskm.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa papieru toaletowego i ręczników papierowych. 1. Papier toaletowy zwykły (z otworem) - rolka konsumencka, gramatura ok. 34-40 g/m², gabaryty szer. 9 cm (+ -10%), średnica z otworem - 12 cm ( + - 10%), dwuwarstwowy, długość papieru 25 m (+ -5%.) 2. Ręczniki papierowe w rolkach, bez wzoru i bezzapachowe, białe - papier dwuwarstwowy , długość zwoju 60 m (+ - 5%,), celuloza 100 % gabaryty szer. - 22 cm (+ - 5%), średnica z otworem - 13 cm (+ -5%)., gramatura ok.40 g m², z podziałem na listki(perforacja), waga 0,55 kg (+ -5 %) 3. Ręczniki papierowe kuchenne w rolkach, bez wzoru i bezzapachowe, białe - papier dwuwarstwowy , długość zwoju .10 m (+ - 5%,) gabaryty szer. - 22 cm (+ - 5%), średnica z otworem - 13 cm (+ -5%)., gramatura ok.40 g m², z podziałem na listki(perforacja) 4. Ręczniki papierowe składane w Z - jednowarstwowy, gramatura ok. 40 g m², wodoutrwalone, wymiary listka 25 cm x 23 cm ( + -5 %),
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.22.21.00 - Toaletowe produkty z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 33.77.10.00 - Toaletowe produkty z papieru .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: a. posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego 2. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 3. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z obowiązującymi przepisami prawymi w tym zakresie. Spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zamawiający będzie oceniał na podstawie dokumentów zawartych w ofercie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty według druku stanowiącego załącznik nr 1 do siwz. 2. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz oświadczeń według druku stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy wykaz - załącznik nr 5 do siwz - wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców tj. co najmniej dwie dostawy wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. 5. Wypełniony czytelnie, podpisany i opieczętowany przez osobę uprawnioną/ osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy formularz cenowy przedmiotu zamówienia według druku stanowiącego załącznik nr 3 do siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 80
- 2. Jakość - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskm.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. A. Mielęckiego Śląskiej Akademii Medycznej ul. Francuska 20 - 24 40-027 Katowice pokój nr 3 budynek administarcji.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. A. Mielęckiego Śląskiej Akademii Medycznej ul. Francuska 20 - 24 40-027 Katowice pokój nr 3 budynek administarcji.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa szaf telekomunikacyjnych
- Zakup i dostarczanie wyrobów medycznych i kosmetycznych oraz terapii podciśnieniowej w leczeniu ran i odleżyn - 15 Pakietów
- Zakup i dostarczanie implantów piersi, ekspanderów tkankowych, siatek oraz sizerów śródoperacyjnych dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
- Zaprojektowanie i wykonanie przeniesienia węzła zlokalizowanego w Cieszynie Katowicka 22 do szafy teletechnicznej umiejscowionej w przestrzeni w okolicy stacji Orlen (...)
- Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem
- ZP/4/24 - prace remontowe elewacji, balkonów, klatek schodowych budynków mieszkalnych w zasobach mieszkaniowych KTBS Sp. z o.o. - DRUGI PRZETARG
więcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.