eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orla › Budowa ogrodzenia po granicy działek oznaczonych nr ewidencyjnym 104/1 i 103/2 oraz wykonanie robót budowlanych, polegających na utwardzeniu powierzchni działek oznaczonych nr ewidencyjnym 104/1 i 103/4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Orla: Budowa ogrodzenia po granicy działek oznaczonych nr ewidencyjnym 104/1 i 103/2 oraz wykonanie robót budowlanych, polegających na utwardzeniu powierzchni działek oznaczonych nr ewidencyjnym 104/1 i 103/4
Numer ogłoszenia: 179674 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół z dodatkowym nauczaniem języka białoruskiego im. Ziemi Orlańskiej w Orli , ul. Bielska 32, 17-106 Orla, woj. podlaskie, tel. 0-85 7392029, faks 0-85 7392029.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orla.szkola.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ogrodzenia po granicy działek oznaczonych nr ewidencyjnym 104/1 i 103/2 oraz wykonanie robót budowlanych, polegających na utwardzeniu powierzchni działek oznaczonych nr ewidencyjnym 104/1 i 103/4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie ogrodzenia i utwardzenie placu, a w szczególności: a) Przy budowie ogrodzenia długosci ok.50 m: robót ziemnych, ustawienia słupów, betonowania, zamontowania siatki powlekanej; b) Przy wykonaniu utwardzenia działek o powierzchni ok 1000 m2: rozebranie istniejącego utwardzenia z płyt betonowych ażurowych, roboty ziemne, regulację pionową studni rewizyjnych, wykonanie zagęszczonej podbudowy żwirowej, ustawienie obrzeży, ułożenie kostki betonowej na podsypce piaskowo - cementowej, spoinowanie..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych; 5) udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane; 6) wykażą, że dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia 7) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizowali co najmniej 3 roboty o podobnym charakterze, przy czym za roboty podobne uważa się: roboty o wartościach kwotowych nie niższych niż w niniejszym zamówieniu i o podobnym zakresie przez który rozumie się utwardzenie powierzchni. 8) udzielą co najmniej 30- dniowego terminu płatności. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty lub oświadczenia wymagane w rozdziale V Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy, którzy nie spełniają w/w warunków, zostaną wykluczeni z postępowania, a ich oferty zostaną odrzucone, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnia warunków udziału w postępowaniu wykonawca składa następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert; 2) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2- zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub o uzyskanym przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 6) wykaz wykonanych podobnych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie /minimum 3 roboty/, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje, zawierające nazwę wykonawcy, rodzaj zamówienia, wartość oraz okres realizacji. Za roboty podobne uważa się: roboty o wartościach kwotowych i powierzchniowych nie niższych niż w niniejszym zamówieniu i o podobnym zakresie tzn. utwardzenie powierzchni 7) oświadczenie o udzieleniu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji liczonej od dnia odbioru przedmiotu wykonanego zamówienia przez Zamawiającego; 8) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, także zakresu wykonywanych przez nich czynności niezbędnych do wykonania zamówienia zgodnie z załącznikiem Nr 5 do SIWZ. Zamawiający uzna warunki za spełnione, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi będącymi przedmiotem zamówienia oraz przedłoży dokumenty potwierdzające kwalifikacje tej osoby 2. Ponadto Wykonawca powinien dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) oświadczenie, że Wykonawca jest lub nie jest podatnikiem podatku od towarów i usług VAT z podaniem numeru identyfikacyjnego; 2) oświadczenie, że Wykonawca pozostaje związany złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od terminu składania ofert; 3) oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z treścią SIWZ oraz wzorem umowy i akceptuje jej postanowienia; 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z wykonawców musi spełnić warunki zawarte w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 oraz w art. 24 ust. 2 pkt 1-2 oraz przedłożyć dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1,2,3,4,5. Pozostałe warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawcy składając ofertę wspólną będą spełniać je łącznie. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania przetargu) wykonawcy składający wspólna ofertę są zobowiązani przedstawić umowę konsorcjum, zawierającą co najmniej: a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia, b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy, c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy niż okres obejmujący realizacje zamówienia oraz czas trwania rękojmi i gwarancji..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orla.szkola.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół z dodatkowym nauczaniem języka białoruskiego im. Ziemi Orlańskiej 17 - 106 Orla ul. Bielska 32 tel. (085) 739 20 29 fax. (085) 739 20 29 e-mail orla_szkola@op.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 08:30, miejsce: Zespół Szkół z d.n.j.b. im Ziemi Orlańskiej w Orli, ul. Bielska 32 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.