eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łagów › dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury komunikacyjnej na terenie gminy Łagów (droga gminna Lechówek - Wygon, Wola Łagowska - Kącik, Łagów ul. Wolska, Łagów- Wola Łagowska (Górki)- Duraczów, Sędek- Bardo, Czyżów- Wołyń- Zadębie, przez wieś Małacentów, Łagów - Sędek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-07

Łagów: dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury komunikacyjnej na terenie gminy Łagów (droga gminna Lechówek - Wygon, Wola Łagowska - Kącik, Łagów ul. Wolska, Łagów- Wola Łagowska (Górki)- Duraczów, Sędek- Bardo, Czyżów- Wołyń- Zadębie, przez wieś Małacentów, Łagów - Sędek
Numer ogłoszenia: 179638 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łagów , ul. Iwańska 11, 26-025 Łagów, woj. świętokrzyskie, tel. (041) 307 40 33, 307 41 21, faks (041) 307 42 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lagowgmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury komunikacyjnej na terenie gminy Łagów (droga gminna Lechówek - Wygon, Wola Łagowska - Kącik, Łagów ul. Wolska, Łagów- Wola Łagowska (Górki)- Duraczów, Sędek- Bardo, Czyżów- Wołyń- Zadębie, przez wieś Małacentów, Łagów - Sędek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont 9 odcinków dróg gminny o łącznej długości ponad 7,0 km. Zakres rzeczowy inwestycji polega na wykonaniu robót budowlanych związanych z remontem dróg gminnych. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia zostanie wykonany remont dróg poprzez wykonanie nawierzchni asfaltowej. Zadanie zostało podzielone na 5 części. Cześć I- Remont drogi Łagów- Sędek (1,8 km) Zadanie 1 Remont drogi gminnej Łagów - Sędek nr 338001T w km 0+212 do 2+012 Remont drogi gminnej obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej o długości 1800 m i szerokości 4,0 m: - wykonanie warstwy odsączającej gr. 20 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm dwuwarstwowo - kruszywo frakcji 4 - 63 mm, 4 - 31,5 mm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 50kg/m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR-1/2, - pobocza utwardzone materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,50 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8% - odmulenie istniejących rowów, remont przepustów zjazdowych oznakowanie. Część II Remont drogi Lechówek- Wygon oraz drogi przez wieś Małacentów (1,373 km) Zadanie 2: Remont drogi Lechówek- Wygon w km (0+000 do 0+530) Remont drogi gminnej obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej o długości 530 m i szerokości 4,0 m: - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 50kg/m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR-1/2, - pobocza utwardzone materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,50 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8% - odmulenie istniejących rowów, remont przepustów zjazdowych, oznakowanie Zadanie nr 3: Remont drogi gminnej nr 338036T przez wieś Małacentów w km 0+000 do km 0+843 Remont drogi gminnej obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej o długości 843 m i szerokości 3,50 m: - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 50kg/m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR-1/2, - pobocza utwardzone materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,50 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8% - odmulenie istniejących rowów, remont przepustów zjazdowych, oznakowanie. Część III- Remont drogi Wola Łagowska - Kącik, Łagów ul. Wolska, Łagów- Wola Łagowska (Górki)- Duraczów (1,865 km) Zadanie nr 4: Remont drogi gminnej nr 338045T- ul. Wolska (0+000- 0+225) Remont drogi gminnej obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej o długości 225 m i szerokości 3,5 m: - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 50kg/m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR-1/2, - pobocza utwardzone materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,50 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8% - ustawienie barier sprężystych, remont istniejącego przepustu drogowego, oznakowanie. Zadanie nr 5: Remont drogi gminnej nr 338033T Wola Łagowska - Kącik w km 0+000-0+720 Remont drogi gminnej obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej o długości 720 m i szerokości 5,0 m: - wykonanie stabilizacji gruntu cementem gr. 15 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 50kg/m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR-1/2, - pobocza utwardzone materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,50 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8% - odmulenie istniejących rowów, remont przepustów zjazdowych, oznakowanie. Zadanie nr 6: Remont drogi nr 338037T Łagów - Wola Łagowska (Górki)- Duraczów w km 1+603 - 2+523 Remont drogi gminnej obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej o długości 920 m i szerokości 3,5 m: - wzmocnienie istniejącej podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 50kg/m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR-1/2, - pobocza utwardzone materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,50 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8% - odmulenie istniejących rowów, remont przepustów zjazdowych, oznakowanie. Część IV: Remont drogi Sędek- Bardo oraz Czyżów- Wołyń (1,770) Zadanie nr 7: Remont drogi gminnej nr 338019T Czyżów- Wołyń Zadębie w km 0+750-1+550 Remont drogi gminnej obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej o długości 800 m i szerokości 4,0 m: - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 50kg/m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR-1/2, - pobocza utwardzone materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,50 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8% - odmulenie istniejących rowów, remont przepustów zjazdowych, oznakowanie. Zadanie nr 8: Remont drogi gminnej nr 338006T Sędek- Bardo w km 0+000-0+970 Remont drogi gminnej obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej o długości 970 m i szerokości 3,5 m: - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 50kg/m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR-1/2, - pobocza utwardzone materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,50 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8%, - ustawienie barier sprężystych, odmulenie istniejących rowów, remont przepustów zjazdowych, oznakowanie. Projekt pn. Remont dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury komunikacyjnej na terenie gminy Łagów (droga gminna Lechówek - Wygon, Wola Łagowska - Kącik, Łagów ul. Wolska, Łagów- Wola Łagowska (Górki)- Duraczów, Sędek- Bardo, Czyżów- Wołyń- Zadębie, przez wieś Małacentów, Łagów - Sędek tj. zadanie 1 - 8 planowane jest do dofinansowania w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2012-2015. Część V: Remont ul. Źródłowej Zadanie 9: Remont ul. Źródłowej w Łagowie Remont drogi obejmuje: wykonanie nawierzchni asfaltowej na długości ok. 200 m i szerokości 4,5 m. - wykonanie warstwy odsączającej z piasku po zagęszczeniu gr. 20 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm dwuwarstwowo - kruszywo frakcji 4 - 63 mm, 4 - 31,5 mm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 50 kg/m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR-1/2, - pobocza utwardzone materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,50 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8% - wykonanie oznakowania..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoja ofertę wadium w wysokości: Część I - 22.000,00 zł, część II-12.000,00 zł, część III- 17.000,00, część IV- 17.000,00 zł, część V-1.800,00 zł. W przypadku składania oferty na realizację 2, 3, 4 lub 5 części przedmiotu zamówienia wartości te należy zsumować.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy składający ofertę muszą spełnić (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączna wiedza i doświadczenie) warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, polegający na wykazaniu w okresie ostatnich pięciu laty przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, należytego wykonania, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości, co najmniej dla cześć I- 300.000,00 zł, część II 160.000,00 zł część III- 230.000,00 zł, część IV: 230.000,00 zł, część V - 25.000,00 zł każda z wymienionych prac wraz z załączeniem dowodów, że te roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku składania oferty na realizację 2, 3, 4 lub 5 części przedmiotu zamówienia wartości te należy zsumować. W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz robót budowlanych, sporządzonych według propozycji stanowiącej załącznik do siwz. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda sporządzenia oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować odpowiednio wykwalifikowanymi osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w odpowiednich specjalnościach: - 1 osobę posiadającą uprawnienia drogowe, a także posiadającą wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo. 2 Kosztorys ofertowy w formie uproszczonej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może nastąpić na uzasadniony wniosek Wykonawcy z przyczyn od niego niezależnych, których nie mógł przewidzieć na etapie składania ofert, w następujących przypadkach 1) zmiana terminu - zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia ustalonego w umowie, który może ulec zmianie w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności, pod warunkiem, że mają one wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności skutkujące zmianą terminu mogą wynikać z: - przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, - błędy w zinwentaryzowanych obiektach mające wpływ na realizację robót; - działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), - warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających wykonywanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, - ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej przeszkody w gruncie lub w budynku, - realizacji, robót zamiennych lub zaniechania części robót, - zmiana terminu zakończenia robót budowlanych wynikających z konieczności dokonania zmian projektowych w projekcie na podstawie, którego realizowany jest przedmiot zamówienia. W okolicznościach wyżej wymienionych strony ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała. Wydłużenie okresu obowiązywania umowy nakłada na wykonawcę obowiązek przedłużenia terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i jego wymaganej wysokości. 2) zakresu umowy - powodem wprowadzenia zmian w zakresie umowy mogą być roboty zamienne lub zaniechane: a) wprowadzenie robót zamiennych jest możliwe jeśli: - są korzystne dla zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przyniosą korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy - pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej, pozwalają na zaoszczędzenie kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, przyśpieszenie terminu realizacji umowy, - dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych zamawiającemu i niedostępnych w momencie zawarcia umowy. b) zmiana zakresu umowy na skutek rezygnacji z robót zaniechanych jest możliwe jeśli: - konieczność rezygnacji z tych robót jest niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy c)zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie części robót nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 3) zmian osób reprezentujących strony umowy - w przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania zamawiającego lub wykonawcy strony dokonają stosownych zmian, - zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia, na inne legitymujące się co najmniej równoważnym doświadczeniem i uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz, które wymagane były przez Zamawiającego w ogłoszeniu i swiz, 4) zmiany podwykonawców: a) rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, o ile posłuży się podwykonawca doprowadzi do skrócenia czasu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia należnego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu zamówienia bardziej zaawansowanych rozwiązań technologicznych w porównaniu do skazanych w siwz, b) zmiana podmiotu, który uczestniczy w realizacji części zamówienia jako podwykonawca, na którego potencjale opierał się wykonawca składając ofertę, będzie możliwa, ale jedynie pod warunkiem, że nowy podmiot wykaże spełnienie warunków udziału w postępowaniu, które wymagane były przez Zamawiającego w ogłoszeniu i siwz, 5) W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się wprowadzenie zmian w stosunku do dokumentacji projektowej: - na wniosek Wykonawcy, za zgoda Zamawiającego w trakcie prowadzenia robót, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonania elementów robót. Dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równoważne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jaki przewiduje projekt. W tym przypadku Wykonawca przedstawia projekt zamienny zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Projekt ten wymaga akceptacji ze strony nadzoru autorskiego. I zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. Koszty związany z uzyskaniem akceptacji nadzoru autorskiego ponosi Wykonawca. - z punktu widzenia Zamawiającego zachodzi potrzeba zmian rozwiązań technicznych wynikających z umowy, Zamawiający sporządza protokół konieczności, a następnie dostarcza dokumentacje projektową na te roboty wraz ze zleceniem ich wykonania 6) Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia robót zamiennych w razie wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. robót zamiennych nie może spowodować zwiększenia wysokości wynagrodzenia ryczałtowego z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia. Roboty zamienne mogą zostać wykonane wyłącznie na podstawie uprzednio sporządzonego protokołu konieczności, podpisanego przez kierownika budowy i inspektora nadzoru oraz zatwierdzonego przez Zamawiającego.Wynagrodzenie wykonawcy za roboty zamienne zostanie ustalone na podstawie cen jednostkowych i wskaźników cenotwórczych wyszczególnionych w kosztorysie ofertowym sporządzonym przez Wykonawcę dla tych robót oraz ilości faktycznie wykonanych przez Wykonawcę i odebranych przez Zamawiającego robót zamiennych. Podstawą odbioru robót zamiennych będzie obmiar robót wraz z wyceną kosztorysową sporządzoną przez Wykonawcę.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lagowgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łagów, ul. Iwańska 11, 26-025 Łagów, pokój nr 8..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łagów, ul. Iwańska 11, 26-025 Łagów, pokój nr 1- sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Remont dróg gminnych w celu poprawy infrastruktury komunikacyjnej na terenie gminy Łagów (droga gminna Lechówek - Wygon, Wola Łagowska - Kącik, Łagów ul. Wolska, Łagów- Wola Łagowska (Górki)- Duraczów, Sędek- Bardo, Czyżów- Wołyń- Zadębie, przez wieś Małacentów, Łagów - Sędek tj. Zadanie 1 - 8 planowane jest do dofinansowania w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2012-2015..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont drogi Łagów- Sędek (1,8 km).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Cześć I- Remont drogi Łagów- Sędek (1,8 km) Zadanie 1 Remont drogi gminnej Łagów - Sędek nr 338001T w km 0+212 do 2+012 Remont drogi gminnej obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej o długości 1800 m i szerokości 4,0 m: - wykonanie warstwy odsączającej gr. 20 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm dwuwarstwowo - kruszywo frakcji 4 - 63 mm, 4 - 31,5 mm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 50kg/m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR-1/2, - pobocza utwardzone materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,50 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8% - odmulenie istniejących rowów, remont przepustów zjazdowych oznakowanie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont drogi Lechówek- Wygon oraz drogi przez wieś Małacentów (1,373 km).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II Remont drogi Lechówek- Wygon oraz drogi przez wieś Małacentów (1,373 km) Zadanie 2: Remont drogi Lechówek- Wygon w km (0+000 do 0+530) Remont drogi gminnej obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej o długości 530 m i szerokości 4,0 m: - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 50kg/m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR-1/2, - pobocza utwardzone materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,50 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8% - odmulenie istniejących rowów, remont przepustów zjazdowych, oznakowanie Zadanie nr 3: Remont drogi gminnej nr 338036T przez wieś Małacentów w km 0+000 do km 0+843 Remont drogi gminnej obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej o długości 843 m i szerokości 3,50 m: - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 50kg/m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR-1/2, - pobocza utwardzone materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,50 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8% - odmulenie istniejących rowów, remont przepustów zjazdowych, oznakowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont drogi Wola Łagowska - Kącik, Łagów ul. Wolska, Łagów- Wola Łagowska (Górki)- Duraczów (1,865 km).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: Remont drogi gminnej nr 338045T- ul. Wolska (0+000+0+225) Remont drogi gminnej obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej o długości 225 m i szerokości 3,5 m: - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 50kg/m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR-1/2, - pobocza utwardzone materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,50 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8% - ustawienie barier sprężystych, remont istniejącego przepustu drogowego, oznakowanie. Zadanie nr 5: Remont drogi gminnej nr 338033T Wola Łagowska - Kącik w km 0+000-0+720 Remont drogi gminnej obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej o długości 720 m i szerokości 5,0 m: - wykonanie stabilizacji gruntu cementem gr. 15 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 50kg/m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR-1/2, - pobocza utwardzone materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,50 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8% - odmulenie istniejących rowów, remont przepustów zjazdowych, oznakowanie. Zadanie nr 6: Remont drogi nr 338037T Łagów - Wola Łagowska (Górki)- Duraczów w km 1+603 - 2+523 Remont drogi gminnej obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej o długości 920 m i szerokości 3,5 m: - wzmocnienie istniejącej podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 50kg/m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR-1/2, - pobocza utwardzone materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,50 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8% - odmulenie istniejących rowów, remont przepustów zjazdowych, oznakowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Remont drogi Sędek- Bardo oraz Czyżów- Wołyń (1,770).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7: Remont drogi gminnej nr 338019T Czyżów- Wołyń Zadębie w km 0+750-1+550 Remont drogi gminnej obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej o długości 800 m i szerokości 4,0 m: - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 50kg/m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR-1/2, - pobocza utwardzone materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,50 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8% - odmulenie istniejących rowów, remont przepustów zjazdowych, oznakowanie. Zadanie nr 8: Remont drogi gminnej nr 338006T Sędek- Bardo w km 0+000-0+970 Remont drogi gminnej obejmuje wykonanie nawierzchni asfaltowej o długości 970 m i szerokości 3,5 m: - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 50kg/m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR-1/2, - pobocza utwardzone materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,50 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8%, - ustawienie barier sprężystych, odmulenie istniejących rowów, remont przepustów zjazdowych, oznakowanie..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Remont ul. Źródłowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 9: Remont ul. Źródłowej w Łagowie Remont drogi obejmuje: wykonanie nawierzchni asfaltowej na długości ok. 200 m i szerokości 4,5 m. - wykonanie warstwy odsączającej z piasku po zagęszczeniu gr. 20 cm, - wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie gr. 20 cm dwuwarstwowo - kruszywo frakcji 4 - 63 mm, 4 - 31,5 mm, - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego w ilości 50 kg/m2 - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego gr. 4 cm dla ruchu KR-1/2, - pobocza utwardzone materiałem kamiennym gr. 10 cm na szerokości 0,50 m (obustronne) i spadku poprzecznym 8% - wykonanie oznakowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.