Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-07
Cieszyn: Realizacja projektu: Stworzenie kompleksowego systemu informacji przestrzennej na terenie powiatu cieszyńskiego - III
Numer ogłoszenia: 179579 - 2010; data zamieszczenia: 07.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Cieszyński w imieniu którego występuje Zarząd Powiatu Cieszyńskiego , ul. Bobrecka 29, 43-400 Cieszyn, woj. śląskie, tel. 033 4777213, 4777214, faks 033 4777333.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.cieszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja projektu: Stworzenie kompleksowego systemu informacji przestrzennej na terenie powiatu cieszyńskiego - III.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa oraz wdrożenie w Starostwie Powiatowym w Cieszynie Systemu Informacji Przestrzennej (SIP), umożliwiającego gromadzenie szeroko rozumianych danych przestrzennych oraz opisowych, mogących zostać z przestrzenią powiązanych, pochodzących z wybranych komórek organizacyjnych Starostwa oraz z Gmin - partnerów projektu. projektu pod nazwą Stworzenie kompleksowego systemu informacji przestrzennej na terenie powiatu cieszyńskiego i obejmuje następujące etapy tego projektu: a) budowa opracowań mapowych i baz danych do zasilenia systemu, b) zakup serwerów, zestawów komputerowych, urządzeń peryferyjnych (drukarki A3, kolorowe, atramentowe) i oprogramowania, c) budowa i wdrożenie Systemu Informacji Przestrzennej, d) szkolenia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.51.60.00 - Pakiety oprogramowania do wymiany danych 72.21.20.00 - Usługi programowania oprogramowania aplikacyjnego 72.21.25.17 - Usługi opracowywania oprogramowania informatycznego 38.22.10.00 - Geograficzne systemy informacyjne (GIS lub równorzędne) 72.21.26.10 - Usługi opracowywania oprogramowania dla baz danych 72.30.00.00 - Usługi w zakresie danych 72.32.00.00 - Usługi bazy danych 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.00 - Drukarki i plotery 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 10.000zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca celem spełnienia powyższego warunku winien udokumentować wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1) co najmniej dwóch prac polegających na wdrożeniu systemu GIS/SIP/SIT z wykorzystaniem serwera danych przestrzennych zaoferowanego przez Wykonawcę do zrealizowania niniejszego zamówienia o łącznej wartości minimum 500.000 zł brutto, w tym co najmniej jedno wdrożenie zrealizowane w jednostce administracji samorządowej (powiat, gmina); wraz z potwierdzeniem że usługi zostały wykonane należycie. UWAGA: Zamawiający informuje, że powyższy warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca udokumentuje wdrożenie systemów na zaproponowanym do realizacji serwerze danych przestrzennych, który zostanie opisany przez Wykonawcę w Załączniku nr 11 do oferty. Wartość wdrożeń wskazanych jako referencyjne w Załączniku nr 3 do SIWZ podana ma zostać bez uwzględnienia wartości ewentualnych dostaw sprzętu (serwerów, komputerów, itd.) i obejmować tylko usługi związane z: budową baz danych, zakupem/wytworzeniem oprogramowania, pracami wdrożeniowymi i szkoleniami. Ponadto ze względu na specyfikę rozwiązań GIS/SIP/SIT, przy weryfikacji powyższych warunków podmiotowych Zamawiający nie będzie uwzględniał zadań typu: tworzenie map geodezyjnych, zakładanie i modernizacja ewidencji gruntów, budynków, lokali oraz opracowań MPZP. 2) co najmniej dwóch prac polegających na wdrożeniu dostępnych publicznie geoportali lub internetowych planów miasta/powiatu z wykorzystaniem serwera danych przestrzennych i systemu klasy CMS (ang. Content Management System) oraz posiadających zaimplementowaną usługę WMS (ang. Web Map Service) w zakresie polegającym na udostępnianiu obrazów map dla zewnętrznych aplikacji/serwisów internetowych, w tym co najmniej jedno wdrożenie zrealizowane w jednostce administracji samorządowej (powiat, gmina), 3) co najmniej jednej pracy polegającej na wdrożeniu dostępnego publicznie portalu metadanych z zaimplementowanym katalogiem metadanych spełniającym wymagania INSPIRE lub jednego edytora metadanych spełniającego wymagania INSPIRE, 4) co najmniej jednej pracy polegającej na dostawie sprzętu komputerowego o wartości minimum 100.000 PLN
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca celem spełnienia powyższego warunku winien dysponować osobami posiadającymi udokumentowane (poprzez świadectwa uprawnień zawodowych / certyfikaty / dyplomy ukończenia kursów itp.): 1) uprawnienia w dziedzinie geodezji i kartografii z zakresu 1 i 2 - co najmniej jedna osoba, 2) znajomość administrowania bazą danych ORACLE oraz minimum 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych o architekturze wielowarstwowej - co najmniej jedna osoba, 3) minimum 3-letnie doświadczenie we wdrażaniu systemów GIS/SIP/SIT oraz udział w minimum jednym projekcie tego typu w roli kierownika projektu - co najmniej jedna osoba. UWAGA: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia ww. uprawnień i umiejętności
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł. Polisa musi być ważna minimum do dnia związania ofertą, a w momencie podpisania umowy z Wykonawcą ma być ważna do dnia zakończenia realizacji zamówienia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
tj. oświadczenie, że oferowany system w momencie złożenia oferty posiada kluczowe z punktu widzenia Zamawiającego funkcjonalności podstawowe (Załącznik nr 5 do SIWZ). Na potwierdzenie posiadania funkcjonalności podstawowych Wykonawca dołączy do oferty płytę CD/DVD zawierającą film prezentujący funkcjonalność proponowanych rozwiązań w zakresie co najmniej następujących obszarów działania systemu: - zarządzanie serwerem danych przestrzennych (definiowanie różnych źródeł i formatów danych do importu, w tym: SWDE, SHP+TAB, GeoTIFF; definiowanie/konfiguracja warstw tematycznych wraz z ich prezentacją - dotyczy warstw punktowych, liniowych i powierzchniowych), - definiowanie przez użytkownika własnych sposobów prezentacji danych przestrzennych (także w oparciu o własne symbole, style linii i wypełnień), - podstawowe narzędzia do poruszania się po mapie, - praca użytkownika z legendą, - wykonywanie prostych analiz przestrzennych, - proste wyszukiwanie obiektów i ich selekcja, - generowanie prostych raportów tabelarycznych i prostych wydruków map/raportów, - podstawowe zarządzanie użytkownikami (tworzenie, nadawanie uprawnień), - przeglądanie rejestru wejść do systemu, - dostęp do danych mapowych/opisowych przez przeglądarkę WWW (w tym co najmniej do danych z zakresu ewidencji gruntów, budynków i lokali), - podstawowa edycja danych graficznych i opisowych przez przeglądarkę WWW (tworzenie obiektów różnych typów, edycja danych opisowych). Nagranie prezentujące oferowane rozwiązanie ma być wykonane kamerą cyfrową lub jako rejestracja przechwyconej akcji z ekranu komputera podczas działania użytkownika w jakości i rozdzielczości umożliwiającej zweryfikowanie spełnianie wymogów. Wymagane jest zaopatrzenie prezentacji w polskojęzyczny komentarz: dźwiękowy lub w postaci napisów. Prezentacja powinna być podzielna na sekcje oraz prezentować funkcjonalności zgodnie z powyższym układem.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- formularz ofertowy, - oświadczenie Wykonawcy o zakresie powierzonym do wykonania przez Podwykonawcę, - zestawienie kosztów za poszczególne etapy zamówienia; - oświadczenie dotyczące oferowanego sprzętu i oprogramowania; - Harmonogram rzeczowo-finansowy z proponowanym podziałem zawartych we wzorze etapów projektu na zadania. Przed podpisaniem umowy ww. propozycja podziału projektu na zadania przedłożona przez wybranego Wykonawcę zostanie ostatecznie uzgodniona z Zamawiającym i w postaci ostatecznej wersji Harmonogramu rzeczowo-finansowego dołączona do umowy. - dokumenty w zakresie umocowania prawnego do podpisywania oferty, zgodnie z pkt 10.4 SIWZ; - dowód wniesienia wadium
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - 2. posiadana specjalistyczna funkcjonalność dodatkowa oprogramowania w trakcie demonstracji - 30
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: a) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu. Wydarzenia takie mogą obejmować w szczególności: wojny, pożary, powodzie, embarga przewozowe, strajki oraz oficjalne decyzje organów władzy państwowej, b) konieczności wykonania zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 uPzp, których wykonanie jest niezbędne dla prawidłowego wykonania oraz zakończenia podstawowego przedmiotu zamówienia wraz ze wszystkimi konsekwencjami występującymi, w związku z przedłużeniem tego terminu, c) zmiany przepisów mających wpływ na treść zawartej umowy, d) zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych, e) zmiana terminu realizacji umowy - może ulec zmianie w przypadku zmiany harmonogramu realizacji projektu zatwierdzonego przez strony umowy, f) wprowadzenie zapisów do umowy, które zostaną narzucone warunkami umowy o dofinansowanie, g) zmiana osoby odpowiedzialnej za wykonanie zamówienia ze strony Wykonawcy i Zamawiającego - może ulec zmianie tylko na podstawie obiektywnych przesłanek. Osoba ze strony Wykonawcy musi posiadać kwalifikacje zawodowe nie gorsze niż wymagał Zamawiający w SIWZ. Osoba ta musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.cieszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Cieszynie, 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29, pokój 213.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Ogólna Starostwa Powiatowego w Cieszynie, 43-400 Cieszyn, ul. Bobrecka 29.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Stworzenie kompleksowego systemu informacji przestrzennej na terenie powiatu cieszyńskiego przewidywany do dofinansowania przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z CIESZYNA
- Świadczenie usług w zakresie samochodowego transportu sanitarnego
- Dostawy środków czystości i higieny oraz worków
- Remont elewacji bastei północnej wraz z wykonaniem drenażu opaskowego.
więcej: przetargi w Cieszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji oprogramowania deweloperskiego w podziale na części (Toad, Intellij)
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Dostawa stanowiska identyfikacji wizualnej i druku 3D dla WIMiC- DE-dzp.272-261/24
- Rozbudowa systemu EndoBase firmy Olympus dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Zakup urządzeń i oprogramowania
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.