eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń budynku Hali Sportowej Częstochowa w Częstochowie..

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-26

Częstochowa: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń budynku Hali Sportowej Częstochowa w Częstochowie..
Numer ogłoszenia: 17954 - 2016; data zamieszczenia: 26.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 321648 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Hala Sportowa Częstochowa Sp. z o.o., Ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 34 368 82 78, faks 34 368 82 79.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego 100% udziałów stanowi własność gminy..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń budynku Hali Sportowej Częstochowa w Częstochowie...

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług codziennego sprzątania w budynkach Hali Sportowej Częstochowa przy ul. Żużlowej 4, w okresie obwiązywania umowy, w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem urządzeń, materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone powierzchnie i elementy wyposażenia. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: 1) czyszczenie nawierzchni TARAFLEX SPORT EVOLUTION wg potrzeb, 2) czyszczenie podłóg (wykładzina PCV, wykładzina dywanowa, parkiet, glazura) wg potrzeb, 3) pranie wykładziny dywanowej 1 raz w roku w miesiącu lipcu lub sierpniu w terminie ustalonym z Zamawiającym, 4) czyszczenie parapetów wg potrzeb, 5) czyszczenie mebli 1 raz w tygodniu, 6) czyszczenie tapicerki meblowej 1 raz w roku w miesiącu lipcu lub sierpniu w terminie ustalonym z Zamawiającym, 7) czyszczenie powierzchni urządzeń technicznych i sportowych wg potrzeb, 8) czyszczenie powierzchni sprzętu biurowego 1 raz w tygodniu, 9) sprzątanie widowni stacjonarnej (krzesełka plastikowe, fotele VIP, posadzki, ciągi komunikacyjne) wokół areny sportowej wg potrzeb, 10) sprzątania rozsuwanych trybun dla publiczności wg potrzeb, 11) opróżnianie koszy na śmieci i wynoszenie śmieci do wskazanego przez Zamawiającego kontenera codziennie, 12) czyszczenie drzwi i bram w budynku 1 raz w tygodniu, 13) usuwanie pajęczyn wg potrzeb, 14) mycie i pielęgnacja roślin wewnątrz budynku wg potrzeb, 15) czyszczenie balustrad wewnątrz i na zewnątrz budynku wg potrzeb, 16) czyszczenie tablic i gablot ogłoszeniowo reklamowych wewnątrz i na zewnątrz budynku wg potrzeb, 17) mycie okien wewnątrz i na zewnątrz na poziomie 0 6 razy w roku, a w razie konieczności częściej w terminie ustalonym z Zamawiającym, 18) mycie okien na poziomie I,II, III (bez konieczności pracy na wysokościach) 2 razy w roku, a w razie konieczności częściej w terminie ustalonym z Zamawiającym, 19) mycie okien w SKYBOX (bez konieczności pracy na wysokościach) wg potrzeb, 20) czyszczenie ścian (wykończonych glazurą) i miejscowe mycie ścian pomalowanych (w razie konieczności) wg potrzeb, 21) czyszczenie WC (muszle sedesowe, deski sedesowe, pisuary) i czyszczenie armatury sanitarnej (baterie umywalkowe i natryskowe) codziennie, 22) czyszczenie pojemników na papier toaletowy, ręczniki papierowe, mydło codziennie, 23) uzupełnianie papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła, kostek WC, odświeżaczy powietrza codziennie,..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • La Strada E.Bill, P. Kujawski s.c., al. Wojska Polskiego 110, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 120000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 117600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 117600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 148836,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.