Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-05
Lubartów: Wybór personelu do realizacji usługi edukacyjnej obejmującej przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu Innowacyjna i kreatywna edukacja - partnerstwo szkół w Lubartowie dla wdrożenia nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych
Numer ogłoszenia: 179549 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 1 , ul. Legionów 3, 21-100 Lubartów, woj. lubelskie, tel. 081 8553021, faks 081 8553021.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp1.lubartow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wybór personelu do realizacji usługi edukacyjnej obejmującej przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu Innowacyjna i kreatywna edukacja - partnerstwo szkół w Lubartowie dla wdrożenia nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór personelu do realizacji usługi edukacyjne obejmującej przeprowadzenie zajęć dla uczestników projektu: Innowacyjna i kreatywna edukacja - partnerstwo szkół w Lubartowie dla wdrożenia nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych nr projektu POKL.09.01.02-06-113/13, realizowanego przez Euro-Forum Marek Gudków z siedzibą w Lublinie, w partnerstwie ze Szkołą Podstawową nr 1 w Lubartowie, w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Podziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych, t.j.: Zadanie nr 1: Rozwój kompetencji Porozumowanie się w języku obcym Zadanie nr 2; Rozwój kompetencji Porozumowanie się w języku ojczystym Zadanie nr 3: Rozwój kompetencji matematycznych Zadanie nr 4: Rozwój kompetencji przyrodniczych i naukowo-technicznych Zadanie nr 5: Rozwój kompetencji informatycznych Zadanie nr 6: Zajęcia wspierające emocjonalno fizyczny rozwój ucznia Zadanie nr 7: Rozwój kompetencji społeczno-obywatelskich oraz uzdolnień i zainteresowań. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielono na 13 części: Część nr 1: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów klasy VI - SP1/ANG/8 Część nr 2: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów klasy VI - SP1/ANG/9 Część nr 3: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów klasy VI - SP1/ANG/10 Część nr 4: Prowadzenie zajęć z języka polskiego Edycja tekstu dla uczniów uzdolnionych klas IV-VI - SP1/POL/U/13 Część nr 5: Prowadzenie zajęć z historii Polski w historii dla uczniów klas I-III- SP1/POL/16 Część nr 6: Prowadzenie zajęć z historii Polski w historii dla uczniów klas IV-VI- SP1/POL/17 Część nr 7: Prowadzenie zajęć z przyrody dla uczniów klasy II- SP1/PRZ/58. Część nr 8: Prowadzenie zajęć z przyrody dla uczniów klasy II - SP1/PRZ/60. Część nr 9: Prowadzenie zajęć korygujących wady wymowy dla uczniów SP1 - SP1/KWW/65. Część nr 10: Prowadzenie zajęć korygujących wady wymowy dla uczniów SP1 - SP1/KWW/66. Część nr 11: Prowadzenie zajęć korygujących wady wymowy dla uczniów SP1 - SP1/KWW/67. Część nr 12: Prowadzenie zajęć korygujących wady wymowy dla uczniów SP1 - SP1/KWW/68. Część nr 13: Prowadzenie zajęć Edukacja Obywatelska -język polski dla uczniów klas IV-VI - SP1/EO/75. Do obowiązków Wykonawcy, będzie należało tak że w szczególności (dotyczy wszystkich części zamówienia): Prowadzenie zajęć, w terminie maksymalnie do 20 czerwca 2014 roku. Prowadzenie zajęć na podstawie harmonogramu zajęć opracowanego przez Zamawiającego a przekazanego Wykonawcy nie później niż 7 dni po podpisaniu umowy; Systematyczne dokumentowanie zajęć po każdych odbytych zajęciach (kart czasu pracy, dzienników zajęć, list obecności, karty obserwacji trenera, innej dokumentacji w zależności od potrzeb); Współpraca z Dyrektorem szkoły, w której prowadzone będą zajęcia oraz przedstawicielami Lidera Projektu;Opracowanie programu zajęć oraz dostosowanie go do harmonogramu zajęć opracowanego przez Zamawiającego oraz przedstawienia dokumentów do akceptacji Dyrektorowi szkoły i Koordynatorowi projektu: w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. Przedstawiane do akceptacji programy zajęć obejmować muszą co najmniej jeden miesiąc zajęć.Opracowanie programu tematycznego zajęć w formie papierowej i elektronicznej i przedłożenie go do akceptacji Koordynatorowi Projektu oraz Specjaliście ds. zajęć. Zapewnienie właściwych zasad informacyjno-promocyjnych i prowadzenia dokumentacji realizowanych zajęć, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wytycznymi krajowymi i unijnymi. Zapoznanie się i przestrzeganie aktów normatywnych Projektu. Informowanie uczestników przed rozpoczęciem zajęć o źródłach finansowania Projektu. Bieżące sprawdzanie obecności uczestników i uczestniczek zajęć oraz odnotowywanie frekwencji w dzienniku zajęć oraz na listach obecności. Współpraca z Zespołem Zarządzającym. Opracowanie i wykonanie w miarę bieżących potrzeb materiałów dydaktycznych dla uczestników zajęć. Przeprowadzenie ankiet monitoringowych przekazanych przez Zespół Zarządzający wśród wszystkich uczestników zajęć. Bieżąca kontrola postępów dydaktycznych uczestników zajęć z zęstotliwością nie mniejszą niż raz na kwartał, poprzez m.in. analizę porównawczą wyników nauczania. Przygotowanie i przeprowadzenie testów wiedzy uczestników na początku i na końcu zajęć. Przygotowywanie i przekazywanie Zespołowi Zarządzającemu informacji o stanie realizacji zadania w miarę bieżących potrzeb. Sporządzenie raportu z realizacji zajęć po ich zakończeniu. Dzienniki zajęć winny być przekazane przez prowadzącego zajęcia do Specjalisty ds. zajęć niezwłocznie po ostatecznym zakończeniu zajęć, natomiast dokumentacja pozostała - w okresie rozliczeniowym, lub na wezwanie członka Zespołu Zarządzającego w razie zaistnienia takiej potrzeby. Personel Projektu ponosi pełną odpowiedzialność za uczestników w czasie trwania zajęć. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia konieczne jest prowadzenie zajęć z dziećmi (uczestnikami projektu) według harmonogramu opracowanego przez Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże ze dysponuje co najmniej 1 (jedną) osobą dla każdej z części zamówienia, na którą składa ofertę: Posiadającą wykształcenie i kwalifikacje (przygotowanie) zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400), Na potwierdzenie warunku wykonawca składa Wykaz osób - wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie załącznika nr 4 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realilzacji częsci. - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://sp1.lubartow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 1 w Lubartowie, 21-100 Lubartów, ul. Legionów 3, Sekretariat..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2013 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 1 w Lubartowie, ul. Legionów 3, 21-100 Lubartów, w sekretariacie szkoły.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Innowacyjna i kreatywna edukacja - Partnerstwo szkół w Lubartowie dla wdrożenia nowych technologii informacyjnych i komunikacyjnych współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów klasy VI - SP1/ANG/8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obowiązki prowadzącego zajęcia: Przeprowadzenie 60 godzin zajęć językowych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku. Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e-learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realilzacji częsci. - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów klasy VI - SP1/ANG/9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obowiązki prowadzącego zajęcia: Przeprowadzenie 60 godzin zajęć językowych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku. Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e-learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realilzacji częsci. - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka angielskiego dla uczniów klasy VI - SP1/ANG/10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obowiązki prowadzącego zajęcia: Przeprowadzenie 60 godzin zajęć językowych w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku. Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z naciskiem na pełne zrozumienie treści zagadnień, dokładny zapis toku rozwiązywania zadań, logiczne myślenie, z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e-learningu (systematyzacja materiału), w celu wyrównania braków z poprzednich lat nauki oraz wzbudzenia zainteresowania przedmiotem..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realilzacji częsci. - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Prowadzenie zajęć z języka polskiego Edycja tekstu dla uczniów uzdolnionych klas IV-VI - SP1/POL/U/13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obowiązki prowadzącego zajęcia: Przeprowadzenie 30 godzin zajęć z języka polskiego dla uczniów w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku. Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e-learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy o języku ojczystym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realilzacji częsci. - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Prowadzenie zajęć z historii Polski w historii dla uczniów klas I-III- SP1/POL/16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obowiązki prowadzącego zajęcia: Przeprowadzenie 30 godzin zajęć z języka polskiego dla uczniów w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku. Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e-learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy o języku ojczystym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realilzacji częsci. - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Prowadzenie zajęć z historii Polski w historii dla uczniów klas IV-VI- SP1/POL/17.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obowiązki prowadzącego zajęcia: Przeprowadzenie 30 godzin zajęć z języka polskiego dla uczniów w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku. Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e-learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy o języku ojczystym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realilzacji częsci. - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Prowadzenie zajęć z przyrody dla uczniów klasy II- SP1/PRZ/58.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obowiązki prowadzącego zajęcia: Przeprowadzenie 30 godzin zajęć z przyrody dla uczniów w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku. Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e-learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy o przyrodzie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realilzacji częsci. - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Prowadzenie zajęć z przyrody dla uczniów klasy II - SP1/PRZ/60.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obowiązki prowadzącego zajęcia: Przeprowadzenie 30 godzin zajęć z przyrody dla uczniów w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku. Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem tablic multimedialnych, programów interaktywnych, e-learningu (systematyzacja materiału), w celu rozwijania zainteresowań uczniów oraz poszerzenia wiedzy o przyrodzie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realilzacji częsci. - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Prowadzenie zajęć korygujących wady wymowy dla uczniów SP1 - SP1/KWW/65.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obowiązki prowadzącego zajęcia: Przeprowadzenie 30 godzin zajęć korygujących wady wymowy dla uczniów w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku. Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem programów interaktywnych, w celu rozwijania aparatów mowy oraz korygujące wady wymowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realilzacji częsci. - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Prowadzenie zajęć korygujących wady wymowy dla uczniów SP1 - SP1/KWW/66.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obowiązki prowadzącego zajęcia: Przeprowadzenie 30 godzin zajęć korygujących wady wymowy dla uczniów w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku. Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem programów interaktywnych, w celu rozwijania aparatów mowy oraz korygujące wady wymowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realilzacji częsci. - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Prowadzenie zajęć korygujących wady wymowy dla uczniów SP1 - SP1/KWW/67.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obowiązki prowadzącego zajęcia: Przeprowadzenie 30 godzin zajęć korygujących wady wymowy dla uczniów w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku. Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem programów interaktywnych, w celu rozwijania aparatów mowy oraz korygujące wady wymowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realilzacji częsci. - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Prowadzenie zajęć korygujących wady wymowy dla uczniów SP1 - SP1/KWW/68.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obowiązki prowadzącego zajęcia: Przeprowadzenie 30 godzin zajęć korygujących wady wymowy dla uczniów w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku. Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem programów interaktywnych, w celu rozwijania aparatów mowy oraz korygujące wady wymowy..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realilzacji częsci. - 20
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Prowadzenie zajęć Edukacja Obywatelska -język polski dla uczniów klas IV-VI - SP1/EO/75.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Obowiązki prowadzącego zajęcia: Przeprowadzenie 30 godzin zajęć poświęconych edukacji obywatelskiej dla uczniów w czasie po zakończeniu zajęć obowiązkowych uczniów, dostosowanych do wymogów uczestników i warunków szkoły (1 godzina lekcyjna zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 17 listopada 2010 r. w sprawie zasad udzielania i organizacji pomocy psychologiczno- pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz. U. Nr 228, Poz. 1487) dla uczestników i uczestniczek projektu przez okres od chwili podpisania umowy do 20 czerwca 2014 roku. Zajęcia prowadzone będą w formie warsztatów z wykorzystaniem programów interaktywnych, w celu rozwijania zainteresowań związanych z polityką, podziałem administracyjnym Polskim i wiedzą o społeczeństwie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 80
- 2. Doświadczenie zawodowe osób przewidzianych do realilzacji częsci. - 20
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Modernizacja systemu ppoż na hali sortowni ZZO w Wólce Rokickiej
- Zaprojektowanie i budowa skateparku przy ul. Mucharskiego w Lubartowie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1432 L w miejscowości Walentynów na długości ok. 1200 m - etap I.
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- Przebudowa mostu na rzece Wieprz w ciągu drogi powiatowej nr 1538 L w miejscowości Luszawa.
- Wymiana pokrycia dachowego na budynku kwatery myśliwskiej "Stary Tartak"
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenia i warsztaty dla uczniów i nauczycieli Zespół Szkół Ekonomicznych im. Tadeusza Kotarbińskiego w Radomsku
- "Zatrudnienie kadry merytorycznej w tym nauczycieli, trenerów, instruktorów, specjalistów prowadzących zajęcia w formie opiekuńczej i specjalistycznej w Placówkach Wsparcia Dziennego (PWD)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.