eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Kompleksowe świadczenie usługi w zakresie fizycznej ochrony osób i mienia składowiska odpadów należącego do BPK Sp. z o.o.

Zobacz treść przetargu, którego dotyczy to sprostowanie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-11

Numer ogłoszenia: 179507 - 2016; data zamieszczenia: 11.08.2016

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 164769 - 2016 data 27.07.2016 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Pl. Tadeusza Kościuszki 11, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. (032) 3967100; 3967151, fax. (032) 3967158.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
  • W ogłoszeniu jest: w punkcie 2: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagnia Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia, określa załącznik nr 6 do SIWZ..
  • W ogłoszeniu powinno być: w punkcie 2: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagnia Zamawiającego względem przedmiotu zamówienia, określa załącznik nr 9 do SIWZ Załacznik nr 9 o brzmieniu: SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia, pn. Kompleksowe świadczenie usługi w zakresie fizycznej ochrony osób i mienia obiektów należących do BPK Sp. z o. o. 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług w zakresie całodobowej ochrony mienia oraz monitoringu obiektów należących do BPK Sp. z o.o. w tym: 1.1. Składowiska odpadów przy ul. Jana Pawła w Bytomiu 2. Realizacja usług w zakresie całodobowej ochrony mienia oraz monitoringu obiektów, o których mowa powyżej polega na: zabezpieczeniu przed przedostaniem się osób nieuprawnionych na teren Zamawiającego, 2.1. ochronie mienia oraz pracowników Zamawiającego przed działaniem na jego terenie osób trzecich zakłócających porządek, 2.2. ochronie mienia Zamawiającego przed kradzieżą i dewastacją, 2.3. kierowaniu ruchem osób i pojazdów w warunkach normalnych, 2.4. kierowaniu ruchem osób i pojazdów podczas sytuacji kryzysowych oraz w czasie akcji ratowniczej, 3. Ochrona terenu Zamawiającego ma być wspomagana przez system monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego zapewnionego przez Zamawiającego. 4. Zamawiający wymaga aby pracownicy świadczący usługi ochrony w ramach niniejszego zamówienia byli wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony. 5. Sygnał system monitoringu, który stanowi własność Zamawiającego zostanie udostępniony Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sprzęt do odbioru tego sygnału. 6. Czas funkcjonowania pomieszczeń Zamawiającego - przyjmuje się 7 dni w tygodniu, 24h na dobę. 7. Wykonawca zapewni na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia pomieszczenia portierni a zamawiający zapewni dostęp do zaplecza sanitarnego, niezbędne dla pracowników ochrony dokonujących bezpośrednio całodobowej ochrony. 8. Do szczegółowych zadań pracowników ochrony terenu, należy: 8.1. otwieranie i zamykanie bram wjazdowych (szlabanu) oraz drzwi wejściowych do budynków w godzinach ustalonych z Zamawiającym, 8.2. kierowanie ruchem osób i pojazdów (w tym kierowanie podczas sytuacji kryzysowych), 8.3. kontrola pojazdów i osób przybywających na terenie oraz opuszczających teren, 8.4. reagowanie oraz podejmowanie odpowiednich działań w przypadku włączenia się systemów alarmowych, zainstalowanych na terenie Zamawiającego, 8.5. kierowanie ruchem w czasie akcji ratowniczej, 8.6. protokolarne przejmowanie i przekazywanie stanu zamknięć i zabezpieczeń obiektów, magazynów i pomieszczeń od uprawnionych użytkowników w godzinach ich zamknięcia i otwarcia (ustalonych z użytkownikami) - o ile nastąpi taka konieczność, 8.7. przyjmowanie oraz wydawanie, za potwierdzeniem, kluczy z pomieszczeń biurowych oraz ich właściwe przechowywanie i zabezpieczenie, 8.8. dozorowanie terenu i obiektów, bram, furtek, zamknięć i plomb, przyłączy i instalacji wodnych i elektrycznych (w pomieszczeniach dostępnych), 8.9. nocna kontrola (tj. kontrola prowadzona w godzinach od 18.00 do 6.00 dnia następnego), 8.10. patrolowanie terenu obiektu i budynków Zamawiającego oraz jego ogrodzenia wg planu ochrony obiektu, który przygotuje wykonawca, 8.11. zgłaszanie Zamawiającemu i odnotowywanie faktu nieczynnych urządzeń świetlnych, 8.12. doraźna ochrona osób przebywających na terenie obiektu i mienia, 8.13. nadzorowanie prawidłowego utrzymania w czystości pomieszczeń budynków portierni, innych zajmowanych pomieszczeń przez wykonawcę oraz terenu przyległego, 8.14. informowanie Zamawiającego o liczbie osób, przebywających na terenie Zamawiającego i uprawnionych do wstępu bez uprzedniego uzyskania zezwolenia, w przypadku zaistnienia bezpośredniego zagrożenia życia i zdrowia człowieka, albo mienia oraz konieczności rozpoczęcia natychmiastowego działania. Osobami tymi mogą być funkcjonariusze Policji, Straży Pożarnej, formacji Obrony Cywilnej, pracownicy Pogotowia Ratunkowego, pracownicy Państwowej Inspekcji Ochrony Środowiska, pracownicy służb ochrony radiologicznej (promieniotwórczej, chemicznej, biologicznej), 8.15. kontaktowanie się z pracownikami Zamawiającego w celu wymiany informacji o zasadach przebywania osób trzecich na terenie obiektów. 9. Szczegółowe wytyczne Zamawiającego dotyczące sposobu funkcjonowania w obrębie poszczególnych obiektów zostaną przekazane do stosowania Wykonawcy w formie pisemnych dokumentów dla każdego obiektu, po podpisaniu umowy. 10. Dodatkowe wymagania Zamawiającego: 10.1. Pracownicy ochrony wyznaczeni przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia (ochrony fizycznej) muszą posiadać pełną sprawność fizyczną umożliwiającą im należyte wypełnianie obowiązków wynikających z zawartej umowy. 10.2. Warunkiem koniecznym jest zatrudnianie we wszystkie dni roku na każdej z 2 zmian (od 06.00 do 18.00 i od 18.00 do 06.00 dnia następnego) po dwóch pracowników ochrony dla obiektów Wykonawca będzie wykonywał przedmiot umowy przy użyciu własnego sprzętu, urządzeń, oraz wyposażenia. Pracownicy ochrony muszą być wyposażeni w urządzenia łączności radiowej (krótkofalówki), szperacze halogenowe oraz identyfikatory i jednolite (wyróżniające) ubiory firmowe. 10.3. Wykonawca, z którym będzie zawarta umowa na realizację usługi ochrony musi posiadać skuteczną łączność radiową pomiędzy pracownikami pełniącymi służbę na obiekcie oraz łączność radiową pomiędzy pracownikami ochrony, a grupą interwencyjną. Wykonawca musi posiadać łączność umożliwiającą natychmiastowe powiadomienie Zamawiającego, Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego, Pogotowia Energetycznego, Pogotowia Wodno - Kanalizacyjnego i Gazowego. 10.4. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania w budynkach i na terenie obiektu Zamawiającego, taką liczbę punktów kontroli obchodu służb dozorujących, aby obchody obejmowały swym zakresem strategiczne punkty całych terenów. Ilość punktów kontroli obchodu zostanie ustalona w przygotowanym przez Wykonawcę planie ochrony obiektu i podana do zatwierdzenia przez Zamawiającego. 10.5. Wymagany przez Zamawiającego maksymalny czas dojazdu grupy interwencyjnej Wykonawcy do Zamawiającego nie może być dłuższy niż 15 minut. 10.6. Czas dojazdu będzie liczony od chwili powiadomienia dyżurnego pracownika Wykonawcy przez system alarmujący Zamawiającego lub od telefonicznego zgłoszenia konieczności przyjazdu grupy interwencyjnej przez Zamawiającego lub pracowników ochrony. 10.7. Zamawiający informuje, że może w ciągu roku dokonać, dwóch testowych alarmów w celu sprawdzenia czasu dojazdu grupy interwencyjnej do miejsca ochranianego, które wykonawca winien uwzględnić w kosztach świadczonej usługi zawartych w cenie oferty..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2016 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Plac T. Kościuszki 11, 41-902 Bytom, kancelaria - Biuro Obsługi Klienta..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2016 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Bytomskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Plac T. Kościuszki 11, 41-902 Bytom, kancelaria - Biuro Obsługi Klienta..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.