eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żory › ZAKUP I DOSTAWA FORTEPIANU

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-07

Żory: ZAKUP I DOSTAWA FORTEPIANU
Numer ogłoszenia: 179505 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 165623 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Państwowych Szkół Muzycznych w Żorach, Ul. Dworcowa 6, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 434 10 62, faks 32 434 10 62.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA FORTEPIANU.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę (do siedziby Zamawiającego - Żory, ul. Dworcowa 6) transportem własnym fabrycznie nowego, nie będącego przedmiotem ekspozycji ani demonstracji, nieużywanego, pochodzącego z bieżącej produkcji (nie wcześniejszego niż w 2015 roku) wykonanego ręcznie na najwyższym poziomie technicznym instrumentu muzycznego klawiszowego - fortepianu - opisanego w pkt 2. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - instrument, o parametrach nie gorszych niż n/w: a) kolor czarny połysk, lakierowany wielowarstwowo, b) długość: minimum 212 cm - maximum 214 cm, c) minimum 88 klawiszy, pokrywanych: - białe - syntetyczną kością słoniową, zapobiegającą ślizganiu się palców, która posiada delikatną teksturę i absorbuje wilgoć, - czarne - kompozytem drewna hebanowego i tworzywa sztucznego lub drewna hebanowego, d) 3 pedały (środkowy pedał: sostenuto), e) dno rezonansowe oraz żebra wykonane z długo sezonowanego wysokiej jakości świerku (europejskiego lub północnoamerykańskiego lub azjatyckiego), f) rama wykonana z żeliwa, g) system Duplex lub równoważny system (np. 4 struna alikwotowa lub pojedyncze wiązania strun na całej skali instrumentu), h) kolektor brzmienia Core System z wewnętrznym pierścieniem z drewna, który charakteryzuje się bardzo dużą trwałością i odbija dźwięk z powrotem do dna rezonansowego (efekt lustra) lub równoważny system (np. metalowy korektor brzmienia), i) pionowo laminowany mostek wiolinowy lub wykonany z litego twardego drewna, j) elementy mechaniki wykonane z włókna węglowego lub wysokiej jakości drewna impregnowanego w celu zabezpieczenia przed zmianami wilgotności, k) młotki - ręcznie formowane bez użycia sztucznych utwardzaczy, l) tłumik - główki z litego drewna, - najwyższej jakości filc - włókna wełny, m) mechanizm łagodnego opuszczania pokrywy klawiatury, n) minimum 5 możliwości ustawienia pulpitu, o) minimum 3 pozycje otwarcia przykrywy fortepianu, p) zamki przykrywy fortepianu i pokrywy klawiatury, q) nogi wyposażone w metalowe mosiężne rolki transportowe z hamulcami, r) w komplecie pokrowiec firmowy w kolorze czarnym dopasowany do instrumentu umożliwiający przykrycie klawiatury oraz boków instrumentu, zewnętrznie wodoodporny, od strony wewnętrznej miękki. 3. Za równoważny instrument w stosunku do wskazanego Zamawiający uzna taki oferowany przez Wykonawców instrument, który pod względem artystycznym, wykonawczym technicznym oraz funkcjonalnym i użytkowym będzie równoważny do opisanego w przedmiocie zamówienia. Za równoważny pod względem: - artystycznym i wykonawczym i funkcjonalnym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który umożliwią na etapie jego eksploatacji osiągnięcie zakładanych walorów artystycznych w trakcie wykonywania utworów muzycznych, - technicznym i użytkowym - Zamawiający rozumie tak wykonany instrument, który posiada równoważną pod względem technicznym budowę i wyposażenie co zawarty w opisie przedmiotu zamówienia instrument. Uwagi: a) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych, o parametrach techniczno - użytkowych nie gorszych niż te podane w opisie przedmiotu zamówienia - podstawa prawna art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. b) W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie ich funkcjonalnej i użytkowej równoważności z systemami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. c) Przedmiot zamówienia obejmuje również pierwsze strojenie instrumentu z intonacją instrumentu po jego wniesieniu i ustawieniu (pozostawieniu) we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w siedzibie Zamawiającego oraz strojenie z intonacją po pierwszym roku użytkowania. 4. W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest do: a) Udzielenia minimum 5 letniego okresu gwarancji. b) Zapewnienia bieżącej konserwacji i napraw w okresie gwarancji w systemie door to door, 5. Termin realizacji zamówienia: od daty podpisania umowy do 21 grudnia 2015 roku. 6. Kod CPV: a) 37.31.00.00-4 - instrumenty muzyczne, c) 37.32.16.00-0 - pokrowce lub futerały na instrumenty muzyczne lub akcesoria. 7. Termin i sposób płatności - płatne przelewem, jednorazowo po zakończeniu realizacji dostawy w terminie 30 dni od daty otrzymania rachunku (faktury). 8. W okresie gwarancji, Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki jakiegokolwiek elementu przedmiotu zamówienia do jego naprawy w terminie nie dłuższym niż 7 dni od zgłoszenia usterki. Reakcja Wykonawcy na dokonane przez Zamawiającego zgłoszenie - 24 godziny. 9. W przypadkach, o których mowa w punkcie 8, okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: 1) w przypadku naprawy - o okres wykonywania naprawy, 2) w przypadku dokonania wymiany - o okres gwarancji. 10. Przed wyborem najkorzystniejszej oferty (na etapie oceny merytorycznej) Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia przedstawicielom Zamawiającego przetestowania instrumentu w siedzibie Zamawiającego lub w innym dogodnym dla Wykonawcy i Zamawiającego miejscu. W przypadku testowania instrumentów poza siedzibą Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany do umożliwienia na jego koszt pobytu (przejazd tam i z powrotem, zakwaterowanie i wyżywienie) dwóch wskazanych przez Zamawiającego przedstawicieli. Termin spotkania będzie ustalany w trybie indywidualnym, jednak niezwłocznie po wystosowaniu takiej prośby przez Zamawiającego. Procedura oceny merytorycznej instrumentów przewidywana jest przez okres nie dłuższy niż 7 dni od dnia otwarcia ofert. Celem przetestowania instrumentu jest potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu (zgodność oferowanego instrumentu z przedmiotem zamówienia) oraz ocena instrumentu pod kątem kryterium oceny - jakość. Zamawiający zastrzega sobie, iż oceniany przez Zamawiającego na etapie testowania instrument, będzie tożsamym z tym, który w późniejszym terminie (w przypadku powierzenia realizacji zamówienia) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu. Od strony praktycznej będzie to oznaczało dostarczenie przez Wykonawcę (pod rygorem wypowiedzenia umowy przez Zamawiającego z winy Wykonawcy) instrumentu o numerach fabrycznych zaznaczonych na etapie testowania przez przedstawicieli Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.31.00.00-4, 37.32.16.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Silesia Music Center Spółka z o. o., ul. Partyzantów 6, 32-650 Kęty, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 156000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 190896,00

  • Oferta z najniższą ceną: 190896,00 / Oferta z najwyższą ceną: 190896,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.