eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dynów › Przebudowa budynków w Nadleśnictwie Dynów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-07

Dynów: Przebudowa budynków w Nadleśnictwie Dynów
Numer ogłoszenia: 179486 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Dynów , ul. Jaklów 2, 36-065 Dynów, woj. podkarpackie, tel. 016 6521229 w. 20, faks 016 6521072.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krosno.lasy.gov.pl/web/dynow

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa budynków w Nadleśnictwie Dynów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową budynku mieszkalnego nr 165/65 w Leśnictwie Żohatyn oraz remontem i przebudową istniejącego budynku gospodarczego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek biurowo-dydaktyczny. Zamówienie podzielone jest na 2 części: - Część nr 1 Przebudowa budynku mieszkalnego nr 165/65 w Leśnictwie Żohatyn,podzielona na: Zadanie 1. Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej do przydomowej oczyszczalni ścieków: Zadanie 2. Remont i przebudowa ogrodzenia wokół budynku mieszkalnego w Leśnictwie Żohatyn. - Część nr 2 Remont i przebudowa istniejącego budynku gospodarczego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek biurowo-dydaktyczny..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust.1 pkt. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, polegających na wykonaniu robót budowlanych zgodnych z przedmiotem niniejszego zamówienia, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości Część nr 1 - 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych), Część nr 2 - 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych), 2. Wadium może być wnoszone w: - pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGŻ Przemyśl 32 2030 0045 1110 0000 0090 8710 z dopiskiem: S 2710-3/2013 - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 3.Oryginał wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez uprawnione podmioty, należy dostarczyć do siedziby Zamawiającego w wyznaczonym terminie w osobnej kopercie (sposób dowolny). 4.Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego. 5.Zamawiający wymaga, aby okres ważności poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez uprawnione podmioty nie był krótszy niż okres związania ofertą. 6.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 22.05.2013 r. godziny 12:00. 7.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej wysokości i formie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8.Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.), nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) lub pełnomocnictw, chyba że, udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) Odmówił podpisania umowy w sprawie zmówienia na warunkach określonych w ofercie, 2) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 13.Wadium wniesione w pieniądzu, Zamawiający przechowa na rachunku bankowym i zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu spełnienia powyższego warunku Wykonawcy wykażą i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie, co najmniej jednej roboty budowlanej: - Część nr 1: Zadnie 1 - polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie, kanalizacji sanitarnej o wartości minimum 9 000,00 złotych brutto, Zadanie 2 - polegającej na budowie lub przebudowie lub remoncie ogrodzenia o wartości minimum 6 000,00 złotych brutto, -Część nr 2 polegającej na wykonaniu docieplenia budynku o wartości minimum 50 000,00 złotych brutto, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie spełnienia/nie spełnienia na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów i oświadczeń.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek winien spełniać, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości minimum część nr 1: 20 000,00 złotych brutto, Część nr 2: 50 000 złotych brutto. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie spełnienia/nie spełnienia na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty dokumentów. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek winien spełniać, co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym oraz osobach zdolnych do wykonywania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiają w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowaniu i podpisania umowy - do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewidują możliwość dokonywania istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: 1)Terminu wykonania zamówienia: a)Jeżeli zajdzie konieczność wprowadzenia w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych albo w innych dokumentach zmian, wywołanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów albo zmianami w wiedzy technicznej; b)Konieczność wprowadzenia zmian w sposobie wykonania robót budowlanych, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej oraz w przypadku stwierdzenia niezinwentaryzowanych elementów infrastruktury, c)Na skutek działania siły wyższej (np. klęski żywiołowej, strajku generalnego lub lokalnego), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania robót; d)W przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie robót; e)Jeżeli wystąpią okoliczności, których strony nie mogły przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności; f)Jeżeli konieczność zmiany terminu zakończenia robót wystąpi w następstwie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności w przypadku czasowego wstrzymania robót przez Zamawiającego; g) Termin realizacji zamówienia może ulec przesunięciu także w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych. 2) Zmiany zakresu zamówienia powierzanego do wykonania podwykonawcom; 3) Zmiana osoby pełniącej funkcję kierownika budowy; 4) Zmiany formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 5)Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); 6) Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami; 2. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z wymienionych okoliczności, termin realizacji zamówienia ulega odpowiedniemu wydłużeniu o czas niezbędny na należyte spełnienie świadczenia, nie dłużej jednak niż czas trwania tych okoliczności. Wszelkie zmiany dla swojej ważności wymagają formy pisemnej w postaci kolejno ponumerowanych Aneksów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_dynow/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Dynów ul. Jaklów 2,36-065 Dynów,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 12:00, miejsce: Nadleśnictwo Dynów ul. Jaklów 2,36-065 Dynów, sekretariat (pokój nr 7).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I.Kryteria oceny ofert 1. Zamawiający oceni i porówna jedynie oferty, które: 1)Zostaną złożone przez Wykonawców niewykluczonych przez Zamawiającego z niniejszego postępowania. 2)Nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego. 2.Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o kryterium ceny (C) - waga kryterium 100%. Oferta może otrzymać maksymalnie 100 punktów. 3.Zasady oceny dla kryterium cena (C). Oferta otrzyma zaokrągloną do dwóch miejsc po przecinku ilość punktów wynikającą z działania: Pi (C) = (Cn / Co) x 100 pkt gdzie: Pi (C) - przyznane punkty kryterium cena; Cn - najniższa ofertowa cena (brutto) spośród wszystkich ważnych ofert; Co - cena oferty ocenianej (brutto). 4.Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 5.Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która w sumie uzyska największą ilość punktów. 6.Ocenie podlegać będą ceny brutto. 7.Jeżeli w postępowaniu o zamówienie zostały złożone oferty o takiej samej cenie, (uzyskają taka samą ilość punktów), Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia w określonym przez siebie terminie ofert dodatkowych. Składając oferty dodatkowe, Zamawiający nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 8.W przypadku Wykonawcy zagranicznego, który na podstawie odrębnych przepisów nie jest zobowiązany do uiszczenia podatku VAT na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i który w formularzu oferty poda cenę z zerową stawką VAT, Zamawiający na etapie oceny i porównania ofert doliczy do ceny ofertowej podatek od towarów i usług VAT, zgodnie z art. 91 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm.) . Powyższe wynika z konieczności ustalenia kwoty, która będzie realnie obciążała budżet Zamawiającego z tytułu realizacji zamówienia. 9.W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty. II.Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % wynagrodzenia brutto, tj. ceny ofertowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa budynku mieszkalnego nr 165/65 w Leśnictwie Żohatyn.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej do przydomowej oczyszczalni ścieków: a) Wykopy oraz przekopy wykonane na odkład koparką - 58,37 m3 b) Ułożenie rur z PCV o średnicy 160 mm - 26 m c) Ułożenie rur z PCV o średnicy 110 mm - 70,5 m d) Posadowienie studzienek kanalizacyjnych - 3 szt. e) Ułożenie drenażu ze żwirku filtrującego o grubości 20 cm pod rury - 7,56 m3 f) Montaż przydomowej oczyszczalni ścieków - 1 szt. g) Włączenie przyłącza kanalizacji do istniejącej kanalizacji sanitarnej Zadanie 2. Remont i przebudowa ogrodzenia wokół budynku mieszkalnego w Leśnictwie Żohatyn. a) Przycięcie gałęzi żywopłotu - 391,5 m2 b) Rozebranie ogrodzenia z siatki - 218,7 m2 c) Wykopy jamiste - odkopanie fundamentów słupków, bram i furtek - 8,4 m2 d) Czyszczenie mechaniczne słupków - 20,1 m2 e) Dwukrotne malowanie konstrukcji - 20,1 m2 f) Wykopy dołów dla fundamentów słupków bramowych i furtek - 7 szt. g) Obetonowanie słupków bramowych i furtek - 1,56 m3 h) Montaż bram i furtek - 4 kpl. i) Ogrodzenie z siatki stalowej ocynkowanej powlekanej - 159,6 m Lokalizacja: woj. podkarpackie, powiat przemyski, Gmina Bircza, miejscowość Żohatyn, numer działki ewidencyjnej - 267/12; Nadleśnictwo Dynów, Leśnictwo Żohatyn; Budynek leśniczówki wraz z budynkiem gospodarczym położony jest na działce nr ew.: 267/12, w miejscowości Żohatyn..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8, 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont i przebudowa istniejącego budynku gospodarczego ze zmianą sposobu użytkowania na budynek biurowo-dydaktyczny..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje m. in.: 1) Prace rozbiórkowe - rozebranie ścian betonowych o grubości : do 30 cm - 2,916 m3 do 10 cm - 3,77 m3 2) Izolacja i docieplenie ścian fundamentowych, obłożenie płytkami - 42,88 m2 3) Docieplenie ścian zewnętrznych budynku wraz z elewacją - 445,03 m2 4) Montaż daszków poliwęglanu - 2 szt. 5) Obróbki blacharskie parapetów okiennych - 8,292 m2 6) Budowa wiatrołapu i schodów zewnętrznych 7) Wykonanie balustrady na balkonie z drewna iglastego - 9,6 m 8) Wykonanie płytki odbojowej z kostki brukowej betonowej i podestów wejściowych - 48,954 m2 9) Wykonanie przyłącza do kanalizacji sanitarnej - 18 m 10) Demontaż i montaż rur spustowych - 20 m 11) Demontaż i montaż drzwi wejściowych do magazynu - 1 szt. Lokalizacja: woj. podkarpackie, powiat rzeszowski, Gmina Dynów, miejscowość Dynów, numer działki ewidencyjnej - 5784/5;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.23.00-4, 45.41.00.00-4, 45.42.21.00-2, 45.32.10.00-3, 45.44.21.00-8, 45.26.25.21-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.