eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgierz › Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną oraz sprzątanie pozimowe na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego - 3 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-23

Zgierz: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną oraz sprzątanie pozimowe na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego - 3 zadania
Numer ogłoszenia: 17947 - 2016; data zamieszczenia: 23.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zgierski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Zgierskiego , ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 288 81 00, faks 42 719 08 16.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.zgierz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.powiatzgierski.bip.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną oraz sprzątanie pozimowe na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego - 3 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 zadania, zwane dalej częściami : 1) Część Nr 1 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną oraz sprzątanie pozimowe na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki oraz gminy Parzęczew; 2) Część Nr 2 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną oraz sprzątanie pozimowe na terenie gminy Zgierz oraz gminy Ozorków; 3) Część Nr 3 - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną oraz sprzątanie pozimowe na terenie miasta i gminy Stryków oraz gminy Głowno. 2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Liczba części - 3. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie na 2 części zamówienia. Wykonawca, który złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia zobowiązany będzie do realizacji zamówienia jednocześnie na terenach wszystkich miast i gmin objętych tymi częściami. 3. Przedmiotem zamówienia (dla wszystkich części zamówienia) jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną na gorąco , lepiszcze: asfalt, ręczne obcinanie krawędzi, masa grysowa oraz sprzątanie pozimowe na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego, o których mowa w załączniku Nr 9 do SIWZ. W przypadku, kiedy powyższe składowe zadania się nakładają przed przystąpieniem do realizacji remontów cząstkowych Wykonawca, każdorazowo, po wcześniejszym ustaleniu z uprawnionym do tej czynności przedstawicielem Zamawiającego, zobowiązany będzie do przeprowadzenia czynności związanych z jednorazowym pozimowym sprzątnięciem pasów drogowych na całej długości i szerokości na terenie poszczególnych miast i gmin. Czynności te polegać będą w szczególności na: 1) oczyszczeniu wszystkich nawierzchni drogowych ograniczonych krawężnikami, nawierzchni zatok, parkingów; 2) zebraniu piasku z korytek ściekowych i innych urządzeń odwodnieniowych; 3) zebraniu zanieczyszczeń z pasów drogowych; 4) wywiezieniu nieczystości na wysypisko. Dokładna lokalizacja zakładanych remontów cząstkowych oraz sprzątań pozimowych wskazana jest w wykazie dróg - załącznik Nr 9 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót objętych przedmiotem zamówienia oraz wymagania dotyczące ich wykonania zawarte są w: 1) Ogólnych Specyfikacjach Technicznych - stanowiących załączniki od Nr 7A do Nr 7C do SIWZ; 2) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową - stanowiącej załącznik Nr 8 A do SIWZ; 3) Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Sprzątanie dróg i ulic Powiatu Zgierskiego - stanowiącej załącznik Nr 8 B do SIWZ 4) wykazie dróg - stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ; 5) przedmiarach - stanowiących załączniki nr 10A-10C do SIWZ. 5. Szacunkowe ilości zamówienia : 1 2 3 4 Numer części Nazwa części Mieszanka mineralno - bitumiczna w tonach/km Oczyszczenie nawierzchni po okresie zimowym w km Część Nr 1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną oraz sprzątanie pozimowe na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki oraz gminy Parzęczew 93/35,869 18,08 Część Nr 2 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną oraz sprzątanie pozimowe na terenie gminy Zgierz oraz gminy Ozorków 225/85,917 25,34 Część Nr 3 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno- bitumiczną oraz sprzątanie pozimowe na terenie miasta i gminy Stryków oraz gminy Głowno 86/32,118 29,81 Zamawiający informuje, że szacunkowe ilości zamówienia (wskazane w tabeli odrębnie dla danej części zamówienia) są ilościami orientacyjnymi, ustalonymi na podstawie zużycia w okresie ostatnich 12 miesięcy przed wszczęciem niniejszego postępowania oraz przewidywanego na rok 2016 r. zapotrzebowania, przyjętymi w celu wyboru oferty najkorzystniejszej, z tego tytułu nie należy się Wykonawcy żadne roszczenie. Umowa na realizację zamówienia publicznego zostanie zawarta do wysokości kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację przedmiotu zamówienia (w ramach danej części zamówienia), natomiast rozliczenia z Wykonawcą odbywać się będą na podstawie cen jednostkowych brutto wskazanych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym oraz faktycznie zrealizowanego przez Wykonawcę zakresu prac. Wynagrodzenie to będzie mieć charakter wynagrodzenia ryczałtowego. Podstawą do wyliczenia ceny ryczałtowej są specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Zgodnie z istotą wynagrodzenia ryczałtowego przedmiar robót do wyliczenia ceny oferty winien sporządzić Wykonawca na podstawie dokumentacji technicznej lub pomiarów z natury. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym, Zamawiający zaleca sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z przekazaną przez Zamawiającego dokumentacją techniczną, zasadami wiedzy technicznej, z obowiązującymi normami technicznymi i technologicznymi, standardami zabezpieczenia i bezpieczeństwa p.poż i bhp, przepisami prawa techniczno - budowlanego. 7. Wykonawca na koszt własny zorganizuje zaplecze budowy, zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia oraz zapewni miejsce składowania odpadów oraz ich usunięcie. 8. Wykonawca na koszt własny zobowiązany będzie do wykonania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas trwania robót oraz ponosić będzie koszty zmiany organizacji ruchu, oznakowana tymczasowego oraz jego utrzymanie i demontaż. 9. Wykonawca zobowiązany będzie udzielić 12 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia (w ramach danej części zamówienia). Odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady równa jest okresowi gwarancji jakości. W dniu odbioru ostatecznego Wykonawca zobowiązany będzie (w ramach danej części zamówienia) do złożenia w siedzibie Zamawiającego, o której mowa w dziale I ust. 2 pkt 5 SIWZ, dokumentu potwierdzającego udzielenie gwarancji jakości, w formie pisemnej. Zamawiający nie zawiera umowy ramowej i nie ustanawia dynamicznego systemu zakupów oraz nie stosuje aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy jedynie w zakresie wykonania remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną stanowiących nie więcej niż 45% wartości maksymalnego zobowiązania finansowego Zamawiającego w ramach tego elementu składowego zamówienia podstawowego (odrębnie dla danej części zamówienia ) i polegających na powtórzeniu robót budowlanych tego samego rodzaju, jak w zamówieniu podstawowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania niniejszego warunku. Zamawiający dokona oceny spełniania przedmiotowego warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez Wykonawcę, metodą spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca, który w okresie 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie lub inny dokument, z którego jednoznacznie wynikać będzie, że Wykonawca podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszeniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. 2. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków składa, w szczególności pisemne zobowiązanie (w formie oryginału) tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Realizacja przedmiotu zamówienia - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Istotne zmiany do treści niniejszej umowy będą dopuszczalne jedynie w przypadku: 1) zmiany ogólne: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy; 2) zmiany w zakresie rozwiązań technologicznych określonych w dokumentacji technicznej stanowiącej opis przedmiotu umowy: a) na wniosek Wykonawcy, za zgodą Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji, mogą być dokonywane zmiany technologii wykonywania elementów robót; dopuszcza się je tylko w przypadku, gdy, proponowane przez Wykonawcę rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od tego, jakie przewiduje dokumentacja techniczna, a Wykonawca nie będzie żądał zwiększenia wynagrodzenia za wykonywane roboty. W tym przypadku Wykonawca przedstawia koncepcję zamienną zawierający opis proponowanych zmian wraz z rysunkami. Koncepcja zamienna wymaga zatwierdzenia przez nadzór autorski /projektanta/, uzgodnienia z inspektorem nadzoru i akceptacji Zamawiającego. Powyższe zmiany nie stanowią podstawy do zmiany terminu zakończenia robót; b) w uzasadnionych przypadkach, gdy realizacja zadania według obowiązującej dokumentacji technicznej powodowałoby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy, przy czym zmiany te nie mogą spowodować zwiększenia wynagrodzenia za wykonywane roboty oraz nie stanowią podstawy do zmiany terminu zakończenia robót; 3) zmiany w zakresie terminu realizacji zamówienia: a) katastrofy naturalnej lub awarii technicznej, których skutki zagrażają życiu lub zdrowiu dużej liczby osób, mieniu w wielkich rozmiarach albo środowisku na znacznych obszarach; b) wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. do wydania, których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym w/w decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; c) odmowy wydania przez właściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; d) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z niezaplanowanymi wcześniej, a równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami, w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji; o ile okoliczności, tych nie można było, przy dochowaniu należytej staranności, przewidzieć przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1) zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności; 2) strona występująca z wnioskiem o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w ust. 6. tj. przedłożyć uzasadnienie oraz dowody wystąpienia wskazanych okoliczności, w szczególności: dokumentację fotograficzną lub opinie stosownych organów. Zasadność wniosku Wykonawcy musi być każdorazowo potwierdzona przez inspektora nadzoru działającego w imieniu Zamawiającego, pod rygorem nieważności (z wyłączeniem pkt 1 w ust. 6); 3) wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatzgierski.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6A pok.216.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Zgierzu ul. Sadowa 6A pok.15 Kancelaria podawcza.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną oraz sprzątanie pozimowe na terenie miasta i gminy Aleksandrów Łódzki oraz gminy Parzęczew;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia (dla wszystkich części zamówienia) jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną na gorąco , lepiszcze: asfalt, ręczne obcinanie krawędzi, masa grysowa oraz sprzątanie pozimowe na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego, o których mowa w załączniku Nr 9 do SIWZ. W przypadku, kiedy powyższe składowe zadania się nakładają przed przystąpieniem do realizacji remontów cząstkowych Wykonawca, każdorazowo, po wcześniejszym ustaleniu z uprawnionym do tej czynności przedstawicielem Zamawiającego, zobowiązany będzie do przeprowadzenia czynności związanych z jednorazowym pozimowym sprzątnięciem pasów drogowych na całej długości i szerokości na terenie poszczególnych miast i gmin. Czynności te polegać będą w szczególności na: 1) oczyszczeniu wszystkich nawierzchni drogowych ograniczonych krawężnikami, nawierzchni zatok, parkingów; 2) zebraniu piasku z korytek ściekowych i innych urządzeń odwodnieniowych; 3) zebraniu zanieczyszczeń z pasów drogowych; 4) wywiezieniu nieczystości na wysypisko. Dokładna lokalizacja zakładanych remontów cząstkowych oraz sprzątań pozimowych wskazana jest w wykazie dróg - załącznik Nr 9 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. realizacja przedmiotu zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną oraz sprzątanie pozimowe na terenie gminy Zgierz oraz gminy Ozorków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia (dla wszystkich części zamówienia) jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną na gorąco , lepiszcze: asfalt, ręczne obcinanie krawędzi, masa grysowa oraz sprzątanie pozimowe na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego, o których mowa w załączniku Nr 9 do SIWZ. W przypadku, kiedy powyższe składowe zadania się nakładają przed przystąpieniem do realizacji remontów cząstkowych Wykonawca, każdorazowo, po wcześniejszym ustaleniu z uprawnionym do tej czynności przedstawicielem Zamawiającego, zobowiązany będzie do przeprowadzenia czynności związanych z jednorazowym pozimowym sprzątnięciem pasów drogowych na całej długości i szerokości na terenie poszczególnych miast i gmin. Czynności te polegać będą w szczególności na: 1) oczyszczeniu wszystkich nawierzchni drogowych ograniczonych krawężnikami, nawierzchni zatok, parkingów; 2) zebraniu piasku z korytek ściekowych i innych urządzeń odwodnieniowych; 3) zebraniu zanieczyszczeń z pasów drogowych; 4) wywiezieniu nieczystości na wysypisko. Dokładna lokalizacja zakładanych remontów cząstkowych oraz sprzątań pozimowych wskazana jest w wykazie dróg - załącznik Nr 9 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. realizacja przedmiotu zamówienia - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną oraz sprzątanie pozimowe na terenie miasta i gminy Stryków oraz gminy Głowno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia (dla wszystkich części zamówienia) jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie cząstkowym nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - bitumiczną na gorąco , lepiszcze: asfalt, ręczne obcinanie krawędzi, masa grysowa oraz sprzątanie pozimowe na drogach powiatowych Powiatu Zgierskiego, o których mowa w załączniku Nr 9 do SIWZ. W przypadku, kiedy powyższe składowe zadania się nakładają przed przystąpieniem do realizacji remontów cząstkowych Wykonawca, każdorazowo, po wcześniejszym ustaleniu z uprawnionym do tej czynności przedstawicielem Zamawiającego, zobowiązany będzie do przeprowadzenia czynności związanych z jednorazowym pozimowym sprzątnięciem pasów drogowych na całej długości i szerokości na terenie poszczególnych miast i gmin. Czynności te polegać będą w szczególności na: 1) oczyszczeniu wszystkich nawierzchni drogowych ograniczonych krawężnikami, nawierzchni zatok, parkingów; 2) zebraniu piasku z korytek ściekowych i innych urządzeń odwodnieniowych; 3) zebraniu zanieczyszczeń z pasów drogowych; 4) wywiezieniu nieczystości na wysypisko. Dokładna lokalizacja zakładanych remontów cząstkowych oraz sprzątań pozimowych wskazana jest w wykazie dróg - załącznik Nr 9 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. realizacja przedmiotu zamówienia - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.