eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Udzielenie kredytu długoterminowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-08-11

Biskupiec: Udzielenie kredytu długoterminowego
Numer ogłoszenia: 179465 - 2016; data zamieszczenia: 11.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144743 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec, ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 56 4745057 do 59, faks 56 4747952.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Udzielenie kredytu długoterminowego Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)udzielenie Gminie Biskupiec kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego na sfinansowanie realizowanego własnego zadania inwestycyjnego w kwocie 1 039 728,00 zł (słownie: jeden milion trzydzieści dziewięć tysięcy siedemset dwadzieścia osiem 00/100 zł) na udzielenie dotacji dla Powiatu Nowomiejskiego na realizację inwestycji pn.: 1. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1279N Kisielice-Biskupiec 2. Przebudowa drogi powiatowej Nr 1299N gr. Woj. (Brodnica) - Krotoszyny - Szwarcenowo - dr. pow. Nr 1333N (Radomno) na odcinkach Łąkorz-Bielice oraz Krotoszyny-Szwarcenowo w km 13+770 do 14+670 termin uruchomienia kredytu: na wezwanie zamawiającego, do dnia 15 września 2016r. ostateczna spłata kredytu nastąpi w dniu 30 grudnia 2024r. Spłata kredytu będzie następowała: - W ratach miesięcznych w ostatnim dniu miesiąca począwszy od 1 stycznia 2017 roku. - Pierwsza rata płatna w terminie do 31 stycznia 2017 roku. - 36 równych rat po 2 000,00 zł płatne od dnia 31 stycznia 2017 roku do dnia 31 grudnia 2019 roku, - 24 równe raty po 10 000,00 zł płatne od dnia 31 stycznia 2020 roku do dnia 31 grudnia 2021 roku - 12 równych rat po 12 000,00 zł płatne od dnia 31 stycznia 2022 roku do dnia 30 grudnia 2022 roku - 12 równych rat po 24 000,00 zł płatne od dnia 31 stycznia 2023 roku do dnia 30 grudnia 2023 roku - 11 równych rat po 26 000,00 zł płatne od dnia 31 stycznia 2024 roku do dnia 30 listopada 2024 roku - ostatnia rata wyrównująca 9 728,00 zł płatna do dnia 30 grudnia 2024 roku Odsetki od kredytu będą naliczane w okresach miesięcznych od zrealizowanej kwoty kredytu i płatne w okresach miesięcznych. Zamawiający wymaga aby do naliczania odsetek stosowany był kalendarz rzeczywisty tj. kalendarz, w którym miesiąc i rok mają zawsze rzeczywistą liczbę dni. 2. Zabezpieczenie kredytu stanowić będzie weksel In blanco oraz oświadczenie o poddaniu się egzekucji wraz z kontrasygnatą skarbnika 3. oprocentowanie kredytu według stawki WIBOR 3M: do oferty na dzień ogłoszenia przetargu, do umowy wg stawki obowiązującej w dniu poprzedzającym podpisanie umowy kredytowej. 4. Zamawiający ma prawo dokonać wcześniejszej spłaty kredytu w całości lub jego części bez uprzedniego powiadomienia Kredytodawcy i bez ponoszenia jakichkolwiek obciążeń z tego tytułu. W przypadku wcześniejszej, częściowej spłaty kredytu, okres kredytowania pozostaje bez zmian, chyba, że Kredytobiorca złoży odmienną dyspozycję na piśmie. 5. Kapitalizacja odsetek jest niedopuszczalna. 6. Kredyt nie może być obciążony innymi opłatami i prowizjami...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Iławie, ul. Jana III Sobieskiego 49, 14-200 Iława, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 287810,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 198483,30

  • Oferta z najniższą ceną: 198483,30 / Oferta z najwyższą ceną: 198483,30

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.