Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-01
Krokowa: Wykonywanie przewozów młodzieży szkolnej z terenu gminy Krokowa do Szkół Podstawowych i Gimnazjów.
Numer ogłoszenia: 179448 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krokowa, ul. Szkolna 2, 84-110 Krokowa, woj. pomorskie, tel. 0-58 675 41 00, fax 0-58 675 41 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krokowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie przewozów młodzieży szkolnej z terenu gminy Krokowa do Szkół Podstawowych i Gimnazjów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonywanie przewozów młodzieży szkolnej w ciągu roku szkolnego oraz wykonywanie przewozów dodatkowych: łącznie ok. 146155 km, - sprawowanie opieki nad przewożonymi uczniami w ciągu roku szkolnego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.30.00 - Usługi transportowe dla ograniczonej grupy klientów1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym: - posiadają uprawnienia do wykonywania transportu drogowego w zakresie objętym zamówieniem, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: - dysponują dopuszczonymi do ruchu autobusami w stosunku do których wykonawca posiada stosowną licencję na wykonywanie przewozów, które będą wykorzystane przy realizacji zamówienia, w ilości: 2 szt. - na część nr 4 zamówienia (obwód Lubocino), po 1 szt. na każdą z pozostałych części zamówienia, które posiadają minimum 50 miejsc siedzących/autobus. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły -spełnia/nie spełnia- na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych przez wykonawcę w celu ich potwierdzenia. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie warunki pkt 2 i 3 mogą spełniać łącznie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodne z treścią załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) aktualny odpis z rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego w zakresie objętym zamówieniem, 4) wykaz spełniających wymagane warunki autobusów na załączniku nr 5 do specyfikacji. Wymagane dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - należy złożyć pełnomocnictwo ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, - każdy wykonawca składa wymagane oświadczenia i dokumenty określone wyżej w pkt 1 - 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, to wymagane dokumenty składa odpowiednio do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krokowa.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy, ul. Żarnowiecka 29, 84-110 Krokowa, - pok. 17..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Krokowej, ul. Szkolna 2, 84-110 Krokowa.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obwód Wierzchucino.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonywanie przewozów młodzieży szkolnej w ciągu roku szkolnego oraz wykonywanie przewozów dodatkowych: łącznie ok. 24266 km, - sprawowanie opieki nad przewożonymi uczniami w ciągu roku szkolnego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obwód Karwieńskie Błota.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonywanie przewozów młodzieży szkolnej w ciągu roku szkolnego oraz wykonywanie przewozów dodatkowych: łącznie ok. 19413 km, - sprawowanie opieki nad przewożonymi uczniami w ciągu roku szkolnego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obwód Żarnowiec.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonywanie przewozów młodzieży szkolnej w ciągu roku szkolnego oraz wykonywanie przewozów dodatkowych: łącznie ok. 27252 km, - sprawowanie opieki nad przewożonymi uczniami w ciągu roku szkolnego.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obwód Lubocino.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonywanie przewozów młodzieży szkolnej w ciągu roku szkolnego oraz wykonywanie przewozów dodatkowych: łącznie ok. 42932 km, - sprawowanie opieki nad przewożonymi uczniami w ciągu roku szkolnego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obwód Starzyno i Sławoszyno.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonywanie przewozów młodzieży szkolnej w ciągu roku szkolnego oraz wykonywanie przewozów dodatkowych: łącznie ok. 32292 km, - sprawowanie opieki nad przewożonymi uczniami w ciągu roku szkolnego..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI KROKOWA
- Poprawa dostępności i jakości edukacji włączającej w Gminie Krokowa
- Przeprowadzenie prac remontowo-adaptacyjnych OWP w Żarnowcu
- Nadbudowa i przebudowa istniejącego budynku mieszczącego przedszkole i żłobek w Krokowej
więcej: przetargi KROKOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Środa Wielkopolska do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usług transportu sanitarnego przez o kres 36 miesięcy - powtórzenie
- Świadczenie usług transportu sanitarnego wraz z opieką lekarską karetką typu "S" dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Niemce do SOSW w Bystrzycy w roku szkolnym 2024/2025 i 2025/2026
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 2 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką i z powrotem
- Dowóz dzieci do szkół podstawowych i odwóz na terenie gm. Debrzno w roku szkolnym 2024-2025 realiz. w oparciu o komunikację regularną na podstawie biletów miesięcz. oraz dowóz dzieci niepełnosprawnych
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.