eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne w budynkach Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Zarządzanie energią w budynkach administrowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu w ramach Programu Priorytetowego NFOŚiGWSystem Zielonych Inwestycji GIS - w procedurze zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2014-05-28

Poznań: Wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne w budynkach Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Zarządzanie energią w budynkach administrowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu w ramach Programu Priorytetowego NFOŚiGW: System Zielonych Inwestycji GIS - w procedurze zaprojektuj i wybuduj
Numer ogłoszenia: 179346 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu , ul. Krakowska 19, 61-893 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8576269, faks 61 8552202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.oum.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne w budynkach Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Zarządzanie energią w budynkach administrowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu w ramach Programu Priorytetowego NFOŚiGW: System Zielonych Inwestycji GIS - w procedurze zaprojektuj i wybuduj.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pod nazwą: Wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne w budynkach Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Zarządzanie energią w budynkach administrowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu w ramach Programu Priorytetowego NFOŚiGW: System Zielonych Inwestycji GIS - w procedurze zaprojektuj i wybuduj, obejmującego wykonanie w 10 budynkach Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu zlokalizowanych w Poznaniu, Pile, Lesznie, Koninie i Kaliszu inwentaryzacji, projektów wykonawczych oraz wymiany istniejącego oświetlenia na energooszczędne. Roboty obejmują wymianę istniejącego oświetlenia w celu zmniejszenia zużycia energii elektrycznej i mocy opraw z dostosowaniem do normatywnego poziomu natężenia oraz równomierności oświetlenia - orientacyjna ilość punktów świetlnych: 1190 (możliwe zwiększenie lub zmniejszenie liczby punktów świetlnych maksymalnie o 5%). Zamówienie obejmuje:1)wykonanie inwentaryzacji istniejącego oświetlenia w poszczególnych budynkach oraz harmonogramu realizacji robót budowlanych; 2)opracowanie projektów wykonawczych, kosztorysów oraz przedmiarów robót związanych z wymianą oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne z zastosowaniem nowych bardziej efektywnych świetlówek kompaktowych (niezintegrowanych) oraz przystosowanych do nich opraw z wbudowanym statecznikiem elektronicznym odrębnie dla każdego budynku zgodnie z zaleceniami z audytów energetycznych oświetlenia wewnętrznego, wymaganiami Zamawiającego z uwzględnieniem wymagań stanowiskowych dotyczących natężenia oświetlenia, ochrony przed olśnieniem (szczególnie w pomieszczeniach, w których ma miejsce praca przy ekranach monitorów, pomieszczeniach laboratoryjnych); 3)Zamawiający zastrzega, by wykonane w ramach przedmiotu zamówienia oświetlenie zagwarantowało zużycie energii elektrycznej na poziomie nie wyższym niż wskazane w audytach energetycznych oświetlenia wewnętrznego stanowiących załącznik do SIWZ;4)Zamawiający pod pojęciem oprawa rozumie oprawę oświetleniową obejmującą urządzenia służące do rozsyłania, filtrowania lub przekształcania światła wysyłanego przez źródło światła oraz do przyłączania do obwodu zasilającego; 5)przedstawienie dokumentacji wykonawczej do akceptacji Zamawiającego oraz inspektora nadzoru inwestorskiego;6)przygotowanie stanowiska pracy dla wymiany opraw; 7)demontaż istniejących opraw ze świetlówkami liniowymi z zapłonem indukcyjnym i żarowym, żarówek i innych źródeł światła oraz montaż w ich miejsce opraw ze statecznikiem elektronicznym oraz świetlówkami kompaktowymi o mniejszym poborze mocy, z możliwością wielokrotnego załączenia oświetlenia w ciągu dnia bez skrócenia żywotności źródeł światła, brakiem efektu pulsowania światła, niską temperaturą oprawy w trakcie działania (dłuższy czas życia oprawy), większą odpornością na wahania napięcia, z dostosowaniem do normatywnego poziomu natężenia oraz równomierności oświetlenia, 8)po zakończeniu montażu uporządkowanie i przywrócenie do stanu poprzedzającego roboty (wyrównanie podłoża z wymalowaniem farbą pustych placów po ewentualnie zdemontowanych oprawach);9)wykonanie (po zakończeniu robot montażowo-budowlanych) badań i sprawdzeń oraz sporządzenie z przedmiotów badań i sprawdzeń stosownych protokołów w zakresie pomiaru natężenia oświetlenia w pomieszczeniach, w których zainstalowano nowe oświetlenie oraz przygotowanie niezbędnych dokumentów związanych z odbiorem robót, w tym dokumentacji powykonawczej; 10)w budynku w Poznaniu - zaprojektowanie i wykonanie wymiany oświetlenia korytarzy z zastosowaniem opraw wyposażonych w moduły awaryjne (ewakuacyjne) zapewniając natężenie oświetlenia na drogach ewakuacyjnych i wzdłuż nich w taki sposób, aby umożliwić bezpieczny ruch w kierunku wyjścia do bezpiecznego miejsca ewakuacji, zgodnie z wymaganiami krajowych norm i przepisów;11)udzielenie 60 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia tj. na roboty budowlane, a także na urządzenia, materiały zawarte w przedmiocie niniejszego zamówienia 12) uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zostało ujęte w Programie Funkcjonalno Użytkowym Stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ 13) materiałami pomocniczymi do złożenia oferty są audyty energetyczne oświetlenia wewnętrznego (zał. do SIWZ 9a-9k) oraz inwentaryzacje powierzchni użytkowych poszczególnych obiektów (zał. nr 10a-10i do SIWZ) 14)zamawiający zaleca Wykonawcom dla należytego przygotowania oferty odbyć wizję lokalną co najmniej w jednym z Obwodowych Urzędów Miar w Lesznie, Kaliszu, Koninie, Pile oraz w obiekcie w Poznaniu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 31.52.40.00 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 6.000,00 zł (sześć tysięcy złotych 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego nr 68 1010 1469 0029 1613 9120 0000, z adnotacją: Wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne w budynkach Okręgowego Urzędu Miar w Poznaniu w ramach zadania inwestycyjnego p.n. Zarządzanie energią w budynkach administrowanych przez Okręgowy Urząd Miar w Poznaniu w ramach Programu Priorytetowego NFOŚiGW: System Zielonych Inwestycji GIS - w procedurze zaprojektuj i wybuduj. Dowodem wniesienia wadium będzie potwierdzony przez bank odcinek polecenia dokonania przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego, przy czym w terminie określonym dla wniesienia wadium, tj. w terminie do dnia 11.06.2014 r. do godz. 10.00 środki powinny znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię potwierdzenia dokonanego przelewu lub wydruk przelewu elektronicznego należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego w Poznaniu - w Kasie na III piętrze (od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 14:00), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, gdy Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 zadania dla różnych budynków użyteczności publicznej dotyczące zaprojektowania i wymiany lub wykonania nowego oświetlenia wewnętrznego o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł- w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) co najmniej jedną osobą posiadającą łącznie: uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu, nadzorowaniu robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego; lub: b) co najmniej po jednej osobie posiadającej łącznie: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w projektowaniu robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego, oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) i Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578) lub im odpowiadające ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w nadzorowaniu robót instalacyjnych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych na stanowiskach: kierownik budowy, kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca posiada na potwierdzenie sytuacji finansowej - środki finansowe lub zdolność kredytową o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) zmiany terminu wykonania zamówienia - z powodu: - wystąpienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenie bądź połączenie zdarzeń lub okoliczności, niezależnych od Stron, które zasadniczo utrudniają lub uniemożliwiają wykonanie zobowiązań danej strony wynikających z umowy, a których dana strona nie mogła przewidzieć ani im zapobiec lub przezwyciężyć poprzez działanie z dochowaniem należytej staranności, - wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; 2) zmiany prawa mającej wpływ na termin lub zakres zamówienia; 3) zmiany wysokości podatku VAT lub stawek celnych; 4)zmniejszenia wynagrodzenia z powodu ograniczenia zamówienia ze względu na interes publiczny, co nie było do przewidzenia w dniu zawarcia umowy; 5) wystąpienia konieczności: zmiany podwykonawcy, powierzenia wykonania części zakresu umowy podwykonawcy lub zmiany zakresu wykonania części zamówienia przez podwykonawcę z zastrzeżeniem, że jeżeli podwykonawca będzie podmiotem udostępniającym zasobu zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ; 6) zmiany osób odpowiedzialnych za zakres zamówienia, z zastrzeżeniem, że w przypadku konieczności zmiany osób wskazanych w ofercie przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot zamówienia - przedmiotowa zmiana jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób, spełniających na dzień składani ofert - warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oum.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OKRĘGOWY URZĄD MIAR W POZNANIU, ul. Krakowska 19, 61-893 Poznań Sekretriat III piętro pok. 39.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2014 godzina 10:00, miejsce: OKRĘGOWY URZĄD MIAR W POZNANIU, ul. Krakowska 19, 61-893 Poznań Sekretriat III piętro pok. 39.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.