eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ceków › Przebudowa dróg gminnych numernr 3, 3a, 5, 6, 7, 7a, i 9 na osiedlu w Cekowie Kolonii

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Ceków: Przebudowa dróg gminnych numer: nr 3, 3a, 5, 6, 7, 7a, i 9 na osiedlu w Cekowie Kolonii
Numer ogłoszenia: 179342 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ceków-Kolonia , Ceków-Kolonia 51, 62-834 Ceków, woj. wielkopolskie, tel. 062 7631002, faks 062 7631151.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cekow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych numer: nr 3, 3a, 5, 6, 7, 7a, i 9 na osiedlu w Cekowie Kolonii.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg numer: nr 3, 3a, 5, 6, 7, 7a, i 9 na osiedlu w Cekowie Kolonii polegająca na wykonaniu dróg o nawierzchni ulepszonej z mas mineralno-asfaltowych, ułożeniem krawężników, wykonaniem wjazdów z kostki betonowej do posesji wraz z kanalizacją deszczową. Zakres robót obejmuje : 1/ Droga nr 3 /dz. Nr 165/ o długości - 152 mb 2/ Droga nr 3a /dz. Nr 165/ o długości - 211 mb 3/ Droga nr 5 /dz. Nr 282/ o długości - 164 mb 4/ Droga nr 6 /dz. nr 268/ o długości - 122 mb 5/ Droga nr 7 /dz. nr 269 i 285 / o długości - 212 mb 6/ Droga nr 7a /dz. nr 269o o długości - 58 mb 7/ Droga Nr 9 /dz. Nr 270/ o długości 53 mb Szczegółowy zakres robót przedstawiono w projekcie budowlanym, książce przedmiaru robót oraz kosztorysie ślepym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki. 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, co oznacza, że - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym zamówieniem; zatrudniają lub zatrudnią kierownika budowy z potwierdzonymi uprawnieniami budowlanymi w specjalności robót drogowych i aktualnym członkostwem w izbie samorządu zawodowego - dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków są dokumenty wskazane z Rozdziale X ust. 4 i 8 SIWZ 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, co oznacza, że: Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 zamówienie związane z wykonywaniem robót budowlanych odpowiadającym robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 zł, wraz z potwierdzeniem należytego wykonania wskazanego przez Wykonawcę zamówienia; Posiadają niezbędny do wykonania zamówienia sprzęt, zatrudniali w okresie ostatnich 3 lat, w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 5 pracowników produkcyjnych - dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków są dokumenty wskazane w Rozdziale X ust 11, 12, 13 SIWZ: 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że: posiadają środki finansowe w wysokości 250.000,00 zł na realizację zamówienia - dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków są dokumenty wskazane w Rozdziale X ust. 9 i 10 SIWZ 4.Udzielą 36 miesięcznej gwarancji jakości na wykonane zamówienie 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - dokumentami potwierdzającymi spełnianie tych warunków są dokumenty wskazane w Rozdziale X ust. 4, 5, 6 i 7 SIWZ 6.Ocena spełniania warunków, odbędzie się zgodnie z formuła (spełnia - nie spełnia), na podstawie załączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń, których wykaz zawiera Rozdział X SIWZ. 7.Z zastrzeżeniami określonymi w ustawie i w SIWZ, do oferty muszą być dołączone oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale X SIWZ. 8.W przypadku braku wymaganych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub złożone dokumenty zawierać będą błędy zamawiający wezwie do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 9.Zamawiający może wezwać w wyznaczonym terminie Wykonawcę do złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów lub oświadczeń dotyczących warunków udziału w postępowaniu i wymagań określonych przez zamawiającego dotyczących usług, dostaw, robót budowlanych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót, który stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym odpowiednio w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie z właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym odpowiednio w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoba - kierownik budowy wskazany przez Wykonawcę posiada uprawnienia budowlane w specjalności robót drogowych oraz oświadczenie o gotowości współpracy z Wykonawcą, w przypadku gdy osoba przewidziana do realizacji zamówienia nie była jego pracownikiem a także ważne zaświadczenie o członkostwie w izbie samorządu zawodowego. 9. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie krótszy niż ostatnie 3 lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. 10. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Z informacji musi wynikać konkretna kwota w wysokości 250.000,00 zł. 11. Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 12/ Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, jaki posiada wykonawca ( własny lub dzierżawiony) , wymagany sprzęt tj: - koparko-ładowarka 0,6 m3 - szt 1 - koparko-ładowarka - szt 1 - równiarka samojezdna - szt 1 - walec wibracyjny ogumiony 15 t - 1 szt - walec statyczny samojezdny 10 t - 1 szt - samochód samowyładowczy 5-10 t - 2 szt - wibrator powierzchniowy - 1 szt - układarka - szt 1 - skrapiarka ciągnikowa lub samochodowa - szt 1 - wytwórnia masy asfaltowej, lub umowa na kupno masy asfaltowej - drobny sprzęt w zależności od potrzeb Oferent przedstawi dokumenty, że dysponuje niżej wymienionymi maszynami i sprzętem własnym lub wynajętym przeznaczonym do realizacji zamówienia. W przypadku maszyny lub sprzęt jest wynajmowany, należy przedstawić stosowne umowy najmu. 13.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cekow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ceków Kolonia 51, 62-834 Ceków, pokój nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Ceków Kolonia 51, 62-834 Ceków, pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.