eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Duszniki › Budowa przyzagrodowych oczyszczalni ścieków na terenach o zabudowie rozproszonej w gm. Duszniki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-27

Duszniki: Budowa przyzagrodowych oczyszczalni ścieków na terenach o zabudowie rozproszonej w gm. Duszniki
Numer ogłoszenia: 17933 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Duszniki , ul. Sportowa 1, 64-550 Duszniki, woj. wielkopolskie, tel. 061 2919075, 2919400, faks 061 2919131.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przyzagrodowych oczyszczalni ścieków na terenach o zabudowie rozproszonej w gm. Duszniki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje dobór i budowę 56 szt. indywidualnych przydomowych oczyszczalni ścieków zlokalizowanych w następujących miejscowościach na terenie Gminy Duszniki: Chełminko, Duszniki, Podrzewie, Niewierz. 1.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: - dobór odpowiedniego typu oczyszczalni do warunków terenu, w tym warunków gruntowo-wodnych (dokumentacja geotechniczna oraz Program Funkcjonalno-użytkowy stanowią część składową SIWZ) - lokalizację przydomowej oczyszczalni z uwzględnieniem odległości od budynków i wód wg obowiązujących norm i przepisów, - budowę (dostawa i montaż urządzeń) indywidualnych przydomowych oczyszczalni ścieków wraz z: a)podłączeniem do budynku wraz z rozruchem mechanicznym i technologicznym, b)wykonaniem zasilania energetycznego przydomowych oczyszczalni ścieków - jeżeli istnieje konieczność c)wykonanie właściwego odpowietrzenia drenażu oraz instalacji kanalizacyjnej, d) odtworzeniem i doprowadzeniem do stanu pierwotnego budowli oraz wszystkich elementów zagospodarowania działek, na których realizowana była inwestycja - uzyskania oświadczeń właścicieli nieruchomości o nie wnoszeniu roszczeń po przeprowadzonych robotach, e) inwentaryzacją geodezyjną powykonawczą, f) szkoleniem użytkowników oczyszczalni ścieków w zakresie eksploatacji oraz przekazaniem instrukcji obsługi przydomowej oczyszczalni ścieków. Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód. Wykonawca winien zabezpieczyć Zamawiającego przed wszelkimi skutkami finansowymi z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji czy budynków sąsiadujących z placem budowy w zakresie, w jakim Wykonawca odpowiada za takie zakłócenia czy szkody..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45.25.22.00 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków 45.26.26.40 - Roboty w zakresie poprawy stanu środowiska naturalnego 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych , tj : 1)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - wykonawca powinien posiadać uprawnienia do wykonywania działalności określonej w przedmiocie zamówienia 2)posiadania wiedzy i doświadczenia - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracował projekty i zostały wykonane roboty budowlane polegające na budowie co najmniej 80 przyzagrodowych oczyszczalni ścieków 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w tym również wykonawca zapewnia kierowników budowy z odpowiednimi uprawnienia budowlanymi , 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej - Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zabezpiecza realizację finansową zadania, faktury będą płatne po 30 dniach od dokonania odbioru częściowego, zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym. 5) Wykonawca powinien posiadać aktualną polisę ubezpieczeniową, potwierdzającą ,że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł 2.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z innymi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych na podstawie art.24 ust. 2 Prawa zamówień publicznych podlegać będą wykluczeniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą . Ocena spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty i wymaganych przez Zamawiającego w SIWZ, a także w wyniku ich uzupełnienia, w przypadku, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy Pzp lub w oparciu o wyjaśnienia ich treści dokonanych na podstawie art. 26 ust 4 ustawy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki : 1. formularz oferty wypełniony i podpisany wg wzoru zał. nr 2 SIWZ 2. formularze cenowe - kosztorysy uproszczone opracowane oddzielnie dla 56 oczyszczalni 3. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art.22 ust.1 Prawa zamówień publicznych - wzór zał. nr 3 SIWZ 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych wg wzoru zał. nr 4 SIWZ B. Ponadto w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty : 1. Aktualny odpis z rejestru sądowego lub rejestru-ewidencji działalności gospodarczej o prowadzeniu działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia wystawionym nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 2. Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 3.Aktaulne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, lub zart.24 ust.1 pkt.9 wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie opracował projekty i zostały wykonane roboty budowlane polegające na budowie co najmniej 80 przyzagrodowych oczyszczalni ścieków z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających ,że projekty zostały wykonane z należytą starannością a roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - wykaz wg wzoru w SIWZ 6.Polisa ubezpieczeniowa potwierdzającą ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.duszniki.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Duszniki, ul.Sportowa 1, 64-550 Duszniki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Duszniki, ul.Sportowa 1, 64-550 Duszniki.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach programu oś.3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej , działanie 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.