eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH Z LOKALIZACJI ŚLĄSKIEGO OW NFZ W KATOWICACH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-05

Katowice: WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH Z LOKALIZACJI ŚLĄSKIEGO OW NFZ W KATOWICACH
Numer ogłoszenia: 179329 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Narodowy Fundusz Zdrowia, Śląski Oddział Wojewódzki , ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 7351547, 7351637, faks 032 7351636.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nfz-katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYWÓZ ODPADÓW KOMUNALNYCH Z LOKALIZACJI ŚLĄSKIEGO OW NFZ W KATOWICACH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wywóz odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych w Katowicach przy ul. Kossutha 13 oraz ul. gen. Jankego 15a oraz udostępnienie pojemników na gromadzenie odpadów komunalnych, zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ. Wywóz obejmuje zarówno odpady segregowane (zbierane selektywnie), tj. papier, szkło, plastik, jak i odpady zmieszane (niesegregowane). Na czas trwania umowy Wykonawca zobowiązany będzie udostępnić Zamawiającemu pojemniki (8 sztuk) na odpady wykorzystywane w związku z realizacją zamówienia, do użytkowania na zasadzie dzierżawy lub użyczenia. Rodzaje pojemników oraz maksymalna założona ilość wywozów w okresie 3 miesięcy: 1) pojemnik na odpady zmieszane 1100 l - 20 wywozów; 2) pojemnik na szkło 1100 l - 10 wywozów; 3) pojemnik na plastik 1100 l - 10 wywozów; 4) pojemnik na papier 2500 l - 50 wywozów. Opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz opis przedmiotu zamówienia i kalkulacja cenowa załączony do SIWZ. 2. Termin wykonania zamówienia: w okresie 3 miesięcy licząc od dnia wskazanego przez Zamawiającego, nie później jednak niż od dnia 01.11.2013 r. 3. Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 4 pzp żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia,której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcy, przy czym z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia objętego działalnością regulowaną, zastrzega się, iż podwykonawstwo może dotyczyć jedynie czynności nie wymagających wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Nie jest bowiem możliwe skorzystanie z zasobów innego podmiotu w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 pzp, których wartość nie przekroczy 1.500,00 złotych netto, polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonywania działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Wykonawca winien wykazać posiadanie uprawnień do wykonywania działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości. Oprócz oświadczenia o spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, na potwierdzenie opisanego powyżej warunku Wykonawca przedłoży dokument, o którym mowa w pkt VI lit. B ppkt 3 SIWZ, tj.: aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy Katowice. Ww. rejestr działalności regulowanej prowadzi wójt/burmistrz/prezydent właściwy ze względu na miejsce odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z ustawą z dnia z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2012.391 j.t.). Zgodnie z art. 9b ust. 1 cyt. ustawy, działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości jest działalnością regulowaną w rozumieniu ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej. Zgodnie z art. 9c cyt. ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, przedsiębiorca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do uzyskania wpisu do rejestru w gminie, na terenie której zamierza odbierać odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. Uwaga! Skorzystanie z zasobów innego podmiotu nie jest możliwe w zakresie wymagającym wpisu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT w okresie realizacji umowy, do cen netto wskazanych w załączniku nr 1 do umowy, zostanie doliczona stawka podatku VAT obowiązującą na skutek wprowadzonej zmiany. Jeżeli zmiana stawki podatku VAT oznaczałaby zwiększenie wynagrodzenia brutto umowy, Zamawiający zastrzega sobie prawo skrócenia terminu realizacji umowy w przypadku nieposiadania stosownego zabezpieczenia w środkach finansowych. W takiej sytuacji termin realizacji umowy zakończy się z dniem, w którym suma płatności brutto wynikających z faktur VAT osiągnie lub zbliży się do wysokości kwoty brutto równej cenie oferty złożonej przez Wykonawcę w zamówieniu nr 24/pn/2013. Zmiana stawki podatku VAT wraz z konsekwencjami w postaci zmiany wynagrodzenia brutto umowy i/lub skrócenia terminu realizacji umowy zostanie wprowadzona do umowy w formie pisemnej, w drodze aneksu do umowy, ze wskazaniem dnia wejścia w życie zmiany stawki podatku VAT. 2)Zamawiający zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia umowy, także w części, a więc w zakresie dotyczącym jednej z lokalizacji, z zachowaniem 14-dniowego okresu wypowiedzenia,w sytuacjach uzasadnionych potrzebami Zamawiającego. Wypowiedzenie winno nastąpić w drodze pisemnego oświadczenia skierowanego do Wykonawcy ze wskazaniem okoliczności uzasadniających wypowiedzenie. 3) Wykonawca na pisemny wniosek Zamawiającego zobowiązuje się do przetransportowania na swój koszt wskazanego przez Zamawiającego pojemnika lub pojemników z jednej lokalizacji do drugiej w sytuacji uzasadnionej potrzebami Zamawiającego, w tym także w przypadku, o którym mowa w pkt 2) (wypowiedzenie umowy w części, tj. w zakresie dotyczącym jednej z lokalizacji). Termin transportu pojemnika lub pojemników zostanie uzgodniony telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej przez osoby wskazane odpowiednio w §6 ust.1 oraz w §6 ust.2 umowy. 4) Wykonawca w sytuacji, o której mowa w pkt 3), zobowiązuje się do świadczenia usług z uwzględnieniem zwiększonej liczby pojemników w danej lokalizacji. 5) W przypadku utraty wpisu do rejestru, o którym mowa w §2 ust.1 umowy, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego pisemnego poinformowania Zamawiającego o zaistniałym fakcie. W takiej sytuacji umowa niniejsza wygasa w dniu otrzymania przez Zamawiającego ww. informacji na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nfz-katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004 (parter).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Śląski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ul. Kossutha 13, 40-844 Katowice, pokój 004 (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.