eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa urządzenia do oceny jakości wklejania kotwi wraz z komputerem i specjalistycznym oprogramowaniem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-05

Katowice: dostawa urządzenia do oceny jakości wklejania kotwi wraz z komputerem i specjalistycznym oprogramowaniem
Numer ogłoszenia: 179328 - 2009; data zamieszczenia: 05.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Instytut Górnictwa , pl. Gwarków 1, 40-166 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2581631-9, faks 0322596533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gig.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzenia do oceny jakości wklejania kotwi wraz z komputerem i specjalistycznym oprogramowaniem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa urządzenia do oceny jakości wklejania kotwi wraz z komputerem i specjalistycznym oprogramowaniem.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.40.00 - Urządzenia pomiarowe i sterujące .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30.06.09 r. 2. Wymagany okres gwarancji/rękojmi 12 miesięcy od daty ostatecznego odbioru i wystawienia faktury. 3. Wymagany termin uregulowania należności do 7 dni po końcowym odbiorze urządzenia na podstawie protokołu oraz wystawionej faktury końcowej. 4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i ofert wariantowych. 5. Nie przewiduje się udzielenia zamówienia uzupełniającego, zgodnie z art. 67, ust. 6 Ustawy Pzp polegające na rozszerzeniu dostawy. 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art. 24 ustawy Pzp ). 2. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt. VII niniejszej Instrukcji, wg formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć: a/ Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu wg załączonego wzoru (załącznik nr 2). b/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument). c/ W przypadku spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, których oferta przekracza 2 - krotną wysokość kapitału zakładowego (art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych),wymagana jest uchwała wspólników lub umowa spółki upoważniająca zarząd do zaciągania zobowiązań przekraczających wielkość określoną w art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych - uchwała wspólników, lub umowa spółki. (dokument). d/ W przypadku spółek z ograniczoną odpowiedzialnością wymagane jest oświadczenie o posiadaniu kapitału zakładowego wg oferty stanowiącej załącznik nr 1 do Specyfikacji. e/ W przypadku spółek akcyjnych wymagane jest oświadczenie o posiadaniu kapitału zakładowego i kapitału wpłaconego wg oferty stanowiącej załącznik nr 1 do Specyfikacji. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy jeżeli Wykonawca działa przez pełnomocnika. 3. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - Wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. VII, ppkt.1, powinny być złożone przez każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gig.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Główny Instytut Górnictwa Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy (FZ-1) pokój 226, II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Główny Instytut Górnictwa Plac Gwarków 1, 40 - 166 Katowice Gmach Dyrekcji, Dział Handlowy (FZ-1) pokój 226, II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup realizowany jest w ramach projektu Modernizacja zaplecza badawczego wykorzystywanego podczas rewitalizacji terenów zdegradowanych działalnością przemysłową, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Priorytet 2. Infrastruktura sfery B +R, Działanie 2.1. Rozwój ośrodków o wysokim potencjale badawczym, dofinansowanego ze środków publicznych zgodnie z umową Nr POIG.02.01.00-24-045/08..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.