eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mieścisko › Remont i przebudowa świetlicy wiejskiej w Żabiczynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-10-15

Mieścisko: Remont i przebudowa świetlicy wiejskiej w Żabiczynie
Numer ogłoszenia: 179307 - 2009; data zamieszczenia: 15.10.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mieścisko reprezentowana przez Wójta Gminy Mieścisko , pl. Powstańców Wielkopolskich 13, 62-290 Mieścisko, woj. wielkopolskie, tel. 061 427-80-01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miescisko.nowoczesnagmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa świetlicy wiejskiej w Żabiczynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : - remont konstrukcji dachowej i pokrycie dachu papą wierzchniego krycia - roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe wewnątrz budynku - ocieplenie stropu - wykonanie posadzek - wymiana stolarki drzwiowej - ocieplenie ścian fundamentowych i ścian zewnętrznych budynku - malowanie wewnętrzne i elewacja zewnętrzna - wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej - kominkowe ogrzewanie obiektu - remont wewnętrznej instalacji wod. - kan..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.30 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.26.22.10 - Fundamentowanie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5 000,00 PLN (pięć tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: * posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, * posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału i osób zdolnych do wykonywania zamówienia, oraz udokumentują to poprzez : - Wykażą zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania budowy , rozbudowy lub remontu przynajmniej trzech budynków o kubaturze min. 500 m3 każdy oraz załączą dokument, że roboty te zostały wykonane należycie. W wykazie należy podać: wartość robót wykonanych przez Wykonawcę, datę wykonania i odbioru robót, nazwę podmiotu na rzecz którego roboty zostały wykonane- załącznik nr 4. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych robót budowlanych. - wykażą , że dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach; konstrukcyjno- budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, * znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentu bankowego potwierdzającego zdolność kredytową lub posiadane środki do wysokości 50 000,00 zł. oraz przedstawią polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, * nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówień, * złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ, * spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia wymagania. 2. Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt XI specyfikacji Informacje o oświadczeniach i dokumentach metodą warunku granicznego - spełnia nie spełnia. 3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymogów określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 5. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli: * jest niezgodna z ustawą Prawo zamówień publicznych, * jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Pzp, * jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, * zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, * zawiera błędy w obliczeniu ceny, * Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3 Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. Wymagana forma dokumentu- oryginał b) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Wymagana forma dokumentu- oryginał. c) Parafowany przez Wykonawcę Wzór umowy z wykorzystaniem załącznika 3. Wymagana forma dokumentu- oryginał. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do ofert należy dołączyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentów- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Niniejsze dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentów- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. c) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają one z przepisów prawa lub innych dokumentów. Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza. d) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia). Wymagana forma dokumentów - oryginał lub kopia potwierdzona przez notariusza. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania budowy , rozbudowy lub remontu przynajmniej trzech budynków o kubaturze min. 500 m3 każdy oraz załączą dokument, że roboty te zostały wykonane należycie. W wykazie należy podać: wartość robót wykonanych przez Wykonawcę, datę wykonania i odbioru robót, nazwę podmiotu na rzecz którego roboty zostały wykonane- załącznik nr 4. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanych robót budowlanych. Wymagana forma dokumentu: - Wykaz wykonanych robót - oryginał - dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. b) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia oraz wymaganych uprawnień jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 5. Do oferty należy dołączyć uprawnienia wyszczególnionych w wykazie osób oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego ( ważne na dzień otwarcia ofert). W szczególności wymagane są uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: - konstrukcyjno - budowlanej, - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych Wymagana forma dokumentów: * wykaz osób przewidzianych do kierowania robotami - oryginał, * uprawnienia budowlane - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, * zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, c) Jeżeli Wykonawca w wykazie wskazał osoby, którymi będzie dysponował, zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązanie podmiotu dysponującego tymi osobami o ich udostępnieniu Wykonawcy w celu realizacji zamówienia. Wymagana forma dokumentu- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 4. Dowód wniesienia wadium- zgodnie z opisem jak w pkt XIII niniejszej SIWZ. 5. W celu potwierdzenia że Wykonawca znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości minimum 50.000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. b) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. * Wszystkie dokumenty wykonawcy składają w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę bądź notariusza ( wg wymogów określonych w pkt X I..1.a ,b, c, X.I. 2. a,b,c,d, XI. 3 a, b, c, XI. 5. a, b,). * Dokumenty sporządzone w języku obcym składa się wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. * Zamawiający nie dopuszcza składania elektronicznych kopii dokumentów. * Oferta winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji Zamawiającego. * Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela uprawnionego do reprezentowania, zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa. * Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę. * Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów - załączników . Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie dopuszcza się składania alternatywnych, co do treści i formy, dokumentów. * Złożenie przez Wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów lub nierzetelnych oświadczeń mających istotne znaczenie dla prowadzącego postępowanie, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z dalszego postępowania. 7. Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja, spółki cywilne). * Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. * Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch lub więcej Wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postępowaniu jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie złożenia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, podpisanej przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. * Wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowaniach ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców, winno być dołączone do ofert. * Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w punktach: - XI. pkt 1. b - XI. pkt 2, a, b, c, d. dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólne. * Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 8. Postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. * Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w: * - punkcie XI.2a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, * - w punkcie XI.2.b, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie zalega i uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, * - punkcie XI.2.c. , składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby,której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24. ust.1. pkt 4-8 Pzp * - punkcie XI. 2.d., składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. * Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem,właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych. * Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem zastrzeżonych przez składającego ofertę. * Dokumenty niejawne, zastrzeżone składane w ofercie Wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób. * Po dokonaniu czynności otwarcia ofert Komisja Zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę. * Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym m. in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. * Zgodnie z art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t. j. Dz. U. z 2003 r Nr 153, poz. 1503 z późniejszymi zmianami) poprzez tajemnicę przedsiębiorstwa nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ można pobrać ze strony http://www.miescisko.bip.net.pl zakładka Przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://miescisko.bip.net.pl/?c=402.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy przesłać,składać do dnia 16.11.2009 r. do godz. 10.00 na adres Zamawiającego: 62-290 Mieścisko, Plac Powstańców. Wlkp. 13 , pokój nr 16 (piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.