eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Usługa szkoleniowa w zakresie Pracownik administracyjno - biurowy, poszerzony o zajęcia z aktywizacji zawodowej i obsługi komputera w zakresie wyszukiwania ofert pracy i Internetu dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Bartoszyce. Postępowanie oznaczone ZP-BW-254-6/10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-23

Bartoszyce: Usługa szkoleniowa w zakresie Pracownik administracyjno - biurowy, poszerzony o zajęcia z aktywizacji zawodowej i obsługi komputera w zakresie wyszukiwania ofert pracy i Internetu dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Bartoszyce. Postępowanie oznaczone ZP-BW-254-6/10
Numer ogłoszenia: 179306 - 2010; data zamieszczenia: 23.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Grota Roweckiego 1, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7626221 w. 34, faks 089 7625318.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa szkoleniowa w zakresie Pracownik administracyjno - biurowy, poszerzony o zajęcia z aktywizacji zawodowej i obsługi komputera w zakresie wyszukiwania ofert pracy i Internetu dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP Bartoszyce. Postępowanie oznaczone ZP-BW-254-6/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa szkoleniowa w zakresie pracownik administracyjno - biurowy, poszerzony o zajęcia z aktywizacji zawodowej i obsługi komputera w zakresie wyszukiwania ofert pracy i Internetu dla 10 osób bezrobotnych, realizowana w ramach projektu Z Nami łatwiej, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013. Przedmiotowe szkolenie zostanie przez Wykonawcę przeprowadzone na terenie Bartoszyc. Szkolenie zostanie przeprowadzone w trybie minimum 30 godzin tygodniowo, w zakresie 6-8 godzin dziennie od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 16.00 (godzina zegarowa szkolenia obejmuje 45 minut zajęć i 15 minut przerwy). Dodatkowo w programie szkolenia należy uwzględnić blok aktywizująco-doradczy w wymiarze 15 godzin (w tym 5 godzin zajęć z zakresu obsługi komputera i Internetu). Szkolenie musi zakończyć się wydaniem stosowanego zaświadczenia o ukończeniu kursu zgodnego z Rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dn. 03 lutego 2006r. w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. nr 31, poz. 216), wydaniem certyfikatu potwierdzającego udział w szkoleniu, opatrzonego nazwą projektu. Termin wykonania zamówienia: III kw. 2010r. Dla realizacji szkolenia Wykonawca zapewni i pokryje koszty: sali wykładowej dla celów realizacji szkolenia w zakresie teoretycznym, do realizacji zajęć praktycznych urzadzenia biurowe: komputery z oprogramowaniem, drukarkę, ksero, skaner, fax, telefon, niszczarkę dające możliwość pracy osobom szkolonym w co najmniej dwóch grupach, do realizacji zajęć komputerowych - Wykonawca zapewni salę wykładową o powierzchni zapewniającej osobom szkolonym możliwość pracy indywidualnej, a także osobne stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika, Każdy uczestnik szkolenia otrzyma na własność materiały szkoleniowe, w tym: merytoryczną treść szkolenia utrwaloną w formie papierowej, artykuły piśmiennicze, w tym co najmniej jeden blok papierowy formatu A4, długopis..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 20.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga posiadania: zaświadczenia o wpisie do Rejestru Instytucji Szkoleniowych, wydanego przez właściwy - dla siedziby jednostki szkoleniowej - Wojewódzki Urząd pracy. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana przez weryfikację wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez Wojewódzkie Urzędy Pracy (http://ris.praca.gov.pl) oraz w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. 8 do SIWZ). Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o prawidłowość złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu wykonanych usług szkoleniowych o tematyce odpowiadającej przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (zał. 5 do SIWZ), referencji otwierdzających należyte wykonanie, w okresie ostatnich trzech lat prze dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 6 szkoleń z zakresu pracownik administracyjno - biurowy lub o zakresie tematycznym pokrywającym sie z przedmiotem niniejszego zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony po przedstawieniu przez Wykonawcę wskazanych wyżej dokumentów. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o prawidłowość złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga posiadania oświadczenia o posiadaniu potencjału technicznego zapewniającego należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, określonego w SIWZ tzn. posiadania zaplecza lokalowego, zapewniającego bezpieczne i higieniczne warunki prowadzenia szkolenia. Warunek zostanie uznany za spełniony po przedstawieniu przez Wykonawcę w/w oświadczenia zgodnego z wymaganiem Zamawiającego. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o prawidłowość złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dostarczył oświadczenie o dysponowaniu zapleczem personalnym wraz z wykazem tych osób, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ (z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności), zapewniającym należyte wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie zajęć teoretycznych, zajęć praktycznych. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana w oparciu o w/w oświadczenie Wykonawcy. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o prawidłowość złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia warunku Zamawiający wymaga posiadania aktualnego zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające niezaleganie z opłacaniem podatków, aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające niezaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. Ocena spełniania warunku nastąpi w oparciu o prawidłowość złożonych dokumentów i oświadczeń wg formuły: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 30
  • 3 - Posiadane przez Wykonawcę certyfikaty jakości usług - 10

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Istotę postanowienia umowy, jaką Zamawiający zamierza zawrzeć z Wykonawcą w niniejszym postępowaniu zawiera wzór umowy, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ. Zmiany, jakie Zamawiający dopuszcza w zawartej umowie zawiera Dział XIX SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.bartoszyce.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Grota Roweckiego 1, 11-200 Bartoszyce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Grota roweckiego 1, 11-200 Bartoszyce pok. 103 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie realizowane w ramach projektu Z Nami łatwiej współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.