eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawa artykułów dla potrzeb apteki, produktów do higieny pacjentów i dezynfekcji otoczenia, opasek zaciskowych, worków odpuszczalnych, igieł do biopsji, igieł go aspiracji szpiku kostnego, zestawów infuzyjnych do podawania cytostatyków do pompy Ascor AP31, wapna sodowanego, filtrów elektrostatycznych, rur karbowanych, materiałów zużywalnych do aparatu Infant Flow SiPAP, filtrów powietrza do inkubatora Atom testów diagnostycznych do wykrywania toksyn, testów i podłoży do diagnostyki prątka gruźlicy ... w podziale na 19 części. Sprawa znakZP.3520/44/15

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-04

Biała Podlaska: Dostawa artykułów dla potrzeb apteki, produktów do higieny pacjentów i dezynfekcji otoczenia, opasek zaciskowych, worków odpuszczalnych, igieł do biopsji, igieł go aspiracji szpiku kostnego, zestawów infuzyjnych do podawania cytostatyków do pompy Ascor AP31, wapna sodowanego, filtrów elektrostatycznych, rur karbowanych, materiałów zużywalnych do aparatu Infant Flow SiPAP, filtrów powietrza do inkubatora Atom testów diagnostycznych do wykrywania toksyn, testów i podłoży do diagnostyki prątka gruźlicy ... w podziale na 19 części. Sprawa znak: ZP.3520/44/15
Numer ogłoszenia: 179261 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej , ul. Terebelska 57-65, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 4147296, faks 83 4147297.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbp.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów dla potrzeb apteki, produktów do higieny pacjentów i dezynfekcji otoczenia, opasek zaciskowych, worków odpuszczalnych, igieł do biopsji, igieł go aspiracji szpiku kostnego, zestawów infuzyjnych do podawania cytostatyków do pompy Ascor AP31, wapna sodowanego, filtrów elektrostatycznych, rur karbowanych, materiałów zużywalnych do aparatu Infant Flow SiPAP, filtrów powietrza do inkubatora Atom testów diagnostycznych do wykrywania toksyn, testów i podłoży do diagnostyki prątka gruźlicy ... w podziale na 19 części. Sprawa znak: ZP.3520/44/15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów dla potrzeb apteki, produktów do higieny pacjentów i dezynfekcji otoczenia, opasek zaciskowych, worków odpuszczalnych, igieł do biopsji, igieł go aspiracji szpiku kostnego, zestawów infuzyjnych do podawania cytostatyków do pompy Ascor AP31, wapna sodowanego, filtrów elektrostatycznych, rur karbowanych, materiałów zużywalnych do aparatu Infant Flow SiPAP, filtrów powietrza do inkubatora Atom testów diagnostycznych do wykrywania toksyn, testów i podłoży do diagnostyki prątka gruźlicy, pojemników histopatologicznych, zestawów do drenażu worka osierdziowego, akcesoriów do mikrotomu saneczkowego, igieł do ostrzykiwania miejsca krwawienia.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.60.00.00-6, 33.70.00.00-7, 33.14.00.00-3, 33.14.13.20-9, 33.69.63.00-8, 33.17.10.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 19.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Część 1 - 200,00 zł słownie zł: dwieście Część 2 - 400,00 zł słownie zł: czterysta Część 3 - 50,00 zł słownie zł: pięćdziesiąt Część 4 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 5 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 6 - 50,00 zł słownie zł: pięćdziesiąt Część 7 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 8 - 50,00 zł słownie zł: pięćdziesiąt Część 9 - 100,00 zł słownie zł: sto Część 10 - 400,00 zł słownie zł: czterysta Część 11 - 500,00 zł słownie zł: pięćset Część 12 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium Część 13 - 300,00 zł słownie zł: trzysta Część 14 - 200,00 zł słownie zł: dwieście Część 15 - 600,00 zł słownie zł: sześćset Część 16 - 100,00 zł słownie zł: sto Część 17 - 100,00 zł słownie zł: sto Część 18 - 100,00 zł słownie zł: sto Część 19 - Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w sekcji III 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca w sytuacji, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia i przedstawi w tym celu, w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania przedmiotowego zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 3. Oświadczenia i dokumenty w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego i inne dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 2 do siwz. 2) Wypełnione formularze cenowe, zgodnie z załącznikami nr 2A do siwz. 3) Wypełniony załącznik nr 5 do siwz - oświadczenie Wykonawcy, że: a) zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; b) w przypadku wyboru jego oferty, na żądanie Zamawiającego w terminie określonym w § 4 ust. 3 projektu umowy, dostarczy mu dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terenie Polski, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa wyroby objęte umową. 4) Folder/katalog/ulotki wyrobów objętych przedmiotem zamówienia (zalecane przez zamawiającego). 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy, jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

IV.2.2)

V przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
www.soldea.pl (dotyczy części 1, 2, 10, 11 i 13-16)

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz warunki zmian reguluje wzór umowy (załącznik nr 1 do siwz)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalbp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamaw. udostępni siwz w formie papier., cena 15zł, pok. 104, bud. CDA, ul. Terebelska 57-65 lub za zal. poczt. 15zł+koszt przesyłki. Prośbę można przesłać na fax 83/4147297.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2015 godzina 12:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Białej Podlaskiej, ul. Terebelska 57- 65, 21- 500 Biała Podlaska, Punkt Informacyjny budynku Centrum Dydaktyczno - Administracyjnego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin zapłaty za zrealizowane dostawy nie może być krótszy niż 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 2. Ceny jednostkowe brutto/netto, określone przez wykonawcę w formularzach cenowych, nie wzrosną: 1) przez okres minimum 6 m-cy od daty zawarcia umowy (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie) - dotyczy części nr 1-12 i 16-19; 2) min. do dnia 29.05.2016r. - dotyczy części nr 13-15 (z zastrzeżeniem zapisów zawartych w umowie). 3. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły dla potrzeb Apteki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły dla potrzeb Apteki - 25 pozycji formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Produkty j.uż. do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty j.uż. do higieny pacjenta i dezynfekcji otoczenia - 6 pozycji formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Opaski zaciskowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski zaciskowe - 3 pozycje formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Worek odpuszczalny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Worek odpuszczalny stosowany po wyłonieniu jelita a 30szt. - 4 op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Płyn do nawilżania jamy ustnej w aerozolu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Płyn do nawilżania jamy ustnej, powlekający błonę śluzową jamy ustnej i gardła - 100 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Igła do aspiracji szpiku kostnego, półautomatyczna igła typu TRU-CUT, j.uż., sterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) igła do aspiracji szpiku kostnego - 45 szt, 2) półautomatyczna igła typu TRU-CUT do biopsji histopatologicznej - 30 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Igła do aspiracji szpiku kostnego, półautomatyczna igła do biopsji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) igła do aspiracji szpiku kostnego - 15 szt, 2) Półautomatyczna igła do biopsji tkanek miękkich - 10 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zestaw infuzyjny do pompy Ascor AP31.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw infuzyjny do podawania cytostatyków do pompy perystaltycznej Ascor AP31 - 250 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wapno sodowane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wapno sodowane do znielczuleń ogólnych, op 4,5kg - 50 op.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.63.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Filtry elektrostatyczne, rura karbowana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry elektrostatyczne, rura karbowana - 3 pozycje formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Materiały zużywalne do aparatu Infant Flow SiPAP system LP.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały zużywalne do aparatu Infant Flow SiPAP system LP - 32 pozycje formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Filtry powietrza do inkubatora ATOM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Filtr powietrza do inkubatora ATOM 2100G - 2 szt 2) Filtr powietrza do inkubatora ATOM V-808 z Inflant Flow SiPAP - 2 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Testy diagnostyczne do wykrywania toksynotwórczych Clostridium difficile.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Test kasetkowy immunoenzymatyczny do równoczesnego wykrywania antygenu dehydrogenazy glutaminianowej / GDH / oraz toksyn A i B Clostridium difficile w kale op = min 20 max 25 testów - 325 oznaczeń.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Podłoża i testy identyfikacyjne do diagnostyki prątka gruźlicy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podłoża i testy identyfikacyjne do diagnostyki prątka gruźlicy - 5 pozycji formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Podłoża do hodowli prątka gruźlicy w aparacie BecTec MGIT 320, producent: Becton Dickinson (aparat stanowi własność zamawiającego).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Probówki z podłożem płynnym do hodowli prątka gruźlicy (100 szt. w opakowaniu) - 13 op, 2) Zestaw z suplementem antybiotykowym i wzrostowym (opakowanie na około 100 oznaczeń) - 13 zestawów, 3) Zestaw kalibratorów - 2 zestawy.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pojemniki histopatologiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pojemniki histopatologiczne - 8 pozycji formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zestawy do drenażu worka osierdziowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestawy do drenażu worka osierdziowego, wyrób sterylny - 35 kpl.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Akcesoria do mikrotomu saneczkowego firmy Medim typ Version DDM-P 025 S.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do mikrotomu saneczkowego firmy Medim typ Version DDM-P 025 S - 4 pozycje formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Igły iniekcyjne (do ostrzykiwania miejsca krwawienia), sterylne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jednorazowe igły do iniekcji (do ostrzykiwania miejsca krwawienia podczas zabiegów endoskopowych) - 2 pozycje formularza cenowego do wyceny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 99
    • 2. Okres, przez który nie wzrosną ceny ofertowe - 1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.