eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Serwis kotłowni oraz instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych z podziałem na częściCzęść nr 1Serwis Kotłowni Gazowej Budynku nr 1 z oceną efektywności energetycznej; Część nr 2Serwis instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych Budynku 1 BC

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-05

Wrocław: Serwis kotłowni oraz instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych z podziałem na części: Część nr 1: Serwis Kotłowni Gazowej Budynku nr 1 z oceną efektywności energetycznej; Część nr 2: Serwis instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych Budynku 1 BC
Numer ogłoszenia: 179257 - 2013; data zamieszczenia: 05.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ sp. z o. o. , ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 720 16 28, faks +48 71 720 16 29.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.eitplus.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis kotłowni oraz instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych z podziałem na części: Część nr 1: Serwis Kotłowni Gazowej Budynku nr 1 z oceną efektywności energetycznej; Część nr 2: Serwis instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych Budynku 1 BC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia został podzielony na 2 części zamówienia: 1.1. Część nr 1 zamówienia - serwis kotłowni gazowej wraz z instalacją grzewczą Budynku nr 1 w tym: a) przeglądy, konserwacje i bieżące naprawy kotłów gazowych SGB firmy Brötje, b) przeglądy, konserwacje i bieżące naprawy urządzeń i instalacji automatyki kotłowni, c) przeglądy, konserwacje i bieżące naprawy osprzętu, urządzeń wykonawczych i armatury kotłowni, d) przeglądy, konserwacje i bieżące naprawy wraz z dostawą soli stacji zmiękczania wody, e) przeglądy, kontrole i kalibracje aktywnego systemu detekcji gazu, f) wykonanie oceny efektywności energetycznej kotłowni Budynku nr 1A. 1.2. Część nr 2 zamówienia - serwis instalacji i urządzeń wodno - kanalizacyjnych Budynku 1BC w tym: przeglądy, konserwacje i bieżące naprawy : a) przepompowni ścieków sanitarnych, b) przepompowni wód drenażowych, c) kanalizacji wód drenażowych, d) kanalizacji deszczowej, e) agregatów pompujących, f) stacji zmiękczania wody, g) neutralizatorów 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1 Dla części 1 zamówienia zawiera załącznik nr 9A do SIWZ. 2.2 Dla części 2 zamówienia zawiera załącznik nr 9B do SIWZ. 3. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zawarte są we Wzorze umowy: 3.1 Dla części 1 zamówienia stanowiącym załącznik nr 8A do SIWZ. 3.2 Dla części 2 zamówienia stanowiącym załącznik nr 8B do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.10.00-5, 50.70.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający stwierdzi, iż wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP jeśli wykaże iż: 1) W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia: a) Dla cz. 1 zamówienia: Wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na stałej obsłudze serwisowej kotłowni o mocy powyżej 500 kW przez okres min. 12 miesięcy. b) Dla cz. 2 zamówienia: Wykonał lub wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 usługę polegającą na stałej obsłudze serwisowej urządzeń i instalacji wodno - kanalizacyjnych, w tym przepompowni ścieków sanitarnych lub deszczowych, kanalizacji wód deszczowych w obiektach o powierzchni co najmniej 1000 m2. UWAGA: dot. cz. 2 zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem w zakresie realizacji min. 1 usługi polegającej na stałej obsłudze serwisowej urządzeń i instalacji wodno - kanalizacyjnych, w tym przepompowni ścieków sanitarnych lub deszczowych, kanalizacji wód deszczowych w obiektach o powierzchni co najmniej 1000 m2 albo w ramach jednej umowy albo różnych kontraktów, byleby doświadczenie wykonawcy obejmowało łącznie realizację usługi polegającej na stałej obsłudze serwisowej urządzeń i instalacji wodno - kanalizacyjnych, w tym przepompowni ścieków sanitarnych lub deszczowych, kanalizacji wód deszczowych w obiektach o powierzchni co najmniej 1000 m2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 10 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający stwierdzi, iż wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP jeśli wykaże iż: 1) W zakresie dysponowania narzędziami i urządzeniami do wykonania niniejszego zamówienia: Dla cz. 1 zamówienia: a) Dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jednym sprawnym analizatorem spalin z aktualnym świadectwem kalibracji wyposażonym w drukarkę, b) Dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jednym manometrem elektronicznym do pomiaru ciśnienia statycznego i dynamicznego gazu, c) Dysponuje lub będzie dysponował przynajmniej jednym sprawnym detektorem gazu z aktualnym świadectwem kalibracji. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 10 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający stwierdzi, iż wykonawca spełnił warunki określone w art. 22 ust. 1 PZP jeśli wykaże iż: 1) W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia: Dla cz. 1 zamówienia: a) Dysponuje lub będzie dysponował min. 2 osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z których wszystkie posiadają aktualne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: - Grupa 1 - Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną, w zakresie: 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetycznej o napięciu nie wyższym niż 1 kV; 10) aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 2; - Grupa 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne w zakresie: 1) kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50 kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi; 2) sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50 kW; 10) aparatura kontrolno - pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 1,2. - Grupa 3 - Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe w zakresie: 6) urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa; 8) przemysłowe odbiorniki paliw gazowych o mocy powyżej 50 kW; 10) aparatura kontrolno - pomiarowa, urządzenia sterowania do urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 6,8. zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006 Nr 89 poz. 625 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 nr 89, poz. 828); b) Dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadającą aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: - Grupa 1 - Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną, w zakresie: 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetycznej o napięciu nie wyższym niż 1 kV; 10) aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 2; - Grupa 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne w zakresie: 3) kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50 kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi; 4) sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50 kW; 10) aparatura kontrolno - pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 1,2. - Grupa 3 - Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe w zakresie: 6) urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa; 8) przemysłowe odbiorniki paliw gazowych o mocy powyżej 50 kW; 10) aparatura kontrolno - pomiarowa, urządzenia sterowania do urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 6,8. zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006 Nr 89 poz. 625 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 nr 89, poz. 828); UWAGA: dot. części 1 zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość połączenia obu funkcji w zakresie wskazanym w pkt. 9.2.2) ppkt. a) i b) SIWZ dla jednej osoby, w takiej sytuacji wskazana osoba ma posiadać aktualne świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji oraz na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym i dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: - Grupa 1 - Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną, w zakresie: 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetycznej o napięciu nie wyższym niż 1 kV; 10) aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 2; - Grupa 2 - Urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło oraz inne urządzenia energetyczne w zakresie: 5) kotły parowe oraz wodne na paliwa stałe, płynne i gazowe, o mocy powyżej 50 kW, wraz z urządzeniami pomocniczymi; 6) sieci i instalacje cieplne wraz z urządzeniami pomocniczymi, o przesyle ciepła powyżej 50 kW; 10) aparatura kontrolno - pomiarowa i urządzenia automatycznej regulacji do urządzeń i instalacji wymienionych w pkt 1,2. - Grupa 3 - Urządzenia, instalacje i sieci gazowe wytwarzające, przetwarzające, przesyłające, magazynujące i zużywające paliwa gazowe w zakresie: 6) urządzenia i instalacje gazowe o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa; 8) przemysłowe odbiorniki paliw gazowych o mocy powyżej 50 kW; 10) aparatura kontrolno - pomiarowa, urządzenia sterowania do urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 6,8. zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006 Nr 89 poz. 625 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 nr 89, poz. 828); Dla cz. 2 zamówienia: a) Dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadająca aktualne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu, kontrolno-pomiarowym dla następujących urządzeń, instalacji i sieci: - Grupa 1 - Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną w zakresie: 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetycznej o napięciu nie wyższym niż 1 kV; 10) aparatura kontrolno-pomiarowa oraz urządzenia i instalacje automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji wymienionych w pkt. 2. zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2006 Nr 89 poz. 625 z późn. zm.) i Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 nr 89, poz. 828); UWAGA: dot. części 2 zamówienia: Wykonawca składający ofertę na obie części zamówienia może dysponować tą samą osobą w części 2 zamówienia co w części 1 zamówienia w zakresie wskazanym w Rozdziale 9.2.2) ppkt. a) w celu potwierdzenia warunku dysponowania osobą zdolną do wykonania zamówienia dla części 2 zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 10 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Złożyć wykaz wykonanych lub wykonywanych, głównych usług serwisu dla cz. 1 zamówienia a w szczególności w zakresie wskazanym w Rozdziale 9.2.1) ppkt. a) SIWZ, dla cz. 2 zamówienia w szczególności w zakresie wskazanym w Rozdziale 9.2.1) ppkt. b) SIWZ w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie. Wykaz może być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Dowodami, o których mowa wyżej, są: 1) poświadczenie, że usługi zostały wykonane należycie; 2) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1). Wykonawca zobowiązany jest złożyć poświadczenia należytego wykonania usług w zakresie potwierdzenia spełnienia warunku określonego w Rozdziale 9.2.1) SIWZ. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt. 3 budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. UWAGA! W postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczynanych w okresie 12 miesięcy od dnia wejście w życie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, Wykonawca w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej, może przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt. 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226, poz. 1817).;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 cytowanej ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje zmianę zawartej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, na podstawie określonych poniżej warunków: a) zmiana terminu wykonania Umowy w wyniku dokonanych pomiędzy Stronami uzgodnień dotyczących skróceniu terminu wykonania przedmiotu Umowy, b) zmiana nazwy, siedziby Stron, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, c) zmniejszenie zakresu prac i wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, w szczególności z powodu istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części lub całości przedmiotu Umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia, d) wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści Umowy, e) zmiana sposobu wykonania przedmiotu Umowy w wyniku zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na realizację Umowy, f) zmiany stawki podatku VAT, g) zmiany listy osób, którymi Wykonawca będzie posługiwać się przy realizacji Umowy, stanowiącej Załącznik nr 5 do Umowy, zgodnie z § 2 ust. 10 - 12 Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.eitplus.pl/pl/aktualne/111/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Sp. z o.o. ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław Budynek 1A, Recepcja.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.09.2013 godzina 11:00, miejsce: Wrocławskie Centrum Badań EIT+ Sp. z o.o. ul. Stabłowicka 147, 54-066 Wrocław Budynek 1A, Sala Konferencyjna, I Piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający realizuje przedmiotowe zamówienie w ramach projektu: - współfinansowanego przez Unię Europejską: POIG.02.02.00-02-001/09 pn. Dolnośląskie Centrum Materiałów i Biomateriałów Wrocławskie Centrum Badań EIT+.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Serwis kotłowni Gazowej Budynku nr 1 z oceną efektywności energetycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Część nr 1 zamówienia - serwis kotłowni gazowej wraz z instalacją grzewczą Budynku nr 1 w tym: a) przeglądy, konserwacje i bieżące naprawy kotłów gazowych SGB firmy Brötje, b) przeglądy, konserwacje i bieżące naprawy urządzeń i instalacji automatyki kotłowni, c) przeglądy, konserwacje i bieżące naprawy osprzętu, urządzeń wykonawczych i armatury kotłowni, d) przeglądy, konserwacje i bieżące naprawy wraz z dostawą soli stacji zmiękczania wody, e) przeglądy, kontrole i kalibracje aktywnego systemu detekcji gazu, f) wykonanie oceny efektywności energetycznej kotłowni Budynku nr 1A..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.10.00-5, 50.53.11.00-7, 50.50.00.00-0, 50.53.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Serwis instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych Budynku 1 BC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 2 zamówienia - serwis instalacji i urządzeń wodno - kanalizacyjnych Budynku 1BC w tym: przeglądy, konserwacje i bieżące naprawy : a) przepompowni ścieków sanitarnych, b) przepompowni wód drenażowych, c) kanalizacji wód drenażowych, d) kanalizacji deszczowej, e) agregatów pompujących, f) stacji zmiękczania wody, g) neutralizatorów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00-2, 90.64.10.00-2, 90.48.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.