eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Remont i modernizacja terenu zieleni wraz z obiektem pomocniczym (śmietnik z pomieszczeniem gospodarczym) na terenie Domu Dziecka nr 2 im. Janusza Korczaka, ul. Jaktorowska 6

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-20

Warszawa: Remont i modernizacja terenu zieleni wraz z obiektem pomocniczym (śmietnik z pomieszczeniem gospodarczym) na terenie Domu Dziecka nr 2 im. Janusza Korczaka, ul. Jaktorowska 6
Numer ogłoszenia: 179253 - 2012; data zamieszczenia: 20.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157425 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka Nr 2 im. Janusza Korczaka, ul. Jaktorowska 6, 01-202 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6327525, faks 022 6321816.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja terenu zieleni wraz z obiektem pomocniczym (śmietnik z pomieszczeniem gospodarczym) na terenie Domu Dziecka nr 2 im. Janusza Korczaka, ul. Jaktorowska 6.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: § 3 Opis przedmiotu zamówienia 3.1 Przedmiotem zamówienia jest remont i modernizacja terenu zieleni wraz z obiektem pomocniczym (śmietnik z pomieszczeniem gospodarczym) na terenie Domu Dziecka nr 2 im. Janusza Korczaka, ul. Jaktorowska 6. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą następujące prace: I. Wykonanie ciągów pieszych na terenie II Wykonanie placu do ćwiczeń III. Zakup i montaż wyposażenia rekreacyjnego IV.Modernizacja istniejącego śmietnika z pomieszczeniem gospodarczym V. Roboty ogrodnicze - zakładanie i pielęgnacja zieleni: Przedmiot i zakres robót wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 43325000-7 Wyposażenie parków i placów zabaw 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45112000-5 Roboty w zakresie usuwania gleby 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 5233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 77310000-6 Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Przedmiot zamówienia nie jest wpisany do rejestru zabytków. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w ust. 3.1 zawierają załączniki do specyfikacji: a) Wzór Umowy- (zał. nr 2 do SIWZ); b) Przedmiar robót - (zał. nr 4 do SIWZ); c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - (zał. nr 5 do SIWZ); d) Projekt- Remont i modernizacja terenu zieleni wraz z obiektem pomocniczym - (zał. nr 6 do SIWZ); Tam, gdzie w przedmiarze robót lub w STWIOR lub w dokumentach projektowych zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów oznacza to określenie standardu i właściwości technicznych. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów równoważnych pod warunkiem, że: 1) zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacją projektową; 2) zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach; 3) Wykonawca uzyska pisemna zgodę projektanta na zastosowanie materiałów równoważnych i przedłoży tą zgodę Zamawiającemu przed przystąpieniem do wykonania robót z użyciem materiałów równoważnych. Tam, gdzie w przedmiarze robót lub w STWIOR lub w dokumentach projektowych występują odniesienia do Polskich Norm, dopuszczalne jest stosowanie odpowiednich norm krajów Unii Europejskiej, w zakresie przyjętym przez polskie prawodawstwo. W dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu harmonogram prac związanych z realizacją niniejszej umowy. Zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram stanowi integralną część umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. 3.3 Wymagany termin gwarancji na przedmiot zamówienia wynosi 36 miesięcy. 3.4 Wykonawca jest zobowiązany oznaczyć inwestycję tablicą informacyjną w miejscu widocznym dla osób trzecich: na ogrodzeniu budowy lub w głównym ciągu komunikacyjnym znajdującym się na terenie budowy przez cały okres realizacji inwestycji. Minimalne wymiary tablicy: 100 x 100 cm. Tablica musi zawierać: znak promocyjny m.st Warszawy udostępniony przez Zamawiającego oraz informację, że projekt jest finansowany ze środków m.st Warszawy. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać akceptację pisemną Zamawiającego co do treści zawartych na tablicy informacyjnej i uzyskać akceptację pisemną Zamawiającego dla jej ostatecznego wyglądu po uprzednim przedłożeniu Zamawiającemu projektu wizualizacji tablicy. Miejsce w którym zostanie umieszczona tablica zostanie uzgodnione z Zamawiającym- wymagana pisemna zgoda Zamawiającego. Tablica zostanie umiejscowiona na terenie budowy nie później niż 7 dni od dnia podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.32.50.00-7, 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.45.30.00-7, 45.23.32.50-6, 52.33.00.00-9, 77.31.00.00-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MKL-BUD Michał Lulis,, ul. Fryderyka Joliot Curie 19/35, 02-646 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 267237,47 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 217998,63

  • Oferta z najniższą ceną: 217998,63 / Oferta z najwyższą ceną: 418037,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.