eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › zewnętrzna kampania promocyjna miasta Katowice Katowicki Bieg Uliczny - Półmaraton 4 Energy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Katowice: zewnętrzna kampania promocyjna miasta Katowice Katowicki Bieg Uliczny - Półmaraton 4 Energy
Numer ogłoszenia: 179232 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice, ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593303, fax 032 2593303,032 2598930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zewnętrzna kampania promocyjna miasta Katowice Katowicki Bieg Uliczny - Półmaraton 4 Energy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 30 ustawy) przeprowadzenie zewnętrznej kampanii promocyjnej miasta Katowice Katowicki Bieg Uliczny - Półmaraton 4 Energy polegającej na: 10.1. adaptacji wstępnego projektu przygotowanego przez Urząd Miasta Katowice do potrzeb kampanii (do wymogów technicznych nośnika typu citylight, bilboard) - załącznik 7 10.2. wydruku i umieszczeniu reklamy na 100 nośnikach typu citylight lub bilboard w miastach aglomeracji śląskiej (minimum 30 szt., w tym w Katowicach nie więcej niż 10), Warszawie (minimum 10), Krakowie (minimum 15 szt.), Wrocławiu (minimum 15 szt.), Bielsku-Białej (minimum 10 szt.) oraz Częstochowie (minimum 10 szt.) w miejscach o dużym natężeniu ruchu - centra miast. - załącznik nr 4. Zamawiający zastrzega, że w przypadku nośników typu bilboard co najmniej połowa proponowanych nośników winna być oświetlona. 10.3. przeprowadzeniu badania efektywności kampanii przy zastosowaniu takich wskaźników jak: 1. stopień dotarcia kampanii do grupy docelowej tj. mieszkańców obszaru gdzie umieszczono reklamy w wieku od 18 do 60 lat, 2. znajomości hasła kampanii w grupie docelowej przed rozpoczęciem kampanii i po jej zakończeniu, 3. udział osób w grupie docelowej pozytywnie postrzegających Katowice przed rozpoczęciem kampanii i po jej zakończeniu, oraz winno zawierać pytanie : W jakim polskim mieście organizuje się największe wydarzenia sportowe i kulturalne? 10.4. reklamy winne zostać umieszczone w miejscach umożliwiających dotarcie treści reklamy do jak najszerszego kręgu odbiorców - centra miast, Szczegółowy zakres prac określa projekt umowy (załącznik nr 1 do SIWZ) Przedmiot zamówienia posiada kod CPV - 74422000-3 usługi w zakresie promocji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.42.20.00 - Usługi w zakresie promocji Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do postępowania zostaną zakwalifikowani Wykonawcy, którzy wykażą, że spełniają warunki określone art. 22 ust. 1 ustawy. Ponadto do postępowania zakwalifikowani zostaną wykonawcy, którzy Wykonywali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, min trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługi stanowiące przedmiot zamówienia (za usługi takie uważać się będzie usługi polegające na wykonaniu kampanii reklamowej o wartości nie mniejszej niż 100 tys. zł )
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części. VIII pkt.1 SIWZ 1. ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik Nr 2 do SIWZ 2. Oświadczenia oraz dokumenty jakie należy przedłożyć w ofercie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej dot. wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert, b/ oświadczenie, o treści określonej w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 22 ust.1ustawy, wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do SIWZ, c/ wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na wykonaniu kampanii reklamowej o wartości nie mniejszej niż 50.000 zł wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie - (załącznik nr 6) 4. listę lokalizacyjną miast, w których zostanie umieszczona reklama (załącznik nr 4), 5. kalkulację ceny ofertowej (załącznik nr 5), Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 13 ppkt. 2a, składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U Nr 87 poz. 605 ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Katowice, Wydział Informacji i Promocji, Rynek 13, pok 110.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2008 godzina 09:55, miejsce: Urząd Miasta Katowice, Wydział Informacji i Promocji, Rynek 13, pok 108.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.