Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-04
Żurawica: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Gimnazjum w Żurawicy
Numer ogłoszenia: 179227 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum im. 2 Pułku Pancernego w Żurawicy , ul. Ojca Św. Jana Pawła II 194, 37-710 Żurawica, woj. podkarpackie, tel. 16 671 33 88, faks 16 671 33 88.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zurawica.pl/przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Oświatowa Samorządu Terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki przy Gimnazjum w Żurawicy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I Pieczywo; Część II Warzywa i owoce i ich przetwory; Część III Mrożonki i ryby; Część IV Mięso i kiełbasa; Część V Nabiał; Część VI Słodycze; Część VII Garmażerka; Część VII Wyroby cukiernicze; Część IX Pozostałe artykuły suche i inne Część X Jabłka; Dotyczy wszystkich części 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia sporządzony jest przy pomocy aplikacji Microsoft Excel o nazwie szczeg_opis_zamowienia_6_mies_2016.xls i stanowi załączniki nr 1 w formie elektronicznej do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.Umowa realizowana będzie zgodnie z faktycznymi potrzebami Zamawiającego w oparciu o maksymalne ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie. 3. Dostawa artykułów żywnościowych odbywać się będzie 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku w godz. 6:30-10:00 na koszt i ryzyko Wykonawcy. W wyjątkowych sytuacjach mogą być zmienione godziny dostaw wynikające ze zmiany planu zajęć oraz mogą wystąpić zamówienia realizowane w tym samym dniu..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających do wysokości 20% polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju dostaw.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że prowadząc działalność posiada: a) Aktualne zezwolenie właściwego Inspektoratu Sanitarnego, potwierdzające spełnienie warunków sanitarno-technicznych dotyczących warunków produkcji, transportu przechowywania i sprzedaży żywności;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 7.1.1 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas wykonania pilnego zlecenia - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian do niniejszej umowy, spowodowanych okolicznościami niezależnymi i niezawinionymi przez strony: a. zmniejszenia ilości wykonanej dostawy, w zakresie ilościowym i wartościowym; b. zmiany nazwy produktu (producenta) pod warunkiem zaoferowania produktów równoważnych, nie gorszych jakościowo od dotychczas dostarczanych produktów, przy jednoczesnym zachowaniu dotychczasowych lub niższych cen jednostkowych. 2. Zmiana dostarczanego asortymentu może nastąpić w przypadku: a. zakończenia produkcji danej pozycji asortymentowej, b. zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu, c. niedostępności produktu na rynku powyżej 14 dni.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zurawica.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy Żurawica
ul. Ojca Św. Jana Pawła II 1
37-710 Żurawica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2015 godzina 10:00, miejsce:
Sekretariat Gimnazjum im. 2 Pułku Pancernego w Żurawicy
ul. Ojca Św. Jana Pawła II 194
37-710 Żurawica.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I Pieczywo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 1..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas wykonania pilnego zlecenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II Warzywa i owoce i ich przetwory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 2..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas wykonania pilnego zlecenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III Mrożonki i ryby.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 3..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2016.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV Mięso i kiełbasa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 4..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2016.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część V Nabiał.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 5..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas wykonania pilnego zlecenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część VI Słodycze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 6..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.84.23.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas wykonania pilnego zlecenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część VII Garmażerka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 7..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas wykonania pilnego zlecenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część VIII Wyroby cukiernicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 8..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.83.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2016.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część IX Pozostałe artykuły suche i inne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 9..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas wykonania pilnego zlecenia - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część X Jabłka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia pakiet nr 10..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.06.2016.
INNE PRZETARGI ŻURAWICA
- Odbudowa dworku w Żurawicy Górnej wraz z jego rozbudową i przebudową - ETAP II roboty wykończeniowe - w ramach zadania inwestycyjnego "Rozbudowa dworku w Żurawicy Górnej"
- "Wymiana oświetlenia ulicznego na terenie gminy Żurawica na technologię LED"
więcej: przetargi ŻURAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla Domu Pomocy Społecznej "Pod Dębami" w Konstantynowie Łódzkim
- Sukcesywna dostawa soków, napojów i wody dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Zespole Placówek Oświatowych im. Unii Europejskiej w Boronowie w okresie od lipca do grudnia 2024 r."
- Dostawa produktów pochodzenia zwierzęcego, mięsa i produktów mięsnych
- Dostawa mrożonek, warzyw i owoców świeżych, kiszonek oraz pieczywa i wyrobów ciastkarskich dla Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Sukcesywna dostawa ryb i przetworów rybnych dla jednostek Centrum Usług Logistycznych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.