Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-01
Radom: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w sezonach: 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011
Numer ogłoszenia: 179222 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu, ul. Graniczna 24, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3655801 w. 231.
- Adres strony internetowej zamawiającego: radompowiat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w sezonach: 2008/2009, 2009/2010, 2010/2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w sezonach: 2008/2009 ; 2009/2010 ; 2010/2011 Zadanie.1 obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Iłża, część gminy Wierzbica, część gminy Skaryszew oraz ulice leżące w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Iłża i częściowo w Skaryszewie.( długość dróg do zimowego utrzymania 130,109 km ) Zadanie 2 obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin: Przytyk, Wolanów, Zakrzew, Kowala i część gminy Wierzbica. ( długość dróg do zimowego utrzymania 150,794 km ) Zadanie 3 obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin: Pionki, Jedlińsk, Jedlnia Letnisko, Jastrzębia, Gózd i część gminy Skaryszew do drogi wojewódzkiej Nr 733 oraz ulice leżące w ciągu dróg powiatowych w m. Pionki i częściowo w mieście Skaryszew. ( długość dróg do zimowego utrzymania 228,009 km )
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zadanie 1 - 4000 zł Zadanie 2 - 5000 zł Zadanie 3 - 6000 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy , nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają niżej wymienione warunki szczegółowe. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje potencjałem technicznym dla poszczególnych części zamówienia. Zadanie 1: Do zwalczania śliskości :- pługopiaskarki co najmniej 6 tonowe min. 2 - nośniki na pługopiaskarki min. 2 Do odśnieżania:-pługi typu co najmniej średniego min. 2 -nośniki do zamocowania pługów z napędem na dwie osie min. 2 -równiarka min. 1 - ładowarka typu np. Fadroma lub równoważna min. 1 Środek załadunkowy mieszanki na piaskarki - ładowarka min. 1 Zadanie 2 Do zwalczania śliskości :- pługopiaskarki co najmniej 6 tonowe min. 2 - nośniki na pługopiaskarki min. 2 Do odśnieżania:-pługi typu co najmniej średniego min. 2 -nośniki do zamocowania pługów z napędem na dwie osie min. 2 -równiarka min. 1 -ładowarka np. typ Fadroma lub równoważna min.1 Środek załadunkowy mieszanki na piaskarki - ładowarka min.1 Zadanie 3 Do zwalczania śliskości :-pługopiaskarka co najmniej 8 tonowa min. 1 -pługopiaskarki co najmniej 6 tonowe min. 2 -nośniki na pługopiaskarki min. 2 Do odśnieżania:-pługi typu co najmniej średniego min. 2 -nośniki do zamocowania pługów z napędem na dwie osie min. 2 -równiarka min.1 -ładowarka np. typ Fadroma lub równoważna min.1 Środek załadunkowy mieszanki na piaskarki - ładowarka min.1 Zgodnie z art.336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r Kodeks cywilny Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel ( posiadacz samoistny), jak ten , kto nią faktycznie włada jak użytkownik , zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą ( posiadacz zależny ) W przypadku posiadacza zależnego należy dołączyć odpowiedni dokument potwierdzający ten fakt. Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie ), świadczył co najmniej w jednym sezonie zimowym usługi z zakresu zimowego utrzymania dróg na zadaniu o długości dróg co najmniej 100 km. Załączyć dokumenty potwierdzające , że usługi te zostały wykonane należycie. Wykonawca musi być ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej i od odpowiedzialności cywilnej. Jeżeli Wykonawca składa oferty dla każdej części zamówienia, musi wykazać że dysponuje odpowiednią ilością sprzętu dla każdego zadania. Ocena spełnienia przez wykonawcę wyżej wymienionych warunków, dokonana będzie na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale I pkt 6 w skali 0-1, gdzie: 0 - oznacza nie spełnienie warunku, 1 - oznacza spełnienie warunku. Nie spełnienie któregokolwiek z wyżej wskazanych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy, a ofertę tego wykonawcy uzna się za odrzuconą
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty ; 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp. zgodne z treścią Formularza 3.2. 2.Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Upoważnienie do podpisywania dokumentów - o ile nie wynika ono z wyżej wymienionego dokumentu. 4.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 8.Informacja o posiadanym sprzęcie (potencjał techniczny) wymaganych dla realizacji poszczególnych części zamówienia. 9.Wykaz sprzętu będącego własnością wykonawcy. 10.Informacja o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu.Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wyszczególnione w informacji usługi zostały wykonane należycie. Należy załączyć referencje. 11.Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 12.Pełnomocnictwo do podpisywania oferty o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 13.Zgodnie z art.336 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r Kodeks cywilny Posiadaczem rzeczy jest zarówno ten, kto nią faktycznie włada jak właściciel ( posiadacz samoistny), jak ten , kto nią faktycznie włada jak użytkownik , zastawnik, najemca, dzierżawca lub mający prawo, z którym łączy się określone władztwo nad cudzą rzeczą ( posiadacz zależny ) W przypadku posiadacza zależnego należy dołączyć odpowiedni dokument potwierdzający ten fakt. Nie spełnienie któregokolwiek z wyżej wskazanych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy, a ofertę tego wykonawcy uzna się za odrzuconą. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dok. o których mowa w pkt 2,4,5 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu , dokumenty wymienione w pkt 1 -6 winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: eurzad.spradom.finn.pl/serwis/przetargi.jsp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu ul. Graniczna 24 26-600 Radom pok. 104.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg Publicznych w Radomiu ul. Graniczna 24 26-600 Radom pok. 104.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w sezonach: 2008/2009 ; 2009/2010 ; 2010/2011 na terenie gminy Iłża, część gminy Wierzbica, część gminy Skaryszew oraz ulice leżące w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Iłża i częściowo w Skaryszewie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie.1 obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gminy Iłża, część gminy Wierzbica, część gminy Skaryszew oraz ulice leżące w ciągach dróg powiatowych na terenie miasta Iłża i częściowo w Skaryszewie. ( długość dróg do zimowego utrzymania 130,109 km ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 90.21.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w sezonach 2008/2009; 2009/2010; 2010/2011 na terenie gmin: Przytyk, Wolanów, Zakrzew, Kowala i część gminy Wierzbica..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin: Przytyk, Wolanów, Zakrzew, Kowala i część gminy Wierzbica. ( długość dróg do zimowego utrzymania 150,794 km ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 90.21.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu radomskiego w sezonach 2008/2009; 2009/2010; 2010/2011 na terenie gmin: Pionki, Jedlińsk, Jedlnia Letnisko, Jastrzębia, Gózd i część gminy Skaryszew do drogi wojewódzkiej Nr 733 oraz ulice leżące w ciągu dróg powiatowych w m. Pionki i częściowo w mieście Skaryszew..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3 obejmuje zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie gmin: Pionki, Jedlińsk, Jedlnia Letnisko, Jastrzębia, Gózd i część gminy Skaryszew do drogi wojewódzkiej Nr 733 oraz ulice leżące w ciągu dróg powiatowych w m. Pionki i częściowo w mieście Skaryszew. ( długość dróg do zimowego utrzymania 228,009 km ).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 90.21.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2011.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w celu zdobycia uprawnień elektrycznych i energetycznych
- Dostawa materiałów do zabiegów chirurgicznych dla Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego Sp. z o.o. w Radomiu
- P-31/2024: Zakup i dostawa pieluchomajtek dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku".
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych i środków czystościowych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w II półroczu 2024 roku.
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów i sprzątanie pomieszczeń biurowych Tyskiego TBS Sp. z o. o.
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
- Usługa sprzątania Targowisk Miejskich przy ul. Kąpielowej i przy ul. Lotników w Żarach
więcej: Usługi zamiatania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.