eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skwierzyna › Odbiór i transport odpadów gastronomicznych.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-01-05

Skwierzyna: Odbiór i transport odpadów gastronomicznych
Numer ogłoszenia: 1791 - 2009; data zamieszczenia: 05.01.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 259364 - 2008r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2211, ul. Waszkiewicza 1, Skwierzyna, woj. lubuskie, tel. 095 7177900, faks 095 7177111.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i transport odpadów gastronomicznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze i transporcie do miejsca dalszego zagospodarowania odpadów kuchennych ulegających biodegradacji o kodzie 20 01 08 - nadanym zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów ( Dz. U. 2001, nr 112, poz. 1206)zwanych dalej odpadami gastronomicznymi w ilości 180 Mg, przy czym: a) odpad stanowiący środki spożywcze zawierające produkty pochodzenia zwierzęcego w ilości 140 Mg; b) odpad stanowiący pozostałości warzyw, owoców oraz pieczywo w ilości 40 Mg. 2) W ramach zamówienia wykonawca dokonywać będzie odbioru i transportu odpadów gastronomicznych własnym środkiem transportu do miejsca dalszego zagospodarowania oraz dodatkowo zapewni (użyczając zamawiającemu) odpowiednie pojemniki na ich przechowywanie w ilości 40 sztuk o pojemności 50 - 80 litrów, przy czym 25 sztuk na odpad określony w pkt. 2.1)a) oraz 15 sztuk dla odpadu określonego w pkt.2.1)b). Użyczone pojemniki powinny być odpowiednio opisane (zawierając kod odpadu) uwzględniając wyżej opisany rozdział odpadów, sprawne technicznie (szczelne), posiadać zamknięcia szczelne umożliwiające układanie ich piętrowo jeden na drugim oraz posiadać uchwyty (wgłębienia). Dodatkowo pojemniki wielokrotnego użytku muszą: a) zostać wyczyszczone, wymyte i zdezynfekowane po każdym użyciu; b) być utrzymywane w czystości; być czyste i suche przed użyciem. 3) Odbiór odpadów gastronomicznych odbywać się będzie 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek) w godzinach 7:30 do 12:00. ( w dni wolne od pracy tj. 13.04.2009 r. odbiór ma nastąpić 14.04.2009 r., 01.05.2009 r. odbiór ma nastąpić 30.04.2009 r., 11.11.2009 r. odbiór ma nastąpić 12.11.2009 r. oraz 25.12.2009 r. odbiór ma nastąpić 24.12.2009 r.). 4) Miejsce odbioru odpadów gastronomicznych: a) Kuchnia Jednostki Wojskowej 2211 66-440 Skwierzyna przy ul. Waszkiewicza 1 (bud. Nr 2); b) Przedszkole Wojskowe nr 84 66-440 Skwierzyna ul. Waszkiewicza 17. 5) Przekazanie odpadów gastronomicznych odbywać się będzie za potwierdzeniem: a) na dokumencie PZ, po każdorazowym odbiorze - którego wzór stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji; b) karty przekazania odpadu, jako całomiesięczne zestawienie ich odbioru; c) dokumentu handlowego, po każdorazowym ich odbiorze - jeżeli odpady te będą wykorzystywane w sposób o którym mowa w pkt. 8.A)e.1. i 2. niniejszej specyfikacji. 6) Podane ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi (planowanymi) i mogą na etapie realizacji zamówienia ulec zmniejszeniu. 7) Wykonawca staje się posiadaczem odpadów z chwilą ich odbioru zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach - tekst jednolity (Dz. U. 2007, nr 39, poz. 251) i na nim ciąży obowiązek dalszego zgodnego z przepisami gospodarowania odpadami..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 104400.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biuro analiz środowiskowych Pro-Enviro Ewa Bury, Paderewskiego 38/3, 66-400 Gorzów Wlkp., kraj/woj. lubuskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 104400.00
  • Oferta z najniższą ceną: 104400.00 oferta z najwyższą ceną: 216000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.