eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Orzesze › Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Miasta Orzesze i jednostek organizacyjnych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych i młodzieżowych drużyn pożarniczych Miasta Orzesze oraz ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów stanowiących własność lub użytkowanych przez Miasto Orzesze i jednostki organizacyjne na okres od 01.01.2016 r. do 30.06.2018 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-12-04

Orzesze: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Miasta Orzesze i jednostek organizacyjnych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych i młodzieżowych drużyn pożarniczych Miasta Orzesze oraz ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów stanowiących własność lub użytkowanych przez Miasto Orzesze i jednostki organizacyjne na okres od 01.01.2016 r. do 30.06.2018 r.
Numer ogłoszenia: 179165 - 2015; data zamieszczenia: 04.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Orzesze , ul. Św. Wawrzyńca 21, 43-180 Orzesze, woj. śląskie, tel. 032 3248800, faks 032 3248826.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: orzesze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej Miasta Orzesze i jednostek organizacyjnych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych i młodzieżowych drużyn pożarniczych Miasta Orzesze oraz ubezpieczenia komunikacyjne pojazdów stanowiących własność lub użytkowanych przez Miasto Orzesze i jednostki organizacyjne na okres od 01.01.2016 r. do 30.06.2018 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie (część) 1 Ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej Urzędu Miasta Orzesze i gminnych jednostek organizacyjnych na okres od 01.01.2016 r. do 30.06.2018 r. w zakresie: a. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, b. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku z ryzykiem dewastacji, wandalizmu, graffiti, c. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk - all risks, d. ubezpieczeniu maszyn od uszkodzeń od awarii oraz szkód elektrycznych, e. ubezpieczenie oszklenia, f. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia, g. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości. 2. System ubezpieczenia, suma ubezpieczenia, zakres ubezpieczenia. (zgodnie z SIWZ, Załącznikiem nr 4,5,6,7,8 i 9 do SIWZ ) W zakresie:ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, w części dotyczącej: nakładów inwestycyjnych, gotówki, mienia pracowniczego,mienie osobiste członków OSP i MDP, mienia niskocennego + grupa 8 KŚT, zbiory biblioteczne, budowle nieujęte w systemie sum stałych, inne mienie, przyjęto w systemie na pierwsze ryzyko bez konsumpcji sumy ubezpieczenia.ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, dewastacji, wandalizmu w tym kradzieży zwykłej, ubezpieczenia oszklenia, przyjęto w systemie na pierwsze ryzyko z konsumpcją sumy ubezpieczenia. 3. Szczegółowe warunki ubezpieczenia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ. Zadanie (część) 2 1. Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych i młodzieżowych drużyn pożarniczych Miasta Orzesze na okres od 01.01.2016 r. do 30.06.2018 r. 2.Przedmiotem umowy jest ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków ochotniczych straży pożarnych i młodzieżowych drużyn pożarniczych Miasta Orzesze w zakresie: a) ubezpieczenie imienne członków ochotniczych straży pożarnych (OSP), b) ubezpieczenie bezimienne członków ochotniczych straży pożarnych (OSP), c) ubezpieczenie bezimienne członków młodzieżowych drużyn pożarniczych (MDP). 3.System ubezpieczenia, suma ubezpieczenia, zakres ubezpieczenia (zgodnie z SIWZ, Załącznikiem nr 10,11 i 12 do SIWZ ) Zadanie (część) 3 1.Przedmiotem zamówienia jest: Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, auto-casco, NNW, assistance) pojazdów stanowiących własność lub użytkowanych przez Miasto Orzesze na okres od 01.01.2016 r. do 30.06.2018 r. Przedmiotem umowy są ubezpieczenia komunikacyjne: a. obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów (OC i Zielona Karta), b. ubezpieczenia pojazdów autocasco (AC+KR) , c. ubezpieczenia komunikacyjnego assistance (ASS), d. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów (NNW). 2.System ubezpieczenia, suma ubezpieczenia, zakres ubezpieczenia (zgodnie z SIWZ, Załącznikiem nr 14,15 do SIWZ ) 3. Szczegółowe warunki ubezpieczenia zawiera Załącznik nr 13, 14, 15 i 16 do SIWZ. 2. Podwykonawcy: 2.1. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2.2. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. 2.3. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. W przypadku gdy Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe lub ekonomiczne podwykonawcy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 Ustawy Wykonawca zobowiązany jest do podania nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby się powołuje..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego (w zakresie każdego zadania (części)) polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.21.00-3, 66.51.41.10-0, 66.51.50.00-3, 66.51.51.00-4, 66.51.52.00-5, 66.51.54.00-7, 66.51.60.00-0, 66.51.61.00-1, 66.51.64.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp oraz spełniają warunku udziału określone w art 22 ust. 1 ustawy pzp oraz spełniają warunki i wymagania określone w niniejszej SIWZ. Wykonawca ubiegający się o zamówienie zgodnie z Art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych musi spełnić następujące warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji - W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, Wykonawca powinien posiadać zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia - wydane przez właściwy organ, zgodnie z art. 92, 107 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej tekst jednolity: Dz. U. z 2013 roku, poz. 950 z późn. zm. W.w warunek dotyczy wszystkich trzech części przedmiotowego postępowania. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa punkcie VI niniejszej specyfikacji, w przypadku braku szczegółowego opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu jego weryfikacja odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • posiadania wiedzy i doświadczenia - W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca winien wykazać w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj.: zakresie ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeń losowych lub ubezpieczenia od wszystkich ryzyk, przy czym wartość ubezpieczonego majątku stanowiącego przedmiot zamówienia była nie mniejsza niż 100 000 000,00 PLN, każda usługa. W.w warunek dotyczy Zadania (części)1 przedmiotowego postępowania. Dla zadania (części) 2 i 3 zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań do tego warunku Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa punkcie VI niniejszej specyfikacji, w przypadku braku szczegółowego opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu jego weryfikacja odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań do tego warunku dla wszystkich zadań (części) Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa punkcie VI niniejszej specyfikacji, w przypadku braku szczegółowego opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu jego weryfikacja odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań do tego warunku dla wszystkich zadań (części) Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa punkcie VI niniejszej specyfikacji, w przypadku braku szczegółowego opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu jego weryfikacja odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • sytuacji ekonomicznej i finansowej - zamawiający nie dokonuje opisu żadnych wymagań do tego warunku dla wszystkich zadań (części) Ww. warunki zostaną uznane za spełnione jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa punkcie VI niniejszej specyfikacji, w przypadku braku szczegółowego opisu spełnienia warunku udziału w postępowaniu jego weryfikacja odbędzie się w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Przyjęcie klauzul/postanowień szczególnych - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w trakcie realizacji zamówienia możliwość wprowadzenia następujących istotnych zmian postanowień umowy w zakresie: a. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę - zmiana wynagrodzenia Wykonawcy o różnicę pomiędzy wysokością dotychczasowego minimalnego wynagrodzenia za pracę a nową wysokością minimalnego wynagrodzenia za pracę. Zmiana będzie uwzględniała jedynie pracowników Wykonawcy zatrudnionych przez niego wyłącznie przy realizacji przedmiotu zamówienia w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę, otrzymujących minimalne wynagrodzenie. W takim przypadku wykonawca będzie zobowiązany przedstawić informację o liczbie tych osób wraz ze wskazaniem zmiany wysokości wynagrodzenia. Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - zmiana wynagrodzenia Wykonawcy o różnicę pomiędzy dotychczasową wysokością odprowadzanych składek a nową wysokością odprowadzanych składek. W takim przypadku wykonawca będzie zobowiązany przedstawić informację o liczbie tych osób wraz ze wskazaniem zmiany wysokości odprowadzanych składek. Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.orzesze.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Orzeszu, ul.Św.Wawrzyńca 21 43-180 Orzesze jak również za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2015 godzina 09:00, miejsce: Biuro Podawcze Urząd Miejski w Orzeszu, ul.Św.Wawrzyńca 21 43-180 Orzesze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej Urzędu Miasta Orzesze i gminnych jednostek organizacyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie (część) 1 Ubezpieczenia mienia, odpowiedzialności cywilnej Urzędu Miasta Orzesze i gminnych jednostek organizacyjnych na okres od 01.01.2016 r. do 30.06.2018 r. w zakresie: a. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, b. ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku z ryzykiem dewastacji, wandalizmu, graffiti, c. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie wszystkich ryzyk - all risks, d. ubezpieczeniu maszyn od uszkodzeń od awarii oraz szkód elektrycznych, e. ubezpieczenie oszklenia, f. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia, g. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości. 2. System ubezpieczenia, suma ubezpieczenia, zakres ubezpieczenia. (zgodnie z SIWZ, Załącznikiem nr 4,5,6,7,8 i 9 do SIWZ ) W zakresie:ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, w części dotyczącej: nakładów inwestycyjnych, gotówki, mienia pracowniczego, mienie osobiste członków OSP i MDP, mienia niskocennego + grupa 8 KŚT, zbiory biblioteczne, budowle nieujęte w systemie sum stałych, inne mienie, przyjęto w systemie na pierwsze ryzyko bez konsumpcji sumy ubezpieczenia ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, dewastacji, wandalizmu w tym kradzieży zwykłej, ubezpieczenia oszklenia, przyjęto w systemie na pierwsze ryzyko z konsumpcją sumy ubezpieczenia. 3. Szczegółowe warunki ubezpieczenia zawiera Załącznik nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Przyjęcie klauzuli -katastrofy budowlanej- z podwyższonym limitem do 4 mln zł - 5
    • 3. Przyjęcie klauzuli -przezornej sumy ubezpieczenia- z podwyższonym limitem do 1 mln zł - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych i młodzieżowych drużyn pożarniczych Miasta Orzesze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie (część) 2 1. Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczych straży pożarnych i młodzieżowych drużyn pożarniczych Miasta Orzesze na okres od 01.01.2016 r. do 30.06.2018 r. 2.Przedmiotem umowy jest ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków ochotniczych straży pożarnych i młodzieżowych drużyn pożarniczych Miasta Orzesze w zakresie: a) ubezpieczenie imienne członków ochotniczych straży pożarnych (OSP), b) ubezpieczenie bezimienne członków ochotniczych straży pożarnych (OSP), c) ubezpieczenie bezimienne członków młodzieżowych drużyn pożarniczych (MDP). 3.System ubezpieczenia, suma ubezpieczenia, zakres ubezpieczenia (zgodnie z SIWZ, Załącznikiem nr 10,11 i 12 do SIWZ ).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Przyjęcie klauzuli -aktualizacji stanu liczby strażaków - członków OSP/MDP: zwiększony limit do 30 osób w okresie umowy bez nalicz. dod. skł. - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, auto-casco, NNW, assistance) pojazdów stanowiących własność lub użytkowanych przez Miasto Orzesze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie (część) 3 1.Przedmiotem zamówienia jest: Ubezpieczenia komunikacyjne (OC, auto-casco, NNW, assistance) pojazdów stanowiących własność lub użytkowanych przez Miasto Orzesze na okres od 01.01.2016 r. do 30.06.2018 r. Przedmiotem umowy są ubezpieczenia komunikacyjne: a. obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów (OC i Zielona Karta), b. ubezpieczenia pojazdów autocasco (AC+KR) , c. ubezpieczenia komunikacyjnego assistance (ASS), d. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowców i pasażerów (NNW). 2.System ubezpieczenia, suma ubezpieczenia, zakres ubezpieczenia (zgodnie z SIWZ, Załącznikiem nr 14,15 do SIWZ ) 3. Szczegółowe warunki ubezpieczenia zawiera Załącznik nr 13, 14, 15 i 16 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2018.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Przyjęcie klauzuli -braku ważnego badania technicznego- - 5
    • 3. Przyjęcie klauzuli -przekroczenia prędkości- - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.