eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa i wdrożenie zintegrowanego informatycznego systemu zarządzania ERP na potrzeby Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-05-27

Poznań: Dostawa i wdrożenie zintegrowanego informatycznego systemu zarządzania ERP na potrzeby Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich
Numer ogłoszenia: 179162 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 106166 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich, ul. Wojska Polskiego 71B, 60-630 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8455800, faks 061 8417830.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i wdrożenie zintegrowanego informatycznego systemu zarządzania ERP na potrzeby Instytutu Włókien Naturalnych i Roślin Zielarskich.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie Zintegrowanego informatycznego Systemu Zarządzania ERP (System). 2. W zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia wchodzi dostarczenie Zamawiającemu oprogramowania i innych programów komputerowych składających się na System, a także ich nośników oraz udzielenie Zamawiającemu licencji niewyłącznej, bezterminowej i bez ograniczeń terytorialnych na korzystanie z Systemu. 3. W zakres dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia wchodzi również świadczenia dodatkowe w związku z oddaniem Zamawiającemu do użytku Systemu (lub jego części w ramach procesu wdrażania - tzw. asysta wdrożeniowa), w szczególności: 1) udzielenie 24 miesięcznej gwarancji jakości działania wdrożonego Systemu, a także usuwanie wad Systemu i wykonywanie innych świadczeń z związku z udzieloną gwarancją jakości działania Systemu oraz uprawnieniami Zamawiającego wynikającymi z rękojmi za wady Systemu; 2) wykonywanie przez okres 24 miesięcy usług mających na celu utrzymanie Systemu, w tym jego aktualizowanie oraz dostosowywanie Systemu do zmieniających się potrzeb Zamawiającego (Opieka Autorska); 3) uruchomienie i utrzymywanie przez okres 24 miesięcy portalu serwisowego w celu obsługi dokonywanych po stronie zgłoszeń wad i zapytań dotyczących użytkowania Systemu (lub jego części w ramach asysty wdrożeniowej). 4. Szczegółowe warunki wykonania niniejszego zamówienia, obowiązki Wykonawcy składające się na przedmiot niniejszego zamówienia, w tym sposób ich wykonania, szczegółowy zakres i warunki udzielenia licencji, o której mowa w niniejszym dziale (również wskazanie pól eksploatacji), zakres czynności Wykonawcy składających się na wdrożenie Systemy, jak też oczekiwany sposób ich wykonania, a także warunki wykonywania świadczeń dodatkowych, o których mowa w ust. 3 niniejszej sekcji określa SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.99.00.00 - Pakiety oprogramowania arkuszy kalkulacyjnych i rozszerzeń 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.05.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Macrologic S.A., ul. Kłopotowskiego 22, 03-717 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 810000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 957309,00

  • Oferta z najniższą ceną: 957309,00 / Oferta z najwyższą ceną: 957309,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.