eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zelów › Równanie i profilowanie dróg za pomocą samojezdnej równiarki drogowej na terenie Gminy Zelów w 2013r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-07

Zelów: Równanie i profilowanie dróg za pomocą samojezdnej równiarki drogowej na terenie Gminy Zelów w 2013r.
Numer ogłoszenia: 179120 - 2013; data zamieszczenia: 07.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zelów , ul. Żeromskiego 23, 97-425 Zelów, woj. łódzkie, tel. 0 44 634 10 00, faks 0 44 634 13 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Równanie i profilowanie dróg za pomocą samojezdnej równiarki drogowej na terenie Gminy Zelów w 2013r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia. Przedmiotem warunków technicznych są wymogi dotyczące wykonania i odbioru robót będących przedmiotem zamówienia w ramach przetargu nieograniczonego Równanie i profilowanie dróg za pomocą samojezdnej równiarki drogowej na terenie Gminy Zelów w 2013 roku Szacunkowa ilość prac: Łączna długość dróg przewidziana do równania i profilowania wynosi 55 000 mb przy średniej szerokości 4,5m (od 4,0 do 5,0 m) . Równanie i profilowanie dróg odbywać się będzie na drogach następujących sołectw: Bocianicha, Bujny Księże, Bujny Szlacheckie, Dąbrowa, Grabostów, Grębociny, Chajczyny, Ignaców, Jamborek, Janów, Jawor, Karczmy, Kociszew, Kol. Kociszew, Kurówek, Łęki, Łobudzice, Kol. Łobudzice, Mauryców, Ostoja, Pawłowa, Pożdżenice, Kol. Pożdżenice, Pszczółki, Wola Pszczółecka, Pukawica, Sobki, Sromutka, Walewice, Wygiełzów, Wypychów, Zagłówki, Zabłoty, Zalesie, Zelówek oraz na drogi miasta Zelowa. Ilości prac zostały określone jako planowane do wykonania w okresie realizacji zamówienia i będą podstawą do określenia wartości zamówienia i dokonania oceny ofert przez Zamawiającego. Zakres usług ustalany będzie każdorazowo przez Zamawiającego w pisemnym zleceniu. 2.Zasady ogólne prowadzenia robót: a/ po otrzymaniu zlecenia od Zamawiającego, przed przystąpieniem do prac Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z warunkami w terenie, szczegółowo uzgodnić zakres prac z Zamawiającym, b/ Wykonawca w trakcie wykonywanego zlecenia jest zobowiązany do codziennego powiadamiania przedstawiciela Zamawiającego, na nr telefonu 44/634-10-00 wew. 30 lub 29 (w przypadku nieobecności przedstawiciela Zamawiającego - sekretariat Urzędu) o miejscu prowadzonych prac, godzinie rozpoczęcia i godzinie zakończenia prac oraz długosci wyrównanego odcinka drogi c/Wykonawca zobowiązany jest do rozpoczęcia wykonywania zleconych usług w czasie nie dłuższym niż 48 h od momentu otrzymania zlecenia. d/Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być potwierdzone Wykonawcy przez przez sołtysa danego sołectwa, w przypadku miasta przez przedstawiciela Zamawiającego. e/ Zamawiający zastrzega, że dojazd wykonany do miejsca wykonania usługi jak również powrót do bazy winin być uwzględniony w cenie ofertowej, nie podlega on dodatkowej wycenie oraz nie będzie liczony jako czas pracy zamówienia. f/ Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonanych robót, zapewnienia bezpieczeństwa na terenie prowadzonych prac, metody użyte przy robotach oraz ich zgodność z obowiązującymi przepisami i normami, Ponadto na Wykonawcy spoczywają następujące obowiązki: a/ prowadzenie na bieżąco obmiaru robót, b/ wykonywania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami w tej dziedzinie; c/ zapewnienia właściwej organizacji ruchu drogowego w trakcie trwania prowadzonych prac, d/ w przypadku braku odpowiedniego oznakowania robót, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe z tego tytułu, e/ nie naruszanie własności i innych praw osób trzecich; f/ przestrzegania przepisów BHP, o ruchu drogowym oraz prawa budowlanego; g/ utrzymania ruchu publicznego oraz utrzymania istniejących obiektów (jezdnie, ciągi piesze, znaki drogowe, bariery ochronne, urządzenia odwodnienia itp.) na terenie prac, w okresie trwania robót, do czasu odbioru robót. II. Dane techniczne wykonania zamówienia 1. Sprzęt. Rodzaj sprzętu. Wykonawca powinien dysponować następującym sprzętem sprawnym technicznie: - równiarka drogowa samojezdna 2.. Wykonanie robót. Roboty polegać będą na wyrównaniu podłużnym i poprzecznym korpusu drogi z nadaniem jej prawidłowych spadków z jednoczesną likwidacją ubytków gruntowych, zaniżeń i kolein Zamawiający wymaga minimum dwukrotnego przejazdu równiarką samojezdną powierzchni równanej drogi. Prace należy przeprowadzić w odpowiednich warunkach atmosferycznych (właściwa wilgotność podłoża) gwarantujących utrzymanie stabilności powierzchni równanej drogi. 3. Odbiór robot W przypadku nienależytego wykonania prac, Zamawiający przerwie swoje czynności i ustali nowy termin odbioru oraz termin wykonania robót poprawkowych. Zakończenie zleconych robót oraz gotowość do odbioru Wykonawca zgłosi Zamawiającemu na piśmie. Odbioru robót dokonuje się w odniesieniu do ustalonego zakresu, opisu przedmiotu zamówienia, technologii. Odbiór polega na ocenie jakości wykonanych robot wraz z uwzględnieniem długości odcinka równanej drogi. Odbioru robót dokona Zamawiający w obecności Wykonawcy. 4. Płatność Zamawiający ustala odroczony, 30 dniowy termin płatności licząc od daty złożenia faktury lub rachunku przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca do faktury dołącza potwierdzenie wykonanego zadania poświadczone przez sołtysów danych miejscowości lub przedstawiciela Zamawiającego oraz protokół odbioru robót..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca winien jest wykazać. 2. Wykonawca zloży oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena wedle zasady: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca winien jest wykazać. 2. Wykonawca zloży oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena wedle zasady: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca winien jest wykazać. 2. Wykonawca zloży oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena wedle zasady: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca winien jest wykazać. 2. Wykonawca zloży oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena wedle zasady: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnianie Wykonawca winien jest wykazać. 2. Wykonawca zloży oświadczenie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena wedle zasady: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz Oferty. 2. Ewentualne pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 9 siwz - składa odpowiednie dokumenty, zgodnie z § 4 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30.12.2009 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. nr 226 poz. 1817).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W związku z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość następujących: zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty: 1. Termin zakończenia realizacji przedmiotu Umowy może ulec przesunięciu w przypadku opóźnień wynikających z: a) działania siły wyższej, np. klęski żywiołowej, b) wystąpienia okoliczności, których strony Umowy nie były w stanie przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. Fakty te muszą mieć odzwierciedlenie w Dzienniku budowy i być potwierdzone przez Inspektora nadzoru. W przedstawionych przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji z tym, że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia robót równy będzie okresowi przerwy lub postoju w ich prowadzeniu. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian terminów wynikających z umowy w przypadku natrafienia przez Wykonawcę na znaleziska archeologiczne w czasie wykonywania robót, jeżeli w wyniku zastosowania się do poleceń Inspektora Nadzoru wystąpiły opóźnienia w robotach. W takiej sytuacji Inspektor Nadzoru, w uzgodnieniu z Zamawiającym i Wykonawcą ustali wydłużenie czasu wykonania robót. 3. Ponadto Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian w przypadku: a) zmian ustawowych przepisów, w tym podatkowych. b) wprowadzenia zmian treści o charakterze informacyjno-instrukcyjnym niezbędnym dla sprawnej realizacji umowy, w szczególności zmian dotyczących zmiany numeru rachunku bankowego Wykonawcy, zmiany osób upoważnionych do kontaktów, zmiany personelu kluczowego odpowiedzialnego za prowadzenie i potwierdzanie prawidłowej realizacji zamówienia oraz zmiana podwykonawcy(podwykonawców), zmiany statusu prawnego działania, adresu siedziby wraz z numerami telefonu, faksu, poczty elektronicznej etc.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zelow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Zelów - Urząd Miejski w Zelowie, ul. Żeromskiego 23, 97-425 Zelów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Zelów - Urząd Miejski w Zelowie, ul. Żeromskiego 23, 97-425 Zelów, pokój 118-119.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.