Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2014-05-27
Dłutów: Dokończenie Budowy Świetlicy wiejskiej w Łaziskach gmina Dłutów
Numer ogłoszenia: 179098 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dłutów , ul. Pabianicka 25, 95-081 Dłutów, woj. łódzkie, tel. 44 6340521, faks 44 6340521.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dokończenie Budowy Świetlicy wiejskiej w Łaziskach gmina Dłutów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dokończenie Budowy świetlicy wiejskiej w Łaziskach gm. Dłutów. Roboty obejmują w szczególności: -dokończenie części budowlanej, -demontaż zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i technologicznej wraz z oczyszczalnią ścieków i systemem rozsączającym, - montaż zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej i technologicznej wraz z oczyszczalnią ścieków i systemem rozsączającym, - dokończenie instalacji centralnego ogrzewania opartej na pompie ciepła, - dokończenie instalacji wymiennika gruntowego, - dokończenie instalacji elektrycznej, - dokończenie instalacji wody i kanalizacji wraz z montażem armatury, - wykonanie zjazdu z drogi publicznej, - wykonanie oświetlenia terenu, - zagospodarowanie terenu. zgodnie z projektem budowlanym, projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, złożoną ofertą, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej,przepisami. 2. Szczegółowy zakres robót, stanowiących przedmiot umowy określają: - projekty budowlane, -projekty wykonawcze, -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. -przedmiary robót Po rozstrzygnięciu przetargu, komplet dokumentacji projektowej zamawiający przekaże wyłonionemu wykonawcy. 3. Ponadto zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in. niżej wymienione czynności i roboty: - wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących i zabezpieczających koniecznych do wykonania zadania, a wynikających z umownego zakresu zamówienia, - pełną obsługę geodezyjną,która obejmuje m.inn. tyczenie i inwentaryzację geodezyjną powykonawczą oraz dokumentację powykonawczą budowy. -przygotowanie placu i zaplecza budowy wraz z wykonaniem wszystkich koniecznych mediów,zamontowaniem urządzeń pomiarowych oraz poniesieniem kosztów montażu i bieżącego zużycia, -zabezpieczenie dojść do budynku na czas realizacji robót, -zabezpieczenie placu budowy i jego oznakowanie, -zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia na czas budowy, -poniesienia innych niezbędnych opłat wynikających z realizacją przedmiotu zamówienia. -ubezpieczenie budowy, robót i mienia na placu budowy. -poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody. -wszędzie tam,gdzie w dokumentacji projektowej,szczegółowej specyfikacji technicznej lub w przedmiarze robót występują nazwy firmowe urządzeń,materiałów lub nazwy producentów,Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń, materiałów i rozwiązań równoważnych do opisanych (o parametrach nie gorszych niż wskazane)-art.30 ust.4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 4.CPV- 45210000-2, 45400000-1, 45310000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45331100-7.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 12 161,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy sto sześćdziesiąt jeden złotych) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 20 8788 0009 0300 1948 2050 0010, na poleceniu przelewu należy wpisać wadium - na budowę świetlicy wiejskiej w Łaziskach 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym,że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 ze zm). Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych,lub gwarancji ubezpieczeniowych należy załączyć w oryginale do oferty w sposób umożliwiający zdeponowanie go w wydziale księgowości w siedzibie zamawiającego. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą, przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie - tj. wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uzna wykonanie budowy co najmniej jednego budynku o kubaturze 1000m3 i wartości nie mniejszej niż 800 000 PLN brutto każda, przy czym co najmniej jedna budowa musi dotyczyć budynku użyteczności publicznej. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, wskazanych w pkt. 6 niniejszej SIWZ, wg formuły spełnia- nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować na etapie realizacji tego zamówienia co najmniej jedną osobą, która kierować będzie robotami budowlanymi i pełnić funkcję kierownika budowy - osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz minimum 3-letni staż pracy na stanowisku kierownika budowy.Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, wskazanych w pkt. 6 niniejszej SIWZ, wg formuły spełnia- nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Wymagane jest aby Wykonawcy wykazali się odpowiednim potencjałem finansowym tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 650 tys. złotychZamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, wskazanych w pkt. 6 niniejszej SIWZ, wg formuły spełnia- nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy(ów) - o ile dotyczy (zgodnie z pkt 10 ust. 1 ppkt 1 lit. d) SIWZ). 3. Oświadczenie o podwykonawcach - sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących przypadkach: a) w uzasadnionych przypadkach lub innych okolicznościach niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, w szczególności na skutek niesprzyjających warunków atmosferycznych, konieczna będzie zmiana terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w §2 ust.1 lit. b, Zamawiający na wniosek Wykonawcy może przedłużyć ten termin, b) w innych uzasadnionych przypadkach, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) w przypadku, gdy zmiany postanowień zawartej umowy będą korzystne dla Zamawiającego, a zdarzenia stanowiące podstawę zmian wynikły w trakcie realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dlutow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Dłutów
ul. Pabianicka 25
95-081 Dłutów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy złożyć w sekretariacie Zamawiającego: Dłutów, ul. Pabianicka 25..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Odnowa i rozwój wsi PROW na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI DŁUTÓW
więcej: przetargi DŁUTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZEBUDOWA I REMONT BUDYNKU DO NIEODPŁATNEGO PRZECHOWYWANIA I REDYSTRYBUCJI ŻYWNOŚCI NA CELE SPOŁECZNE
- Poprawa infrastruktury drogowej w gminie Dzwola
- Modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Dąbrowie
- PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ DLA POTRZEB PRACOWNI CHEMICZNEJ w budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Reymonta zlokalizowanego w Radomiu przy ul. Uniwersyteckiej 6
- Remont i bieżąca konserwacja korytarzy, stref relaksu, technicznej klatki schodowej, pracowni informatycznej i pokoju nauczycielskiego w budynku szkoły
- Modernizacja szatni basenowych damskiej i męskiej w budynku pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzielnicy Żoliborz ul. Potocka 1 w Warszawie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.