eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kotla › Zakup wapna nawozowego z dostawą na teren gminy Kotla

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-01

Kotla: Zakup wapna nawozowego z dostawą na teren gminy Kotla
Numer ogłoszenia: 179052 - 2008; data zamieszczenia: 01.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotla, ul. Głogowska 93, 67-240 Kotla, woj. dolnośląskie, tel. 076 8318361, fax 076 8318308.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotla.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wapna nawozowego z dostawą na teren gminy Kotla.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup wapna nawozowego z dostawą na teren gminy Kotla, który obejmuje: - zakup wapna nawozowego o zawartości minimalnej 50 % składników pokarmowych CaO + MgO, - ilość zakupionego wapna uzależniona jest od ceny zaoferowanej przez oferentów, planowany jest zakup około 8000 ton wapna, - dostawa zakupionego wapna do miejsc wskazanych przez Urząd Gminy Kotla do miejscowości położonych na terenie gminy: Ceber, Chociemyśl, Kozie Doły, Kotla, Moszowice, Skidniów, Sobczyce i Zabiele, - zakupione wapno zostanie przeznaczone dla rolników użytkujących grunty rolne położone w zasięgu oddziaływania Huty Miedzi Głogów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 14.12.12.00 - Wapno Kod CPV wg słownika 2008: 44.92.12.00 - Wapno .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium zamawiający ustalił w kwocie: 3 000,00 pln 2. Termin wnoszenia wadium do dnia składania ofert do godz. 10.00. 3. Wadium można wnieść w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na konto zamawiającego tj. Urząd Gminy Kotla, 67-240 Kotla ul. Głogowska 93 w BS we Wschowie. Oddział Kotla numer konta 28 8669 0001 0180 8317 2000 0033 dołączając do oferty kserokopię dowodu wpłaty. W przypadku wniesienia wadium w innej formie, oryginał dokumentu należy dostarczyć do kasy zamawiającego do dnia składania ofert do godz. 10.00, a kserokopię dokumentu potwierdzoną za zgodność dołączyć do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zwrot wadium następuje na zasadach określonych w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy złożą ofertę nie podlegającą odrzuceniu i spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oferta spełniać musi następujące warunki: a) Wykonawca nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) pisemna oferta wraz z załącznikami winna być podpisana i złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. 3. Wykonawca składający ofertę powinien: a) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą: spełnia lub niespełnia, na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów i wykazów. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki wykonawca spełnia. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza oferty (załącznik nr 1 do SIWZ) winny być dołączone następujące dokumenty: 1. oświadczenie wykonawcy przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), 2. koncesję, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, 4. umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie. W przypadku składania ofert przez konsorcjum, do oferty musi być załączona umowa konsorcjum, która musi zawierać: określenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmującego okres realizacji zamówienia, gwarancji i rękojmi, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego członków do czasu wykonania zamówienia oraz upływu czasu gwarancji i rękojmi, zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego, 5. oświadczenie o braku zaległości podatkowych oraz o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne ( załącznik nr 3 do SIWZ). Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia kserokopii, pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do podpisywania oferty. Zamawiający przed podpisaniem umowy zażąda do wglądu oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię pełnomocnictwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotla.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kotla, 67-240 Kotla, ul. Głogowska 93, pok. nr 22..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Kotla, 67-240 Kotla, ul. Głogowska 93, pok. nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.